Ove Kenneth Kvinge

Halmstad legekontor
Idrettsveien 10 1580 Rygge
Ove Kenneth Kvinge er en av 46 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ove Kenneth Kvinge

Slik skal fastlegen være!

Kvinge inngir trygghet i alt han gjør. Lyttende og oppmerksom. Sender deg videre til spesialist når det er nødvendig. Alltid i forkant av situasjonen. Jeg er glad at han er min fastlege!

Helt super

Sympatisk og dyktig lege. Masse kompetanse og samtidig lyttende. En god støttespiller for meg som kronisk syk.

Seriøs

Kompetent, seriøs og med holdninger samfunnet og pasienter trenger. Etter å ha hatt han i mange år som fastlege, erfarer jeg at han gjør gode vurderinger, opptatt av at folk skal være friske og i jobb. Men er du ute etter en lege du kan "bestille" sykemelding av, så må du høre på de som er misfornøyde og finne deg en annen lege ;-)

Oppleves som utrygg

Sender ikke videre pasienter, tar ikke nødvendige prøver, skriver ukritisk ut smertestillende, og er mer opptatt av å referere til andre pasienter han har hatt inne, og hvordan deres plager var verre enn mine.

En hyggelig mann, som er både opptatt av relasjon og pasienten, men fullstendig utrygg som fastlege. En fastlege skal sende videre når spesialisttjenesten bør kobles på. Det gjør ikke Kvinge, hverken med barn eller voksne. Lite ydmyk.

Misfornøyd med Kvinge

Jeg har vært hos Kvinge flere ganger og har ofte følt at jeg ikke blir tatt seriøst. Han bagatelliserer problemene mine og har latt være å sende meg videre til spesialister. Han har også besvart personlige telefonsamtaler mens jeg har vært hos ham, noe jeg mener er uproffesjonelt.

Jeg vil ikke anbefale Kvinge til andre.