Ove Kenneth Kvinge

Halmstad legekontor

1999

Halmstad legekontor Telefonnummer69 26 44 0069 26 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Idrettsveien 10 1580 Rygge
Ove Kenneth Kvinge er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Ove Kenneth Kvinge

Seriøs

Kompetent, seriøs og med holdninger samfunnet og pasienter trenger. Etter å ha hatt han i mange år som fastlege, erfarer jeg at han gjør gode vurderinger, opptatt av at folk skal være friske og i jobb. Men er du ute etter en lege du kan "bestille" sykemelding av, så må du høre på de som er misfornøyde og finne deg en annen lege ;-)

God og trygg lege.

God til kommunikasjon, meget fornøyd med hans kvalifikasjoner. Går i dybden på problemet og henviser til spesialist når behov.

Oppleves som utrygg

Sender ikke videre pasienter, tar ikke nødvendige prøver, skriver ukritisk ut smertestillende, og er mer opptatt av å referere til andre pasienter han har hatt inne, og hvordan deres plager var verre enn mine.

En hyggelig mann, som er både opptatt av relasjon og pasienten, men fullstendig utrygg som fastlege. En fastlege skal sende videre når spesialisttjenesten bør kobles på. Det gjør ikke Kvinge, hverken med barn eller voksne. Lite ydmyk.

Misfornøyd med Kvinge

Jeg har vært hos Kvinge flere ganger og har ofte følt at jeg ikke blir tatt seriøst. Han bagatelliserer problemene mine og har latt være å sende meg videre til spesialister. Han har også besvart personlige telefonsamtaler mens jeg har vært hos ham, noe jeg mener er uproffesjonelt.

Jeg vil ikke anbefale Kvinge til andre.

Rett og slett fantastisk

Har ingen ord, annet enn helt fantastisk lege! Tar seg tid, bryr seg og gjør absolutt det beste for pasienten! Er så glad for å ha han som fastlege!