Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Rolig og grundig

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Har han som fastlege til meg og alle mine 3 barn. Han har et svært «behagelig vesen» og er rolig og betryggende i alle situasjoner. Nå har jeg gått til han i ulike situasjoner, og han er like rolig i akutt situasjoner som han er ellers. Han er grundig og henviser raskt videre dersom det er behov for det. Er svært takknemlig for å ha han som fastlege 😊

Ble sett - ble hørt!

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Dr. Dyrop har virkelig vært der for meg gjennom angst, depresjon og ulike fysiske plager de siste 4 årene. Ikke lang ventetid og jeg har alltid blitt møtt med forståelse. Anbefaler han til alle som gruer seg til legebesøk generelt eller er redd for å ikke bli hørt. Er det en ting jeg har lært etter å ha vært pasient hos han, så er det at ingen spørsmål er dumme og ingen plager er for små til å tas opp :)

Flytter jeg tilbake til Sarpsborg, skal jeg definitivt bytte tilbake til han som min fastlege!

Trygged lege

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Flink snill lege, hører godt på meg med, og klar å hjelpe over mine behov.
Han har mange alternativ og tips som kan vise med.
Takk kjell

utrygt

Lege: Stine Larsen Skrevet

Ting blir stadig glemt. Glemmer å sende resepter/henvisninger, og gjør ikke ting hun sier hun skal. Skylder på glipp i systemet ofte. Å si i fra, snur de det rundt til at det er du som har gjort noe galt. Skaper en utrygghet der en er usikker på om ting blir gjort.

Dyktig lege!

Lege: Stine Larsen Skrevet

Stine er en dyktig lege som vet å ta vare på pasienten sin. Hun er en god lytter, har masse empati og gir gode råd og behandling. Jeg er utrolig glad for å ha fått henne som lege og mener ventetiden er verdt det!