Lasse Vilhelm Nilsen

0 av 1900

Lasse Vilhelm Nilsen er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

Den aller beste!

Lasse du er en veldig dyktig lege, som alltid er blid og forståelsesfull.
Du har alltid god til til meg når jeg kommer, du nøler ikke med å henvise til spesialist der du selv er usikker, og du tar mine (noen ganger overbekymra) bekymringer alvorlig.
Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av deg, selvom mine plager ikke kan gjøres noe mere med, annet enn painkillers og noen hyggelige ord. Føler meg alltid litt bedre etter jeg har vært hos deg og supergirlsa i luka.

Keep up the good work!

God lege, men...

Lasse er en god lege, og har aldri følt at jeg må skynde meg å bli ferdig med det jeg skal si. MEN føler at han ikke helt vet hva han skal gjøre når problemene ikke kan vises på blodprøver eller røntgen! Kanskje litt vel glad i "klipp og lim" funksjonen på PC'n og har fått flere papirer som har feil info pga dette. Damene på kontoret er helt supre, og aldri noe problem å få time. Lite venting er det også.

Meget godt fornøyd

Bra lege. . Meget godt fornøyd med oppfølging av min sykdom . Legen tar seg god tid til å lytte. Kommer med god flere alternativer.

Rask service

Jeg hadde fått en væskefylt albue som skulle dreneres og sendte en melding til Hafslundsøy Legesenter i går kveld. I dag kl. 8.02 ringte de, jeg fikk time kl.8.45 og var ferdig plastret kl. 9.15.Det er egentlig sjelden at jeg venter lenge der, men dette var rekord.

I tillegg har de (både Lasse og Siv/Monika) alltid tid til en hyggeprat.

Legesenteret anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd

Han er hyggelig og imøtekommende. Har hatt ham et år. Og det er lett å få time. Og jeg er foreløpig veldig fornøyd med måten han hjelper meg på. Han tar seg tid i forhold til andre leger, hvor man må ut før man kommer inn.