Elisabeth Mainitz

Tlf: 69 33 75 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Mainitz er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Elisabeth Mainitz

Svært dyktig.

Dr. Mainitz er en trivelig lege som er svært dyktig, med stor gjennomføringsevne, og hun er meget lett å like.
Alltid blid, men har kanskje litt mye å gjøre til tider.

T.M.

den beste legen!

Energisk, sympatisk, snill, støttende, alltid ærlig, pliktoppfyllende

Dyktig, empatisk og effektiv.

Vi fikk tildelt Mainitz som fastlege når vi flyttet til Fredrikstad for over 10 år siden. Hun er svært effektiv, kan mye og gir gode råd. Er det noe hun lurer på så har hun et knippe spesialister på speed-dial hun konfererer med. Forværelset fungerer også veldig bra.

Et forslag:
Legekontoret kunne godt ha investert i utstyr for å fjerne fotvorter, slik at man slipper å dra til hudspesialist for å få gjort dette. Vet flere andre legekontor har dette.

Den beste legen for meg

Effektiv og grundig. Flink til å henvise videre om nødvendig.

Dr. Elisabeth

Er så ubeskrivelig fornøyd med legen min Lisabeth Mainitz. Hun er ett enestående menneske med masse empati og forståelse. Føler meg ivaretatt 110%!

Elisabeth er den beste legen jeg har hatt.

Hun ser meg og mine problemer, og lytter til pasienten. Hun er ikke redd for å ta i et tak og hun bryr seg om pasientene sine. Tipp topp tommel opp for Elisabeth!

En dyktig fastlege!

Elisabeth er dyktig og proffosjonell!
Hun er rett og slett fantastisk!
Jeg kommer kun til legen når jeg er skikkelig dårlig og blir alltid tatt på alvor!

Storfornøyd

Elisabeth er en kjempe flink lege som alltid ser mine problemer, noen ganger uten at jeg forteller om dem selv. Ho gjør sitt beste for at jeg skal trives og er alltid hyggelig, blid og med ett smil på lur. Kan virkelig anbefale Elisabeth til de som vurderer å bytte fast lege.

Trygg og god!

Elisabeth var min støtte gjennom en graviditet, en lege som virkelig har tid til å lytte, som blir kjent med deg! Nydelig dame!

"Huslegen"

Det er fint å komme til en lege som har tid til deg, og som ser mine problemer. Elisabeth er også flink til å sende videre dersom hun ikke selv kan løse mitt problem. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt.

Fantastisk fastlege

En utrolig dyktig faglig lege, som også har evnen til å sende pasienter til videre utredning. Hun er medmenneskelig og varm samtidig som hun er profesjonell. Jeg kan gi henne de beste anbefalinger!

topp.

topp personlighet , glimmrende faglig , tar tak i problemer , og ekstrem flink til å lytte . Kan ikke tenke meg en bedre fastlege. Du er toppen Elisabeth.