Borge Legesenter AS

LØENVEIEN 5 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Borge Legesenter AS

Tillitsfull

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Jan Andre´ Stalsberg-Olsen, legen jeg har vært hos siden 2018. På mitt første besøk satte han seg grundig inn i min helsetilstand. Jeg følte med en gang vi hadde en god og tillitsfull dialog. Ved flere senere besøk har legen alltid hatt tid til å lytte/gi diagnose og eventuelt ved tvil henvist til spesialist og da gi tilbakemeldinger ved oppringning eller sms. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege Stalsberg-Olsen.

NB. Jeg sender bestandig sms ved bestilling av legebesøk. Derfor ingen vurdering mht telefonkø.

En flink, grundig og blid lege

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Gerlinde er den beste legen jeg har hatt.
Jeg har gått hos henne lenge og føler meg trygg og godt ivaretatt der.
En ting jeg setter stor pris på, er at hun gjerne ringer og gir meg prøveresultater lenge før de kommer per brev.

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Har vært hos Jan Andre Stalsberg Olsen siden 2001, han kjenner hele min sykdoms historie, og man føler seg både sett og hørt. bra mann med god humor. Hadde ikke bytta lege for alt i verden. Må også skryte litt av de fantastiske jentene som jobber der, alltid blide og hyggelige.

Beste legen

Lege: Jan-André Stalsberg-Olsen Skrevet

Jan Andre Olsen,er flink og dyktig,forståelsesfull. Vil ikke hatt noen annen lege,hatt han som lege siden Mai 2001,så han kjenner meg veldig godt,og det er veldig godt å ha han som lege min, og som jeg stoler 110 %..

Føler seg sett og hørt.

Lege: Stian Knutsen Stenebråten Skrevet

Første legen jeg har som jeg føler hører på meg. Han lytter/svarer på alt jeg lurer på. Veldig fornøyd.