Bent Asgeir Larsen

Autorisasjon (1983)

Bent Asgeir Larsen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Bent Asgeir Larsen

Trygg og kunnskaprik

Føler meg alltid trygg og ivaretatt med dr Larsen. Han er flink til å lytte og forklare. Han støtter sine pasienter på en unik måte og jeg er aldri redd for å stille spørsmål hos han.

Fantastisk legekontor

Kommer aldri til å bytte fra dette legekontoret. Alt er veldig bra! Bente på kontoret har full oversikt og alle legene er utmerket, både når det gjelder kommunikasjon og faglig dyktighet.
De gangene det kan være mye mennesker og mye å gjøre er legen alltid like blid og tar seg god tid uansett. Bente er fabelaktig i laboratoriearbeid og det er alltid god kommunikasjon mellom henne, pasient og lege.

Grundig

Har aldri vurdert å bytte. Både jeg og min far opplever Dr. Larsen som svært grundig, kunnskapsrik og en lege som møter deg på en seriøs, men samtidig hyggelig måte. Har brukt han i "alle" år.
Ventetida kan dessverre være lang, men det får heller gå når han er så grundig.

Må også få trekke fram vikaren Christian, som er like bra! Tar seg god tid og lytter på det som måtte plage deg, kunnskapsrik og grundig som Larsen.

Grundig og dyktig lege som ikke gir seg før han finner svar.

Har brukt Dr. Larsen de siste 6 år. Han tar seg tid til pasienten og er også en meget omgjengelig og hyggelig lege med gode sosiale evner. Derfor er det for meg alltid hyggelig å se han og ingen grunn til å grue seg til å gå til legen. Larsen analyserer også blodprøver og diverse prøver på egen lab. Raske svar er en stor fordel. Anbefaler Larsen på det sterkeste.

Veldig seriøs og dyktig!

Han er flink til å lytte, og tar meg alltid seriøst! Kjempe dyktig i faget, og jeg har stor tillit til han. Han finner raskt ut av årsaken til problemene og overmedisinerer ikke. Veldig rolig og stresser ikke. Også veldig hyggelig å prate med.