Helsegaarden AS

Pancoveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Helsegaarden AS

Svært dårlig på oppfølging

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Legen er veldig hyggelig og empatisk, men jeg kan dessverre ikke si å ha opplevd at hun er god på oppfølging.
Lang svartid på e-konsultasjoner og prøvesvar.
Virker som at hun ikke er interessert i å finne ut av hva som faktisk feiler pasienten.

Ellers er det lett å få time på dagen om det haster og de ansatte på legesenteret er hyggelige.

Omtenksom og nøye

Lege: Elisabeth Mainitz Skrevet

Alltid fått god hjelp av Elisabeth. Hun er vennlig og gjør alt for å hjelpe. Vennlig og imøtekommende :-) alltid ! Takker for all hjelp di vanskelige årene som har gått !!

Trygg og omslrgsfull

Lege: Maren Sofie Mangersnes Skrevet

Hadde Maren som vikarlege et halvt år i sommer, og var veldig spent på bytte av lege. Jeg hadde virkelig ingenting å være urolig for - for makan til dyktig, omsorgsfull, reflektert og snill dame skal du lete lenge etter! Hun møtte meg på et mørkt sted i livet, med forståelse, gode samtaler og refleksjoner. Hun tok seg alltid god tid, lyttet aktivt og var interessert i å hjelpe. Kan, med hånden på hjertet, anbefale Maren til alle som trenger en god og støttende fastlege!

Ingen lege er på samme nivå som Cathrine

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Utrolig dyktig og god lege. Hun ser meg som menneske, og behandler meg på en respektfull og god måte. Tar seg tid til å lytte, er engasjert og er faglig dyktig. Håper virkelig ikke hun forsvinner som lege, for ingen kan måle seg med henne. Aldri følt meg mer ivaretatt og lyttet til enn her.

Følger opp

Lege: Elisabeth Mainitz Skrevet

Er ikke likegyldig med noen plager, men sjekker det videre. Gir trygghet!!
Er veldig dyktig og tillitvekkende.