Hanne Cicilie Larsen

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Hanne Cicilie Larsen er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Ikke så bra

Veldig blid og imøtekommende. Men føler jeg ikke bli hørt. Hun overtar samtalen så snart jeg prøver å forklare hva som er problemet, kommer gjerne med egne konklusjoner før jeg har sagt hva som er problemet. Veldig snar å henvise deg hit og dit uten å prøve å få en forståelse for hva som er problemet. Har aldri kommet inn til tidspunktet som var avtalt. Alltid lang ventetid. Så man bør ha god tid.

Jeg har hatt Hanne som lege i noen år nå. Hun er virkelig flink. Empatisk og bryr seg virkelig. Henviser om det er noe, uansett problemstilling. Du blir aldri sendt ut med en pakke medisiner og legg deg på sofa, nei her skal problemene løses, d setter jeg veldig pris på. Flott lege :)

Beste fastlegen!

Det første du møter er ett stort smil. Som får en til å føle seg velkommen!
Hun tar seg god tid og haster seg ikke gjennom timen din. Hun lytter og er empatisk.
Hun er flink til å henvise deg videre hvis det er det som trengs. Man føler seg trygg og ivaretatt.
Ingenting jeg ikke kunne ha tatt opp med denne legen, nettopp fordi hun er en så behagelig person som hun er!! :)
Anbefales virkelig! :)

Meget godt fornøyd.

Følger opp og tar grep . Har ikke tidligere fått så god oppfølging. Har du et eller flere ting du vil spørre om, tar hun seg td til å høre på deg. Trygg på henne. Hun sørger for å innhente råd fra spesialister om hun mener det trengs.

Denne legen kan anbefales på det sterkeste

Jeg ble henvist til denne legen i en krisesituasjon, og hun fikk meg øyeblikkelig innlagt på sykehus. Senere er hun blitt min fastlege og er den beste fastlegen jeg har hatt i de siste 15 år. Hun har tatt seg god tid til å gå igjennom min pasientjournal og forklare diagnoser etc., samt gjennomgang av medisiner - hva virker, hva kan endres/justeres.
Når det gjelder legesenteret for øvrig, synes jeg alle er hyggelige og imøtekommende, og de som tar blodprøver etc. er veldig flinke og profesjonelle.