Bent Asgeir Larsen

Vidars vei 22 1781 Halden
Bent Asgeir Larsen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Bent Asgeir Larsen

Grundig

Har aldri vurdert å bytte. Både jeg og min far opplever Dr. Larsen som svært grundig, kunnskapsrik og en lege som møter deg på en seriøs, men samtidig hyggelig måte. Har brukt han i "alle" år.
Ventetida kan dessverre være lang, men det får heller gå når han er så grundig.

Må også få trekke fram vikaren Christian, som er like bra! Tar seg god tid og lytter på det som måtte plage deg, kunnskapsrik og grundig som Larsen.

Grundig og dyktig lege som ikke gir seg før han finner svar.

Har brukt Dr. Larsen de siste 6 år. Han tar seg tid til pasienten og er også en meget omgjengelig og hyggelig lege med gode sosiale evner. Derfor er det for meg alltid hyggelig å se han og ingen grunn til å grue seg til å gå til legen. Larsen analyserer også blodprøver og diverse prøver på egen lab. Raske svar er en stor fordel. Anbefaler Larsen på det sterkeste.

Veldig seriøs og dyktig!

Han er flink til å lytte, og tar meg alltid seriøst! Kjempe dyktig i faget, og jeg har stor tillit til han. Han finner raskt ut av årsaken til problemene og overmedisinerer ikke. Veldig rolig og stresser ikke. Også veldig hyggelig å prate med.

Dr. Larsen er en flott lege!

Meget hyggelig og velmenende, samt fornuftig og ivaretakende lege. Overmedisinerer ikke, og er høflig og lyttende. Har bare positive ting og si!

Svært dyktig lege :-)

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Dr. Larsen er utrolig dyktig i faget sitt og trenger knapt undersøke deg før han skjønner hva det er. Dette gjelder også ''mindre kjente'' sykdommer. Du blir alltid tatt seriøst og går aldri ut fra legekontoret med ubesvarte spørsmål. Han er alltid i godt humør og er flink til å følge opp! Tommel opp! :-)