Øyvind Olav Myhre

Tar seg tid
Nøysom
Følger opp
Effektiv
Får raskt time ved "alvorlige" saker
Timebestilling via web som er enkel og rask

Veldig forståelsesfull og faglig dyktig lege

I de konsultasjonene jeg har hatt med Dr. Myhre har jeg blitt møtt med forståelse og hjelpsomhet. Han skisserer tydelig hvilke alternativer man har og vektlegger fordeler og ulemper med disse. Samtidig holder han en god og åpen dialog hvor han lytter til det man har å si. Hvor fort man får time avhenger helt etter behov.

Jeg vil absolutt anbefale Dr. Myhre som fastlege.

Veldig omtenksom og god lege

Dr Myhre er en veldig omtenksom, nøye og rettferdig lege, som alltid har lyttet til meg og gitt meg den beste hjelpen. Han har også gode legesekretærer, som gjør en utmerket jobb. Dessverre har jeg måtte bytte lege pga flytting, selv om jeg forsøkte i det lengste å beholde han som fastlege. Et lite minus har vært at kontoret er stengt på tirsdager, og kort åpningstid på fredager.

Flink og forståelsesfull lege!

Hver gang jeg går til denne legen, føler jeg at jeg blir tatt på alvor og får god oppfølging. Det er også sjelden lang ventetid for å få god hjelp.

Min beste privatlege.

Har brukt flere leger gjennom flere tiår, men ingen så lenge som dr. Myhre,- ca 15 år. Jeg er veldig fornøyd og føler meg trygg. Han er sympatisk, men også bestemt.
Han lytter og han gir seg god tid til å forklare.
Han henviser til undersøkelser og spesialister , også på forespørsel fra meg, om han ikke har en faglig grunn for å droppe det. I såfall får jeg god forklaring.
Jeg har opplevd etpar ganger at han har glemt å bestille undersøkelser,( lenge siden) men han er noe så sjeldent som en lege som kan innrømme feil og tåler å bli motsagt.
En dyktig lege som jeg setter stor pris på! Det er det tydeligvis mange som gjør, for det kan virke som han har for mange pasienter. Men stresser aldri. Hvor raskt jeg får time, avhenger av hvor alvorlig det er, fra samme dag til 14 dager.