Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Stødig dame

Lege: Pernille Andreassen Zantali Skrevet

Rett og slett en fantastisk flott lege! Hun ser "hele" pasienten, kan være bestemt hvis det treng og er veldig ivaretakende. Anbefales på det varmeste.

Tommel opp!

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Behagelig og tydeligvis kunnskapsrik! Føler meg heldig i valg av fastlege! Han tar til og med småkirurgisk inngrep ( fjerning av føflekker etc på stedet) noe jeg tidligere alltid har blitt henvist til andre med og med masse ekstra kostnad.

Trygg lege som tar seg tid til å bli kjent

Lege: Pernille Andreassen Zantali Skrevet

Hun setter seg inn i pasientens situasjon på en verdig måte, og gir hele veien det lille ekstra av seg. Sympatisk, faglig dyktig, trygg og tydelig.

Rolig og grundig

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Har han som fastlege til meg og alle mine 3 barn. Han har et svært «behagelig vesen» og er rolig og betryggende i alle situasjoner. Nå har jeg gått til han i ulike situasjoner, og han er like rolig i akutt situasjoner som han er ellers. Han er grundig og henviser raskt videre dersom det er behov for det. Er svært takknemlig for å ha han som fastlege 😊

Ble sett - ble hørt!

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Dr. Dyrop har virkelig vært der for meg gjennom angst, depresjon og ulike fysiske plager de siste 4 årene. Ikke lang ventetid og jeg har alltid blitt møtt med forståelse. Anbefaler han til alle som gruer seg til legebesøk generelt eller er redd for å ikke bli hørt. Er det en ting jeg har lært etter å ha vært pasient hos han, så er det at ingen spørsmål er dumme og ingen plager er for små til å tas opp :)

Flytter jeg tilbake til Sarpsborg, skal jeg definitivt bytte tilbake til han som min fastlege!