Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Autorisasjon (1991)

Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Helt elendig

Har gått ut illsint av det legekontoret mange ganger, etter å ha møtt denne likegyldige personen som aldri har tatt meg seriøst. Flere ganger har jeg blitt gående syk fordi hun ikke har gitt meg medisiner eller villet undersøke meg, for så å få alt jeg har trengt på Volvat eller sykehus senere. Når det gjelder psykiske plager er hun også helt ubrukelig. Hun er vanskelig å åpne seg for, og når man gjør det blir man møtt av en passiv og nedlatende ordning. Følger aldri med, og husker aldri historikken din heller. Hadde Aldri anbefalt henne videre eller latt familie gå til henne.

Lite empatisk

Viser liten interesse og forståelse. Virker ikke som om hun har så mye kunnskap om psykisk helse, og er dårlig på å sette seg inn i andres situasjon.

Totalt uinteressert

Ho er flink å skrive ut resepter, men når jeg kommer å skal ha hjelp til medisiner under graviditet, så hadde ho ikke tid til meg! Da byttet jeg lege når jeg kom hjem.

Ikke en lege og anbefale.

Arrogant og nedlatende.

Hun var overfladisk og uinteressert. Viste ingen empati og så mer på skjermen enn på meg. Virket kald.
Hun henviste meg videre til spesialist og for det burde hun kanskje fått to stjerner. Men hovedinntrykket var så negativt at det blir bare en.
Det ble med det ene besøket og da jeg kom hjem gikk jeg rett på nettet og fikk ny fastlege.

Ikke til stede

Satte meg opp som pasient hos henne fordi jeg ville ha en kvinnelig lege. Etter et par besøk forstod jeg fort at her var det ikke mye hjelp å få. Hun virket fjærn og ikke til stede. Følte meg værre etter besøket enn før. Byttet fastlege med en gang.