Øyvind Olav Myhre

Tlf: 69 25 43 21 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Olav Myhre er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Øyvind Olav Myhre

Den beste legen

Vært pasient hos Øyvind Myhre i mange år og er veldig fornøyd. Han er faglig dyktig og meget empatisk.

Warmly recommended

From all the doctors I've had throughout the world, Øyvind Mhyre has been one of the kindest. He always has a reassuring smile that makes you feel comfortable and that you can trust him.

Most importantly, he knows what he's doing. While we never saw eye to eye on everything, he has helped me in the right direction with medication and road I need to take to get better both mentally and physically.

Good communication - Always someone to talk to over the phone be it a receptionist or the doc himself. I was fortunate enough to get a direct line of communication to him which was greatly appreciated.

My only negatives would be that I feel as though it has been difficult getting my wishes across, but that very well could be my fault.

Overall a very nice doctor who knows his stuff. Warmly recommended.

Positiv og med glimt i øyet

Har vært min lege i noen år. Alle mine bekymringer blir tatt tak i på en konstruktiv måte, enten ved at jeg får informasjon og forslag til hva jeg selv kan gjøre eller at behandling blir vurdert.

En fantastisk lege!

Dr. Myhre er virkelig en fantastisk lege. Jeg er utrolig glad for at jeg fikk plass hos han som min nye fastlege! Veldig sympatisk og forståelsesfull. Faglig dyktig, tar seg alltid god tid til pasienter og i bunn å grunn en super fyr!!

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Det er lett å få time raskt når det trengs. Jeg liker måten han møter pasientene på, og den lyttende holdningen. Han er hyggelig og empatisk. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor og får den beste hjelpen.Får inntrykk av at han har god tid når man er inne hos han. Han forklarer godt og er tydelig i kommunikasjonen. Går aldri ut av timen uten en løsning/plan. Han er en lege jeg raskt fikk tillit til, og det er enkelt å snakke om det som trengs. I tillegg er han flink med barn. Føler meg veldig trygg når barna trenger lege-hjelp.

Utrolig bra!

Oppmerksom
Tar seg tid
Nøysom
Følger opp
Effektiv
Får raskt time ved "alvorlige" saker
Timebestilling via web som er enkel og rask

Veldig forståelsesfull og faglig dyktig lege

I de konsultasjonene jeg har hatt med Dr. Myhre har jeg blitt møtt med forståelse og hjelpsomhet. Han skisserer tydelig hvilke alternativer man har og vektlegger fordeler og ulemper med disse. Samtidig holder han en god og åpen dialog hvor han lytter til det man har å si. Hvor fort man får time avhenger helt etter behov.

Jeg vil absolutt anbefale Dr. Myhre som fastlege.

Veldig omtenksom og god lege

Dr Myhre er en veldig omtenksom, nøye og rettferdig lege, som alltid har lyttet til meg og gitt meg den beste hjelpen. Han har også gode legesekretærer, som gjør en utmerket jobb. Dessverre har jeg måtte bytte lege pga flytting, selv om jeg forsøkte i det lengste å beholde han som fastlege. Et lite minus har vært at kontoret er stengt på tirsdager, og kort åpningstid på fredager.

Flink og forståelsesfull lege!

Hver gang jeg går til denne legen, føler jeg at jeg blir tatt på alvor og får god oppfølging. Det er også sjelden lang ventetid for å få god hjelp.

Min beste privatlege.

Har brukt flere leger gjennom flere tiår, men ingen så lenge som dr. Myhre,- ca 15 år. Jeg er veldig fornøyd og føler meg trygg. Han er sympatisk, men også bestemt.
Han lytter og han gir seg god tid til å forklare.
Han henviser til undersøkelser og spesialister , også på forespørsel fra meg, om han ikke har en faglig grunn for å droppe det. I såfall får jeg god forklaring.
Jeg har opplevd etpar ganger at han har glemt å bestille undersøkelser,( lenge siden) men han er noe så sjeldent som en lege som kan innrømme feil og tåler å bli motsagt.
En dyktig lege som jeg setter stor pris på! Det er det tydeligvis mange som gjør, for det kan virke som han har for mange pasienter. Men stresser aldri. Hvor raskt jeg får time, avhenger av hvor alvorlig det er, fra samme dag til 14 dager.

Hold dere unna!

Har inntrykk av at han er lite intressert i deg som pasient, tar seg ikke tid til å lytte men heller mer opptatt av at du "misbruker" tiden hans.
Ba om CT-undersøkelse og gjentatta ganger ble han forespurt om han hadde rekvirert CT til men, og dette pågikk i tre mnd. uten resultat.
Siste gang jeg spurte han, fant han frem en papirlapp, og skrev ned et tlf nummer og sa: Du kan ringe selv og ordne dette!

Det var siste gang jeg satte mine føtter hos denne legen!
Skuffet rett og slett!