Hvaler Legesenter

Spjærøy 212 1684 Vesterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Hvaler Legesenter

Total bra Lege

Lege: Inge Røsstad Skrevet

En Lege som tar seg tid og hører på hva som feiler meg.
Jeg er meget fornøyd med Dr. Røsstad i all de år han har vært min lege.

For tiden ikke tilstede...

Lege: Michael Steffen Skrevet

Jeg ønsket å bytte til Michael Steffen da jeg har hørt veldig godt om han som fastlege. Ifølge helsenorge skulle han være tilbake 01.10.2019, men dette er galt. Michael Steffen skal visst være i annen jobb ytterligere to år til ifølge Hvaler legesenter.

Jeg fikk da tildelt Thomas Westnes som fastlege. Etter egen oppfatning virker han å være lite nøyaktig og litt mindre faglig kompetent. Redd for å gjøre feil og utfører alt etter fasit. Meget misfornøyd så bytter derfor fastlege.

Setter samlet vurdering til hverken eller, ettersom jeg ikke kan kommentere Michael Steffen som fastlege.

Trygg, lyttende og utrolig dyktig

Lege: Michael Steffen Skrevet

Denne legen er utrolig dyktig og får ting gjort. Tar det lang tid å få innkalling fra sykehus/spesialister så ringer han de imens du sitter inne hos han. Tar psykisk helse veldig alvorlig. Må desverre bytte lege pga flytting, selvom bytte sitter langt inne. Beste legen jeg har hatt. Anbefaler denne legen.

Lege: Inge Røsstad Skrevet

Mindre fornøyd. Lang vente tid, ikke tilstede på mandager. Nesten umulig å komme igjennom på telefon for å bestille time. Ventetid på opp til 14+ dager før man kan få en time... Raskere å be om å komme til turnuslegen... Tragisk!

Fantastisk fastlege

Lege: Michael Steffen Skrevet

En skal lete lenge etter en mer empatisk, trygg og meget dyktig lege. Han overgår spesialisthelsetjenesten og han tør å stå for det han mener er rett for sine pasienter . Så takknemlig for å ha en slik lege .