Borge Legesenter AS

LØENVEIEN 5 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Borge Legesenter AS

Uhyggelig og lite hjelpsom

Lege: Robert Adam Bartyzel Skrevet

Opplever ikke at fastlegen egner seg til å jobbe med mennesker med psykiske lidelser. Han fremstår lite interessert i å hjelpe pasienten med denne typen utfordringer, forsøker ikke å lete etter løsninger som kan hjelpe pasienten, og er lite omsorgsfull i være- og talemåte. Grunnet måten jeg har blitt møtt på, så har det endt med at jeg unngår legebesøk når jeg sårt trenger det.

Lege med empati og tid!

Lege: Stian Knutsen Stenebråten Skrevet

Dr. Stenebråten tar seg alltid god tid til pasienten. Er lyttende og empatisk. Flink til å se sammenhenger man kanskje ikke ser selv, samtidig som han lytter til pasientens behov.

Beste legen i verden

Lege: Stian Knutsen Stenebråten Skrevet

Fantastisk mann og lege. Han kom bare for meg kl 0800 på en mandag da han egentlig hadde fri. Han er superklar i hodet og har gjort de rette medisinske grepa for meghele tiden. Han har støttet meg etter en trafikkulykke der jeg ble påkjørt av en narkoman i 139 km/h. Han skriver gode henvisninger til NAV og spesialister.Blir tatt på største alvor. Litt tørr Engelsk humor.

Litt sær og fjåsete kommentar

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Han henviser til spesialist for fort. Det har bevist ved flere anledning.Da spesialisten ikke har funnet noe feil.Han kan ikke noe med psykisk sykdom.Han tar altfor lett på det dessverre.Da psykisk sykdom er det mest vanlig i dag.Han må skrive ut medisin som faktisk hjelper.Sånn er det bare.Han har bestandig dårlig tid.Vi har krav på 20 min. Jeg har regnet på de gangene jeg har vært hos han og funnet ut snitt tid 8,2 minutter.I tillegg er det vanlig å vente ca 50 minutter å komme inn.Kontoret bør skaffe seg en kaffe og kakao maskin pga all ventetid.Legen er hyggelig men kan være fjåsete og spydig som jeg tar nær av.Det må han slutte med.De unge sykepleierne er hyggelig og hjelper deg og dem er omsorgsfull .

Trygg. Flink.

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Veldig fornøyd. Store deler av familien min har olsen som lege. Han hjelper alltid så godt han kan. Han sender gjerne henvisning videre om du trenger dette. Flink lege. Alltid i godt humør og lytter til det du sier.