Karrestad Legesenter

Storgt 4C 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Karrestad Legesenter

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Farzan Javad Skrevet

God og dyktig lege. Har hatt han som fastlege siden han begynte i Halden for mange år siden, det samme har flere i familien min.

Man føler at Javad aldri tar snarveier i behandlingen.

Trygg og effektiv

Lege: Ali Aminy Skrevet

Dr Aminy er dyktig og hyggelig. Følger godt opp og setter seg ordentlig inn i problemstillingen. Sender raskt videre dersom det trengs spesialistkunnskap for å undersøke mer. Effektiv og nesten alltid på tiden! Ali Aminy er en av de beste fastlegene jeg har hatt på en god stund.

Topp fastlege

Lege: Ali Aminy Skrevet

Ali er veldig grundig, men allikevel effektiv. Han er kunnskapsrik og og tar tidlig tak i eventuelle problemer og henviser til spesialist der hvor det er nødvendig. Et ekstra pluss er av han har kompetanse i radiologi og tar selv ultralydundersøkelser ved Karrestad legesenter.
Han er hyggelig og god til å kommunisere.

Dyktig fastlege

Lege: Farzan Javad Skrevet

Farzan Javad er en imøtekommende og fantastisk flink fastlege. Han møter pasienten med respekt, interesse og fremstår som svært sympatisk og tar pasientene på alvor. Han bruker god tid dersom man ønsker det. Han følger også opp dersom man har ett problem. Kan absolutt anbefales!

Trygg og kunnskaprik

Lege: Bent Asgeir Larsen Skrevet

Føler meg alltid trygg og ivaretatt med dr Larsen. Han er flink til å lytte og forklare. Han støtter sine pasienter på en unik måte og jeg er aldri redd for å stille spørsmål hos han.