Hanne Cicilie Larsen

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Tlf: 69 35 45 45 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanne Cicilie Larsen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Jeg har hatt Hanne som lege i noen år nå. Hun er virkelig flink. Empatisk og bryr seg virkelig. Henviser om det er noe, uansett problemstilling. Du blir aldri sendt ut med en pakke medisiner og legg deg på sofa, nei her skal problemene løses, d setter jeg veldig pris på. Flott lege :)

Beste fastlegen!

Det første du møter er ett stort smil. Som får en til å føle seg velkommen!
Hun tar seg god tid og haster seg ikke gjennom timen din. Hun lytter og er empatisk.
Hun er flink til å henvise deg videre hvis det er det som trengs. Man føler seg trygg og ivaretatt.
Ingenting jeg ikke kunne ha tatt opp med denne legen, nettopp fordi hun er en så behagelig person som hun er!! :)
Anbefales virkelig! :)

Meget godt fornøyd.

Følger opp og tar grep . Har ikke tidligere fått så god oppfølging. Har du et eller flere ting du vil spørre om, tar hun seg td til å høre på deg. Trygg på henne. Hun sørger for å innhente råd fra spesialister om hun mener det trengs.

Denne legen kan anbefales på det sterkeste

Jeg ble henvist til denne legen i en krisesituasjon, og hun fikk meg øyeblikkelig innlagt på sykehus. Senere er hun blitt min fastlege og er den beste fastlegen jeg har hatt i de siste 15 år. Hun har tatt seg god tid til å gå igjennom min pasientjournal og forklare diagnoser etc., samt gjennomgang av medisiner - hva virker, hva kan endres/justeres.
Når det gjelder legesenteret for øvrig, synes jeg alle er hyggelige og imøtekommende, og de som tar blodprøver etc. er veldig flinke og profesjonelle.

Flink fastlege

En fastlege som virkelig fortjener skryt. Utrolig flink til å bli kjent med pasienter, samt løse problemstillingene raskt.

!

Hun er rask til å henvise.
Spør alltid pasienten om hva hun skal gjøre.Hvorfor er vi hos fastlegen? Hun burde forslå!!
Virker som hun mangler erfaring på en rekke områder,og burde kontakte spesialist som oversender saker hun ikke har kunnskap til å løse,eller videre føre.
Savner toveis kommunikasjon i saker føles som alvorlige,og som bør følges opp.
Er meget positiv,blid,tar i mot med et stort smil,men er dette tistrekklig når du føler deg alvorlig syk? Burde være flinkere til å finne alternativer når ventetid hos spesialist er 4 mnd.eller mer.
Forventer tettere oppfølging når behovet for hjelp er påkrevd.
Ville ikke ha benyttet annen fastlege om det gjaldt vanlige,enkle undersøkelser!

Den beste legen

Dette er en av de beste som finnes. Alt gikk mye bedre enn jeg fryktet. Hun er så kunnskapsrik og flink til å forklare at jeg følte at jeg var i de beste hender. Hele besøket var veldig innformativt og undersøkelser ble gjort på en profesjonell måte. Diagnosen ble forklart veldig tydelig og ikke så mye bla, bla..Hun tok seg tid til å forklare hva prognosene mine er og om framtidsutsiktene. Henvisningene videre ble gjort med det samme og nå går det ikke lenge før videre undersøkelser blir gjort. Dette er en meget positiv opplevelse av fastlegen min. Jeg er meget glad for at jeg har henne som lege og ikke andre. Hun kan anbefales på det sterkeste.

Spesielt

Kom hjem mer forvirra enn når jeg dro. Hun lyttet ikke og tok over samtalen som om jeg hadde fortalt mye. Jeg fikk ikke tid til å fortelle om mine problemer da hun bablet i vei og overkjørte meg hver gang jeg åpnet munnen.

Hun er en meget hyggelig og søt dame, men en god lege var hun absolutt ikke for meg. Et besøk, og jeg skifter til en annen fastlege sporenstreks. Vil ikke gå til henne den dagen jeg får alvorlige problemer!

Ikke bra!

