Øyvind Larseng

Autorisasjon (2009)

Øyvind Larseng er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Øyvind Larseng

Effektiv hjelp

Kommer raskt til poenget. Får det jeg skal ha. Gode råd mtp ryggoppfølging jeg kan benytte meg av i lokalsamfunnet mitt.

Veldig skuffet

Jeg ringte kl.09.10 i dag, fredag 03.06, fordi jeg hadde fått en sterk urininfeksjon som gjorde vondt og som ga meg feber. Fikk til svar at jeg kunne få time førstkommende onsdag. Orker noen å gå med urininfeksjon nesten 1 uke og er det bra for helsa???? Inntil for ca 14 dager siden var Karim del Vega på samme legekontoret min lege og de gangene jeg har hatt urininfeksjon, har jeg kunnet ta med en urinprøve og vente til den var analysert. Da kom Karim med resept. Men dette er altså slutt nå når vikariatet hennes er slutt og Øyvind Larseng har tatt over....😭.
Veldig liten empati, syns nå jeg.....

Kunnskapsrik og fingernem

Kommuniserer bra og kjenner pasientenes rettigheter. Kan også litt polsk som er kjekt for meg. God på barnerelaterte ting og flink til å lytte.

Jeg er fornøyd

Interessert i å få kjennskap til historie og problematikk. Løsningsorientert. Var til god hjelp når jeg virkelig trengte det.

Kunskapsrik, nytänkande & trygg

Jag har verkligen känt mig trygg under Larsengs vård. Med sammansatta kroniska diagnoser behövs en lege som SER helheten, det gör han!! Jag har følt han har lyssnat på mig & mina hälsomässiga upplevelser.
Kommunikationen är rak & tydlig med ett folkligt språk.

För mig den perfekta fastlege