Bjørn-Tore Martinussen

Autorisasjon (2006)

Bjørn-Tore Martinussen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bjørn-Tore Martinussen

Flink og nøye

Han lytter og hører på det jeg sier, han tar mine problemer på alvor, og han spør altid om hvordan jeg har det.

Dyktig lege

Hele familien går til han og vi er veldig fornøyde, er nok strengere enn en del andre leger men det er absolutt positivt og flere burde vært som han. Tar deg seriøst og sørger for å hjelpe deg eller sende deg til noen som kan hjelpe deg.

Lyttende og kunnskapsrik.

Jeg opplever Martinussen som en som bryr seg. Han spør alltid hvordan det har gått siden sist, og tar seg tid til å lytte. Noen ganger har jeg tatt opp to ting på én konsultasjon, og det har vært greit hvis det er småting.

Han har humor der det er rom for det, og det setter jeg pris på. Det viser at han er sosial. Jeg er selv på hans alder, så det kan være årsaken til god kjemi.

Han er oppdatert på moderne medisin, men slår gjerne opp ting han er usikker på. Det er betryggende at han går i dybden.

Jeg er veldig fornøyd med Martinussen.

Ironiserende og avvisende

Legen møter med en utpreget grad av forforståelse og stiller lukkede spørsmål som; Du har vel ikke, det er vel ikke sånn at.
Legen møter med avvisende holdning. Gir en opplevelse av at du bruker tiden hans unødvendig og burde klart deg selv.
Gir lite informasjon og ironiserer over dumme spørsmål som viser at jeg som klient har lite kunnskap, noe jeg jo har.

Ikke overbevisende

Fikk Martinussen som lege da min tidligere lege gikk av med pensjon, møtte en lege som jeg ikke følte hørte på meg og som for meg virket overlegen. Ga meg ikke et positivt inntrykk og det tok ikke mange konsultasjonene før jeg valgte å bytte lege.