Bjørn-Tore Martinussen

Trara Legekontor AS

2006

1 person

Trara Legekontor AS Telefonnummer69 30 09 9969 30 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Traraveien 5B 1605 Fredrikstad
Bjørn-Tore Martinussen er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bjørn-Tore Martinussen

Lyttende og empatisk !

Er positivt overrasket og vært fornøyd de ganger jeg har vært der ! Syns han har satt seg inn i journalen min og tar meg på alvor! Veldig villig og lytter og har forslag på løsninger .
Har litt humor og åpenhet også .
Han er opptatt av å være grundig og virker veldig omsorgsfull !

Faglig

Oppdatert/dedikert/ forståelsesfull/ tar hensyn, er grundig men sløser ikke med tiden, konstruktiv, føler meg forstått

Forståelsesfull og flink til å henvise videre

Vi er en familie på fire som kom tilflyttende til Fredrikstad i 2002. Etter å ha vært misfornøyd med to forskjellige fastleger kom vi tilslutt til Martinussen i 2009. Han har vært forståelsesfull, hjelpsom og dyktig med alle våre utfordringer. Han lytter, foreslår og henviser. Han har evne til å lytte til det pasientens ønsker og klarer gjennom dialog å komme frem til en god plan/løsning. Det er lett å få time og han er stort sett alltid presis.

Har mistet tillitten..... :-/

Jeg og mine barn har hatt Martiniussen i snart 10 år så har lang erfaring....
Vi bruker ikke lege ofte (heldigvis), men i perioder har det blitt noe mer. Tidligere opplevde jeg han som en med tid til pasientene og jeg ble tatt på alvor.

De siste 2-3 årene har dessverre dette endret seg. Nå virker det som han er mer opptatt av å holde seg innenfor arbeidstid og at det hersker en "samlebånds" mentalitet? Han virker stresset når jeg er der inne og jeg føler at han allerede har begynt å tenke på nestemann mens jeg er der! Ikke er han særlig forberedt og jeg må forklare hva som er tilfellet.

Synes også det er rart at han blir irritert hvis jeg nevner 2 forskjellige saker angående helsen jeg er bekymret for, han har uttalt at det IKKE er greit. Man får kun komme med et "problem" pr. time.

Det som nå avgjør at jeg bytter lege er at jeg var der med min sønn som ikke er 1 år enda og han startet å ringe til barneavdelingen før jeg hadde snakket ferdig. Han var ikke interessert i å høre alle symptomene jeg hadde forberedt å si. Så skyflet han oss ut for å ta i mot neste pasient mens han ventet på svar fra barneavdelingen. Når jeg uttrykte uro for sønnen min, tok han dette på en svært dårlig måte med å uttale - det er din sønn som skal behandles, ikke mor.
Etter en stund, og en pasient hadde vært inne hos han, kom han ut på venteværelset og ga meg dårlig informasjon om hva som skulle skje videre. Bare at jeg skulle få et brev i posten fra barneavdelingen på Kalnes. Jeg forlot kontoret med større uro enn da jeg kom.

Dette var uakseptabelt. Hvis Martiniussen leser dette, håper jeg han tar det til seg og endrer seg. For sånn kan man ikke behandle pasientene sine!

Veldig bra

Alltid fått riktig service og god betjening. Gode råd og tar deg alltid seriøst. Veldig profesjonell.
Lytter bra og det er alltid greit å stille forskellige spørsmål!