Halmstad legekontor

Idrettsveien 10 1580 Rygge

Siste vurderinger av behandlere ved Halmstad legekontor

Trygg

Lege: Beate Børja Berg Skrevet

Hun er lyttende, spørrende og løsningsorientert. Føler meg svært godt ivaretatt. Personalet er effektive, blide og imøtekommende.

Ser MEG og lytter med åpent sinn

Lege: Beate Børja Berg Skrevet

Føler meg heldig som har Beate som fastlege. Hun lytter til det jeg sier og tar meg på alvor. Hun har gode refleksjoner og vet hva hun kan og hva noen annen kan bedre, og da henviser hun videre til spesialist. Med dette mener jeg ikke at hun alltid er enig med meg i alt det jeg sier og opplever. Men det er litt av hele poenget med at jeg føler at hun tar meg på alvor. Fordi hun har en god forklaring hvis hun ikke er enig. Og det gir meg enda mer respekt og øker min trygghet. Fordi det viser at hun tenker å reflekterer og har kunnskap nok til å sortere relevant informasjon fra ikke relevant.

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Beate Børja Berg Skrevet

Beate har vært min fastlege i mange år. Etter at jeg fikk alvorlige helseplager for noen år tilbake, har jeg blitt godt fulgt opp og ivaretatt. Jeg føler meg trygg og sett og blir alltid møtt med et vennlig smil.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Beate Børja Berg Skrevet

Jeg har hatt Beate som fastlege i mange år og jeg er veldig fornøyd. Dette er en strukturert lege, noe som kreves hvis dagens fastleger skal ha et privatliv. Er særdeles god når det gjelder psykiske vansker. Viser mye omsorg og gir nødvendig oppfølging. Setter opp dobbeltime (30 min) dersom det er nødvendig. Er lett tilgjengelig via Helsenorge, noe som gir rask oppfølging. Ved langvarig sykdom setter hun opp ny time for videre oppfølging. Føler meg heldig som har henne som fastlege!

Meget fornøyd!

Lege: Reidar Sannes Skrevet

Har vært min fastlege i over 20 år. Alltid tid til å lytte og gi meg den hjelpen jeg trenger.
Mine beste anbefalinger gis!