Stephane Christopher Mukkaden

Autorisasjon (2008)

Rolvsøy legekontor Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ...
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy
Stephane Christopher Mukkaden er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stephane Christopher Mukkaden

Veldig nøye og hører på pasientene.

Vi har vært pasienter hos Mukkaden i ca ett år nå. Vi er veldig fornøyd med han. Han hører på det vi har å si, snakker, og hører på, barna våres. Han gjør grundig arbeid til å finne hva som feiler oss og gir gode råd.
Suveren lege.
P.s. må også rose resten av de som jobber på Rolvsøy legekontor. De er kjempe hyggelige og prøver alltid å hjelpe så godt de kan.
Anbefaler de i høyeste grad.

Mvh,

Utrygg.

Er god til å beordre blodprøver. Er dårlig oppdatert når jeg kommer. Husker ikke selv hva han har beordret. Føler meg ikke trygg når jeg går der ifra. Samlet vurdering. Kan bli bedre.

Inkluderende.

Kommer på hjemmebesøk .kommer med god informasjon om hvor jeg kan få hjelp med min kreftbehandling .hjemmesykepleie blant annet. Rask til å få ut medesiner . Imøtekommende hyggelig.

Hjelpsom

Jeg vurderte å bytte lege, helt til en krise oppsto og jeg ble kjørt til legekontoret. Han tok meg veldig godt i mot. Hørte på meg å ikke mist tok det jeg hadde kommet inn for på alvor! Veldig fort timer om det er slik. Å få tilbud å komme om det skulle være noe uten timeavtale:) Jeg skal ikke bytte lege :-)

super flink med lillegutten min 😊

Han er kjempe flink med barn og gjør 2åringen min sitt legebesøk til en lek. Inkluderer han og viser han alle redskapene før di blir tatt i bruk