Vi er meget skuffet over denne legen. Førsteinntrykket var innmari bra, endelig en ordentlig lege tenkte vi. Helt til vi virkelig trengte støtte og hjelp fra fastlegen vår. Da sviktet det totalt. Jeg håper aldri noen opplever noe i nærheten av hva vi opplevde hos henne. Etter mange års kamp mot systemet koblet vi inn fastlegen vår, som for øvrig var ny for oss. Hun skulle sette i gang tiltak som ikke hører noen steds hjemme på vår datter, for hun hadde ikke tid til å vente til skikkelig utredning ble satt i gang. Heldigvis nektet vi å sette i gang disse tiltakene, nå 4 måneder etter sitter vi med en diagnose på vår datter, en diagnose ingen ønsker på sitt barn. Fastlegen ville ikke en gang sette seg inn i vår situasjon, ikke foreta noen som helst utredning, før hun skulle kjøre over oss med sine tiltak. Dette er noe denne legen bør ta lærdom av, så ikke andre familier opplever det vi opplevde. Ingen støtte, ingen hjelp, ingen empati, ingen forståelse for vår situasjon. Kun denne legens egne holdninger som overstyrte alt.

Den første legen jeg har hatt som har en genuin empati

For første gang i mine 30+ år så har jeg nå en lege som hører på hva jeg sier. Jeg er ikke av den typen som løper til legen for alle mulige ting, så når jeg først går til legen så er det gjerne alvorlig. Men siden jeg er ganske rolig av meg så har de forrige legene gjerne avfeid det som har vært galt med at det går seg nok til. Så det å kunne forklare hva som er vondt/galt, og så å bli trodd og så få spørsmål relatert det som er feil er mildt sagt en befrielse.

Under tilgjengelighet/telefonkø så har jeg markert full pott siden jeg alltid benytter meg av timebestilling på nett. Utrolig kjekk løsning.

Suveren og forståelsesfull lege

Da jeg kom til Larsen fikk jeg en virkelig god følelse. Jeg følte meg med engang sett og velkommen. Hun er super, en fantastisk bra lege som tar deg seriøst, lytter og gjør sitt beste for å finne løsninger. Er det noe hun ikke kan så henviser hun videre. Har og bruker gode kontakter. Virker som hun er oppdatert og følger med på nye studier og forskning.
Anbefales på det sterkeste!
Jeg vil aldri igjen bytte lege.
Har vært innom alle de andre legene på samme senter, og de er fantastiske alle sammen :D
Veldig hyggelige og blide damer i respesjonen også :D
Stort +

Fantastisk!

Dette er den første legen som jeg føler meg ivaretatt hos. Lyttende, forståelsesfull og man blir tatt på alvor. En dyktig og flink lege jeg vil anbefale til hvem som helst. Synes hun er fantastisk! Litt ventetid, men det er absolutt verdt det!

En ypperlig fastlege!

Jeg skiftet fastlege til Dr. Larsen for ett års tid siden, fordi Rosenlund ligger kun fem minutters gange unna. Jeg var særdeles fornøyd med min forrige lege (Dr. Strøm ved Vincent Medisinske Senter) så jeg tenkte meg om lenge og vel før skiftet, men Dr. Larsen er heldigvis en fornøyelse å ha med å gjøre. Hun tar seg den tid som behøves og jeg har aldri følt at hun har skyndet på meg eller hatt dårlig tid. Hun er alltid vennlig, alltid høflig og jeg har alltid følt at hun faktisk bryr seg. Ingen av delene er, i min erfaring, noe man kan ta for gitt når man tropper opp for første gang på legekontoret.

Jeg angrer slett ikke på valget av Dr. Larsen og føler at jeg trygt kan anbefale henne varmt til andre som vurderer å registrere seg ved Rosenlund Legesenter.

Oppmerksom, lyttende og tar deg på alvor

Når du kommer inn til Hanne Cicilie får du 100% oppmerksomhet og du føler at du er i trygge hender. Hun er flink til å stille oppfølgende spørsmål til det du forklarer for henne, slik at det ikke oppstår misforståelser. Ingen problemer er for små eller for store og når du forlater legekontoret er det med en god følelse av at du har blitt ivaretatt.

Ikke min fastlege.

Da min fastlege hadde fri kom jeg inn til henne, en kjempedyktig lege som lyttet til det du hadde å si, stilte utdypende spørsmål og var interisert i det jeg hadde å si. Ble forstått å fikk hjelp.