Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Borge Legesenter DA Kvinne, 54 år

Autorisert1991
Ledige plasser 29 av 1470
Vil du bytte til denne fastlegen?

Borge Legesenter DA

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Lite empatisk

Viser liten interesse og forståelse. Virker ikke som om hun har så mye kunnskap om psykisk helse, og er dårlig på å sette seg inn i andres situasjon.

Totalt uinteressert

Ho er flink å skrive ut resepter, men når jeg kommer å skal ha hjelp til medisiner under graviditet, så hadde ho ikke tid til meg! Da byttet jeg lege når jeg kom hjem.

Ikke en lege og anbefale.

Arrogant og nedlatende.

Hun var overfladisk og uinteressert. Viste ingen empati og så mer på skjermen enn på meg. Virket kald.
Hun henviste meg videre til spesialist og for det burde hun kanskje fått to stjerner. Men hovedinntrykket var så negativt at det blir bare en.
Det ble med det ene besøket og da jeg kom hjem gikk jeg rett på nettet og fikk ny fastlege.

Ikke til stede

Satte meg opp som pasient hos henne fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Etter et par besøk forstod jeg fort at her var det ikke mye hjelp å få. Hun virket fjærn og ikke til stede. Følte meg værre etter besøket enn før. Byttet fastlege med en gang.

Hun er en fantastisk blid og grei lege.

Min vurdering av Gerlinde er upåklagelig. Leser en del negative ting om henne. Men kan det være sånn at hvis vi pasienter ikke får det som vi vil, så er det legen det er noe feil med? Nei Gerlinde, vær den du er. Jeg har gått hos deg noen år, og det kommer jeg til å fortsette med.