Øyvind Larseng

Autorisasjon (2009)

Øyvind Larseng er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Øyvind Larseng

Dyktig og reflektert.

Har brukt Larseng i flere år og er superfornøyd, han har alltid lyttet til Problemstillingen min og fulgt opp deretter. Larseng er nøye og ting skjer.

Har han ikke slutta da?

På siste et og et halvt året har det vært bare vikarer hær. Og da jeg snakka med de i resepsjonen forsto jeg det som han hadde slutta. Merkelig at det da står åpent som valg av fastlege...

Bra lege

Har hatt Larseng som lege siden han begynte på sydsiden legesenter. Ved første møtet så undersøkte han meg veldig grundig og jeg fikk en følelse om at han brydde seg om meg som pasient. I ettertid så mener jeg han har vært en veldig grundig og fin lege, som har hørt på hva jeg har sagt også. Det er tross alt jeg som kjenner på kroppen hvilke ubehag jeg har. Syntes han er en veldig behagelig lege. Håper å kunne ha ham i mange år fremover..

Kjempe fornøyd :D

Lenge har jeg gått fra lege til lege etter en flink og engasjert og ikke minst tillitsfull lege, etter jeg mistet første legen jeg hadde grunnet sykdom, var det ikke lett å finne en lege som var like flink som han. De legene jeg har vært hos har blandt annet ikke vist interesse, siste legen jeg hadde før Larseng gadd ikke en gang undersøke skaden i anklen jeg fikk etter jeg ramlet. Da jeg bytta til Larseng undersøkte han anklen med en gang og hjelp meg som en ordentlig lege skal gjøre. Hyggelig og snill og lett å snakke med og ikke minst lytter!:)

Dårlig!

Har du psykiske plager, eks depresjon, angst osv så er denne legen helt uegnet til dette. Lite hyggelig lege å komme til. Tar ikke pasienter på alvor med mindre du har SYNLIGE plager!