Hanne Cicilie Larsen

Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Hanne Cicilie Larsen er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne Cicilie Larsen

Denne legen kan anbefales på det sterkeste

Jeg ble henvist til denne legen i en krisesituasjon, og hun fikk meg øyeblikkelig innlagt på sykehus. Senere er hun blitt min fastlege og er den beste fastlegen jeg har hatt i de siste 15 år. Hun har tatt seg god tid til å gå igjennom min pasientjournal og forklare diagnoser etc., samt gjennomgang av medisiner - hva virker, hva kan endres/justeres.
Når det gjelder legesenteret for øvrig, synes jeg alle er hyggelige og imøtekommende, og de som tar blodprøver etc. er veldig flinke og profesjonelle.

Flink fastlege

En fastlege som virkelig fortjener skryt. Utrolig flink til å bli kjent med pasienter, samt løse problemstillingene raskt.

!

Hun er rask til å henvise.
Spør alltid pasienten om hva hun skal gjøre.Hvorfor er vi hos fastlegen? Hun burde forslå!!
Virker som hun mangler erfaring på en rekke områder,og burde kontakte spesialist som oversender saker hun ikke har kunnskap til å løse,eller videre føre.
Savner toveis kommunikasjon i saker føles som alvorlige,og som bør følges opp.
Er meget positiv,blid,tar i mot med et stort smil,men er dette tistrekklig når du føler deg alvorlig syk? Burde være flinkere til å finne alternativer når ventetid hos spesialist er 4 mnd.eller mer.
Forventer tettere oppfølging når behovet for hjelp er påkrevd.
Ville ikke ha benyttet annen fastlege om det gjaldt vanlige,enkle undersøkelser!

Den beste legen

Dette er en av de beste som finnes. Alt gikk mye bedre enn jeg fryktet. Hun er så kunnskapsrik og flink til å forklare at jeg følte at jeg var i de beste hender. Hele besøket var veldig innformativt og undersøkelser ble gjort på en profesjonell måte. Diagnosen ble forklart veldig tydelig og ikke så mye bla, bla..Hun tok seg tid til å forklare hva prognosene mine er og om framtidsutsiktene. Henvisningene videre ble gjort med det samme og nå går det ikke lenge før videre undersøkelser blir gjort. Dette er en meget positiv opplevelse av fastlegen min. Jeg er meget glad for at jeg har henne som lege og ikke andre. Hun kan anbefales på det sterkeste.

Spesielt

Kom hjem mer forvirra enn når jeg dro. Hun lyttet ikke og tok over samtalen som om jeg hadde fortalt mye. Jeg fikk ikke tid til å fortelle om mine problemer da hun bablet i vei og overkjørte meg hver gang jeg åpnet munnen.

Hun er en meget hyggelig og søt dame, men en god lege var hun absolutt ikke for meg. Et besøk, og jeg skifter til en annen fastlege sporenstreks. Vil ikke gå til henne den dagen jeg får alvorlige problemer!