Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Autorisasjon (1991)

Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Bryr seg om meg

Trygg og engasjert lege. Følger opp på en forbilledlig måte. Veldig hyggelig. Ringer tilbake med prøvesvar eller bare for å høre hvordan det går med meg. Hun har stor forståelse for det jeg sier men også gode faglige perspektiver. Hele legesenteret er serviceinnstilte. Veldig godt fornøyd ed fastlegen og øvrig personale

Ikke min lege

Langt unna parr!! Sint gammel dame som ikke tror på pasienten!!når jeg sier jeg har jobbet i ambulansetjenesten i 8 år og har jobbet veldig mye med infarkt og hjertestans mener hun jeg ikke er kvalisitert til å si at jeg har hatt ett infrakt!

Jeg vil ikke anbefalt henne til noen

Hun virker totalt likegyldig til meg som pasient og jobben hun gjør generelt.
Jeg vil ikke anbefalt henne til noen.

Lite interessert og blir omtrent jaget ut

Føler dette er en lege som har hengt seg opp i noen favorittpasienter hun har hatt i flere år som er like tafatt som hun og blåser fullstendig i andre pasienter. Jeg får følelsen av at hun kun gjør det minimumet kun for å beholde jobben. Hun lytter ikke, hun ser mer inn i skjermen enn på deg som pasient når du snakker til henne, husker ikke historikken eller navn på pasienten (går an å bruke ett minutt på å skumlese pasientjournalen på neste pasient) og hun mangler empati og smil. Uten at jeg selv er noe ekspert på helse, så virker det som at hun har en god del mangel på kunnskap rundt enkle ting da Google tydeligvis er hennes beste venn. Googling kan jeg gjøre selv.

Jeg har byttet lege, heldigvis. Anbefaler å styre unna her!

En flink, grundig og blid lege

Gerlinde er den beste legen jeg har hatt.
Jeg har gått hos henne lenge og føler meg trygg og godt ivaretatt der.
En ting jeg setter stor pris på, er at hun gjerne ringer og gir meg prøveresultater lenge før de kommer per brev.