Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Borge Legesenter DA
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Lite empatisk, veldig likegyldig.

Har alltid blitt "hevet" ut av legekontoret like raskt som jeg kom inn. Hun virker totalt likegyldig til meg som pasient og jobben hun gjør generelt. Har dratt derifra og tenkt at om jeg hadde havnet i en situasjon hvor helsen min var livstruende så ville hun nok ikke tatt det alvorlig, skremmende! Jeg ville ikke anbefalt henne til noen.

Veldig fornøyd. Flink lege.

Jeg er veldig fornøyd med legen. Hun er rask og effektiv. Jeg blir både sett og hørt og får den hjelp jeg trenger. En av de bedre legene jeg har hatt opp gjennom årene.

Helt elendig

Har gått ut illsint av det legekontoret mange ganger, etter å ha møtt denne likegyldige personen som aldri har tatt meg seriøst. Flere ganger har jeg blitt gående syk fordi hun ikke har gitt meg medisiner eller villet undersøke meg, for så å få alt jeg har trengt på Volvat eller sykehus senere. Når det gjelder psykiske plager er hun også helt ubrukelig. Hun er vanskelig å åpne seg for, og når man gjør det blir man møtt av en passiv og nedlatende ordning. Følger aldri med, og husker aldri historikken din heller. Hadde Aldri anbefalt henne videre eller latt familie gå til henne.

Lite empatisk

Viser liten interesse og forståelse. Virker ikke som om hun har så mye kunnskap om psykisk helse, og er dårlig på å sette seg inn i andres situasjon.

Totalt uinteressert

Ho er flink å skrive ut resepter, men når jeg kommer å skal ha hjelp til medisiner under graviditet, så hadde ho ikke tid til meg! Da byttet jeg lege når jeg kom hjem.

Ikke en lege og anbefale.