Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Borge Legesenter DA

1991

Borge Legesenter DA Telefonnummer69 35 20 5069 35 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Uempatisk og uprofesjonell.

Hadde henne som fastlege i flere år, men byttet etter å ikke føle meg ivaretatt. Det kjente jeg veldig på i en tøffere periode i midten av tyveårene. Dersom jeg ikke kan ha en lege som står ved min side, som støtter, hjelper meg og tar i bruk de rette instanser/verktøy for å gjøre min situasjon så bra som mulig, slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb så raskt som mulig , vil jeg ikke ha den legen heller. Hvorfor ha en dårlig lege, når det finnes dyktige? Jeg byttet lege og har i dag en lege som er profesjonell, og som jeg har gode samtaler med, jeg blir sett som det hele mennesket jeg er. Hjelper ikke bare å kunne det som står i skolebøkene, og få gode resultater på universitetet, man må også møte mennesker /pasienter med respekt og empati. Hun har mye å lære. Det er faktisk ikke alle legeyrket passer for.

Lite empatisk, veldig likegyldig.

Har alltid blitt "hevet" ut av legekontoret like raskt som jeg kom inn. Hun virker totalt likegyldig til meg som pasient og jobben hun gjør generelt. Har dratt derifra og tenkt at om jeg hadde havnet i en situasjon hvor helsen min var livstruende så ville hun nok ikke tatt det alvorlig, skremmende! Jeg ville ikke anbefalt henne til noen.

Veldig fornøyd. Flink lege.

Jeg er veldig fornøyd med legen. Hun er rask og effektiv. Jeg blir både sett og hørt og får den hjelp jeg trenger. En av de bedre legene jeg har hatt opp gjennom årene.

Helt elendig

Har gått ut illsint av det legekontoret mange ganger, etter å ha møtt denne likegyldige personen som aldri har tatt meg seriøst. Flere ganger har jeg blitt gående syk fordi hun ikke har gitt meg medisiner eller villet undersøke meg, for så å få alt jeg har trengt på Volvat eller sykehus senere. Når det gjelder psykiske plager er hun også helt ubrukelig. Hun er vanskelig å åpne seg for, og når man gjør det blir man møtt av en passiv og nedlatende ordning. Følger aldri med, og husker aldri historikken din heller. Hadde Aldri anbefalt henne videre eller latt familie gå til henne.

Lite empatisk

Viser liten interesse og forståelse. Virker ikke som om hun har så mye kunnskap om psykisk helse, og er dårlig på å sette seg inn i andres situasjon.