Hanne Cicilie Larsen

Autorisasjon (2007)

Hvaler Legesenter Telefonnummer69 37 54 8069 37 54 ...
Spjærøy 212 1684 Vesterøy
Hanne Cicilie Larsen er en av 6 fastleger i Hvaler

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Utrolig imøtekommende og varm

En lege som kommuniserer godt og som gjør gode vurderinger! Veldig hyggelig å komme til Hanne Cecilie!

Lite barnevennlig

Hvordan kan en lege ta imot barn når hun hever stemmen til de? Kjefter å ber de ta seg sammen. Dette går virkelig ikke an.
Mitt barnebarn skal nå bytte lege.

En varm, forståelsesfull og kunnskapsrik lege.

Har hatt Hanne Cicilie som fastlege siden hun begynte på Hvaler i sommer. Jeg er meget fornøyd med legebyttet. Hun er varm, forståelsesfull og kunnskapsrik. Hun undersøker med spesialkompetanse og henviser videre om hun ikke har svaret. Jeg er meget fornøyd med å ha fått henne som fastlege.

Anbefales absolutt ikke!!!

De førte to gangene virket hun veldig forståelsesfull, interessert og ivrig etter å finne årsakene til mine plager. Jeg trodde jeg hadde "skutt gullfuglen", men der tok jeg skikkelig feil. Jeg er blant annet plaget med mye diaré, og smerter… hun endret mine medisiner, og jeg sjekket ikke noe mer ift dem. Jeg har flydd på do 5-10 ganger i døgnet siden jeg byttet medisiner, og hun reagerte ikke på dette, annet enn å henvise meg til colonoskopi for å utrede.
Tablettene hun hadde foreskrevet inneholdt avføringsmiddel, og jeg kan skrive under på at noen som sliter med diaré, trenger absolutt ikke avføringsmiddel.
Som om ikke dette er nok, på min siste time hos henne så skrek hun til meg. Jeg stilte kun et spørsmål om hvilken erfaring hun hadde ift min diagnose.
Jeg kommer aldri til å sette mine bein på et konsultasjonsrom med henne igjen. Jeg har absolutt ingen respekt eller tillit til denne legen.
Styr langt unna om du ønsker en flink lege, for hun er kun veldig stolt av at hun har jobbet på ortopedisk avd på Kalnes, og derfor forventer hun at alle skal se opp til henne.
Hun var som sagt veldig hyggelig de første gangene, men så endret hun karakter. Jeg har aldri opplevd maken, og jeg håper du slipper å oppleve det samme som meg!

Overveldet

Etter å ha vært svært misfornøyd og ulykkelig med min tidligere fastlege, fikk jeg omsider byttet til ovennevnte. Hun har vært min fastlege i knappe to måneder, men allerede nå føler jeg meg overveldet. Definitivt den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Hun er et eneste stort smil, føler meg trygg på kompetansen hennes - rett og slett at jeg er i trygge hender. Like viktig er følelsen av at hun er oppriktig interessert i MEG som pasient. Tar meg og mine plager/symptom på alvor. Har ved alle konsultasjoner satt av den tid som trengs, selv om det har medført at hun har gått over tiden. Men det er så godt å oppleve en fastlege som ikke "kaster deg ut av kontoret" etter 5 minutter - og som har evnen til å lytte.
Er i tillegg utrolig enkel å prate med. Følte meg ganske umiddelbart trygg på henne, og det er det ikke ofte jeg gjør i fht. helsepersonell.

Kunne ikke ha bedt om en bedre fastlege, og føler meg privilegert. Håper jeg får beholde henne lenge!