Øyvind Olav Myhre

Storgata 41 1531 Moss
Øyvind Olav Myhre er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Øyvind Olav Myhre

Verdens beste lege

Jeg har slitt lenge med både alkoholutfordringer og psykisk helse. Øyvind er alltid tilgjengelig - og følger meg opp raskt, til og med etter arbeidstid. En dyktig, god lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. De ansatte på kontoret er også godt tilgjengelige og støttende.

Fantastisk fastlege

Han har fulgt opp min kone og min familie gjennom en absurd krevende tid med kreftbehandling og til slutt dødsfall. Vi har vært heldige og stort sett bare vært i kontakt med flinke og gode mennesker i sykdomsperioden. Spesielt den siste tiden var oppfølgingen fra Dr. Myhre tett og han tok seg av min kone og den nærmeste familien på en helt fantastisk måte.

Beste lege man kan ha for sin flokk

Det er så befriende å ha en doktor man kan stole på, samtale med og som oppriktig bryr seg om og tar sine pasienter alvorlig. Vi går hele familien til han og det føles så trygt å vite at han passer på.
Helt rolig, god humor ( som er superviktig for en doktor) og varme.

Tilgjengelig og flink lege!

Stortsett veldig fornøyd med Dr.myhre.
Veldig lett å få time samme dag om det er akutt sykdom og har aldri ventet lengre enn til uken etter med mindre akutte ting.
Føler at jeg blir sett og hørt av denne legen og at vi har et gjensidig tillitsforhold.
Eneste jeg kan gi litt konstruktiv kritikk på er at jeg føler at han kan være litt for innstilt på å løse et problem selv, der han egentlig burde henvist videre til en spesialist.

Middelmådig

Føler simpelthen ikke at jeg fikk tilfredstillende støtte og oppfølgelse angående mine problemer. Følte meg mer som noen man måtte kjappe seg gjennom siden man skulle ha inn flere kunder.