Øyvind Olav Myhre

Legekontoret i Moss

Autorisasjon (1993)

Øyvind Olav Myhre er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Øyvind Olav Myhre

Flink og forståelsesfull lege!

Hver gang jeg går til denne legen, føler jeg at jeg blir tatt på alvor og får god oppfølging. Det er også sjelden lang ventetid for å få god hjelp.

Min beste privatlege.

Har brukt flere leger gjennom flere tiår, men ingen så lenge som dr. Myhre,- ca 15 år. Jeg er veldig fornøyd og føler meg trygg. Han er sympatisk, men også bestemt.
Han lytter og han gir seg god tid til å forklare.
Han henviser til undersøkelser og spesialister , også på forespørsel fra meg, om han ikke har en faglig grunn for å droppe det. I såfall får jeg god forklaring.
Jeg har opplevd etpar ganger at han har glemt å bestille undersøkelser,( lenge siden) men han er noe så sjeldent som en lege som kan innrømme feil og tåler å bli motsagt.
En dyktig lege som jeg setter stor pris på! Det er det tydeligvis mange som gjør, for det kan virke som han har for mange pasienter. Men stresser aldri. Hvor raskt jeg får time, avhenger av hvor alvorlig det er, fra samme dag til 14 dager.

Hold dere unna!

Har inntrykk av at han er lite intressert i deg som pasient, tar seg ikke tid til å lytte men heller mer opptatt av at du "misbruker" tiden hans.
Ba om CT-undersøkelse og gjentatta ganger ble han forespurt om han hadde rekvirert CT til men, og dette pågikk i tre mnd. uten resultat.
Siste gang jeg spurte han, fant han frem en papirlapp, og skrev ned et tlf nummer og sa: Du kan ringe selv og ordne dette!

Det var siste gang jeg satte mine føtter hos denne legen!
Skuffet rett og slett!