Lasse Vilhelm Nilsen

0 av 1900

Lasse Vilhelm Nilsen er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

Arrogant og lite engasjert

Vennlig og imøtekommende så lenge man bare er "vanlig" syk. Virker ikke som han er spesielt glad i komplekse saker. Kaster deg nesten ut igjen av kontoret før man kommer inn, så du får aldri snakket ferdig. Føler at man bryr legen for at man er syk.
Kommer også med noen sleng kommentarer som har burde holde seg for god til. Man dytter ikke folk lengre ned enn de alt er i en slik utsatt situasjon.

Man får fort time, og gjerne kommer inn på dagen. Høflige og blide damer som jobber i skranken.

God lege, men....

Dr. Nilsen er en meget hyggelig lege og lett å få god kjemi med. Han er flink til å henvise videre og ting skjer. MEN, han er dårlig på å se helhet og lese journalen din. Jeg tør vedde mye på at han ALDRI har lest noen i min familie sin journal helt. Dette mener vi er viktig for å kunne kjenne sin pasient godt.
Jentene ute er meget hyggelig og det er lett å få time

Kan aldri bytte ut Lasse, uten tvil den beste!

Lasse har hvert min lege i alle år, kommer aldri til å bytte fastlege, uansett hvor i verden jeg bor så er han min nr 1 lege! Er heldig som har fått plass der og den plassen skal jeg ta godt vare på. Til tross for korte timer (da jeg som regel får time i mellom andre i farta, -ringt ang time samme dag-) så tar han tiden godt og bruker den effektivt til hvordan han Kan hjelpe meg. Har ikke ett vondt ord å si om verken Lasse eller girlsa i luka:) aldri "kult" å være syk, men kommer du ditt får du følelsen av å bli bedre i det du går inn døra:)

Imøtekommende og ivaretagende

Lasse tar deg på alvor, og henviser deg videre der han selv ikke har dybdekompetanse. Er trygg på at jeg blir ivaretatt på beste måte. Jentene er også alltid blide og imøtekommende. Er jeg usikker på noe, så ringer jeg, og da får jeg alltid hyggelig veiledning videre. Et veldrevet legekontor hvor alt fungerer, og hvor det er hyggelig å være. Er takknemlig for at jeg har Lasse som min fastlege!

Fantastisk

Lasse tar deg på alvor, og henviser deg videre der han ikke strekker til. Damene i luken er alltid blide og immøtekommende. Er man syk, kommer man inn på dagen, uten så altfor lang ventetid. Er jeg usikker på noe, så ringer jeg, og da får jeg alltid hyggelig veiledning videre. Er så glad jeg fikk plass på denne listen=) Takk!