Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Autorisasjon (1991)

Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug

Litt blanda

Jeg opplever at hun er opp og ned - noen ganger er hun engasjert, oppdatert, imøtekommende m.m. mens andre dager er hun distre, husker ikke historikken, ikke så imøtekommende. Jeg mener hun er mindre flink og mindre engasjert i det som går på det psykiske, mens når det er noe konkret fysisk er hun helt grei. Tror nok ikke hun er noen "superlege", og ofte må man selv vite hva man vil skal gjøres mtp. henvinsinger, prøvetaking, medisinering osv., men opplever at hun gjør det jeg ber henne om og det holder for meg ;) Av og til tenker jeg at jeg burde bytte til en dyktigere lege, men så har hun kjent meg i mange år, så da blir jeg da.

Blir fulgt opp regelmessig og ofte

Vært hos legen i dag. Hun følger meg opp ca.hver 3dje uke. Sender meg til sykehus og spesialist.
Føler meg svært godt ivaretatt og hun er svært opptatt av meg og mine helseplager som begynner å bli vell mange. P.g.a. alderen
Jeg er godt fornøyd.

Ikke bra

Har hatt henne som fastlege, og selv om hun er hyggelig og blid, er hun veldig distre og virker lite kunnskapsrik. Da jeg gikk gravid hos henne og var på kontroll ukentlig, husket hun ikke meg og min historie fra gang til gang. Gikk også med jernmangel nesten hele graviditeten uten å få beskjed, da jeg tilfeldig fikk vite det av en på labben der.

En meget god fastlege.

Av de legene jeg har vært borte i, så er hun veldig flink til å lytte og fosøker å sette seg inn i problemene og tar ingen ting for gitt.To ganger har hun sendt meg til sykehus.De var veldig fonøyd med det.Har ingen ting å klage på.Føler absolutt at jeg er i trygge hender.Min vurdering av henne er meget positiv.

Tafatt

Jeg opplever at hun er lite engasjert. Det er jeg som må stille spørsmål og komme med forslag. Hun virker generelt litt tafatt.