Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Har aldri følt meg mer ivaretatt, sett og trygg.

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Må være Norges beste lege, som mann har jeg ikke flydd ned dørene til legene gjennom årene.
Men livet snur fort når helsa får en real smell på flere måter, og det å ha Kjell som fastlege har reddet mitt liv.

Han bruker den tiden som trengs for å hjelpe pasientene, utrolig god til å lytte, ser og leser meg som en åpen bok.
Han er utrolig grundig, nøyaktig, kunnskapsrik, nyskjerrig og søkende etter svar og løsninger.
Ærlig og direkte, helt perfekt.

Kan ikke rose han godt nok rett og slett <3

Samme gjelder teamet på Legesenteret, utrolig god service.

Effektiv hjelp

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Kommer raskt til poenget. Får det jeg skal ha. Gode råd mtp ryggoppfølging jeg kan benytte meg av i lokalsamfunnet mitt.

Dyktig

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Kjempedyktige lege, god til å lytte, har tid til å høre på det jeg har å si.gir gode råd, finner alltid en løsning

Veldig skuffet

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Jeg ringte kl.09.10 i dag, fredag 03.06, fordi jeg hadde fått en sterk urininfeksjon som gjorde vondt og som ga meg feber. Fikk til svar at jeg kunne få time førstkommende onsdag. Orker noen å gå med urininfeksjon nesten 1 uke og er det bra for helsa???? Inntil for ca 14 dager siden var Karim del Vega på samme legekontoret min lege og de gangene jeg har hatt urininfeksjon, har jeg kunnet ta med en urinprøve og vente til den var analysert. Da kom Karim med resept. Men dette er altså slutt nå når vikariatet hennes er slutt og Øyvind Larseng har tatt over....😭.
Veldig liten empati, syns nå jeg.....

Kunnskapsrik og fingernem

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Kommuniserer bra og kjenner pasientenes rettigheter. Kan også litt polsk som er kjekt for meg. God på barnerelaterte ting og flink til å lytte.