Joshua Adam Haldorsen Kalla

Autorisasjon (2009)

Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ...
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Haldorsen Kalla er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Haldorsen Kalla

Helt ok

En lege som funker om du ikke kommer med for mange forslag og spørsmål selv. Han er veldig skråsikker, men flink til å henvise videre. Men kan bli for arrogant og ikke undersøke ting før han uttaler seg eller skriver ut resepter. Feks, så mener han at man dør hvis man faster i mer enn 3 dager. Kniper veldig på sykemeldingene.

Fantastisk lege

Jeg leser om litt forskjellige reaksjoner på denne siden, om dr. Kalla.
De negative kan jeg ikke si jeg har opplevd.

Jeg har hatt Kalla som lege i noen år, og jeg har ikke annet enn positivt å komme med.

2014 og 2015 var en tung tid for meg, og jeg slet ekstremt med psyken. Kalla var til stede fra dag én og var med meg igjennom hele perioden jeg var på bånn. Fikk alltid time samme dag, og han tok seg god tid på hver konsultasjon. Betryggende og opplysende. Når psykolog ikke fulgte opp, tok han tak, ting ble ordnet.
Han er en av de viktigste jeg kan takke idag for at jeg er frisk.

Denne karen anbefaler jeg på det sterkeste!

Takk, Dr. Kalla!

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen og lei for å ha måttet bytte da jeg flyttet, men vurderer faktisk bytte tilbake til tross for lang reisevei til legen.
Han fanget opp alvorlige tilstander hos meg og sørget for rask behandling og må si jeg har fått god oppfølging!

Legekontoret ellers er serviceinnstilt og de er blide, til tross for at tiden på venterommet kan bli litt lang til tider...

Synes legen er sympatisk og virker god faglig!

Thumbs high UP in the air!!

Ikke en god lege for de som sliter psykisk

Dr. Kalla er helt sikkert dyktig på det somatiske, men han er ikke flink med pasienter som sliter psykisk. Jeg har gått til psykolog i over to år, men han later til å være uenig i at min psykiske helsetilstand virkelig er dårlig. Med andre ord, han stoler åpenbart ikke på psykologens vurdering, til tross for at psykologen har sett det nødvendig å ta meg inn ukentlig, i lengre tid.

Flink lege som følger opp pasientene sine godt!

Jeg har hatt Dr.Kalla siden jeg flyttet til Fredrikstad for snart to år siden.

Kalla er nøye og har brukt mer tid på meg en noen lege jeg tidligere har hatt.

Han er hyggelig og lett og prate med.
Man får time på dagen ofte og han kan kontaktes for kjappe samtaler på tlf.

Eksempler på god service fra Kalla:

-Han kontaktet meg på tlf for at han ønsket å følge meg opp og sørge for at jeg fikk en skikkelig utredning.

-Han kontaktet meg med brev etter å hatt min samboer innom hvor hun nevnte at jeg hadde smerteproblemer.

-sendt meg til utredning hos spesialister som avdekket at jeg hadde en kronisksykdom, tror mange andre leger hadde ventet lengre med å gjøre det.