Morten Dag Nilsen

Legekontoret i Moss
Storgata 41 1531 Moss
Morten Dag Nilsen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Morten Dag Nilsen

En dyktig og hyggelig lege.

Har hatt Dr Nilsen som lege i snart 20 år. Alltid profesjonell og imøtekommende, tar oppgaven sin seriøst. Kan anbefale ham! Eneste jeg har å utsette på legekontoret er at det er svært vanskelig å komme igjennom på tlf.

En fantastisk lege som bryr seg!

Jeg har hatt gleden av å ha dr.Nilsen som fastlege i over 15 år nå, og etter at han flyttet til Amfisenteret har han til og med fått pene lokaler.

Nilsen tar deg alltid seriøst, og vet han ikke hvordan han kan hjelpe deg tar han å ringer de som kan. Det virker som om han er genuint opptatt av at hans pasienter skal bli behandlet raskt og bra.

Jeg kan på det sterkeste anbefale dr.MD Nilsen hvis du ønsker en lege som bryr seg om hele din helse.

En av Moss' beste leger?!

En hyggelig lege som lar deg komme til orde, og lytter.
Hender noenganger det kan være lang ventetid, og han kan være noe rask i legetimen,
men han sender deg alltid videre til spesialister og er ikke som enkelte andre leger som sier "Vi får se det an en uke eller to til" eller "Det går seg til".
Han tar alltid de prøver som behøves for å utelukke sykdommer.

Seriøs og hyggelig fastlege

Jeg synes Nilsen er en svært dyktig og imøtekommende lege. Synes både jeg og barna alltid blir veldig godt ivaretatt. Han tar seg tid til å lytte og forklare. Ikke tilbakeholden m viderehenvisning v behov. Har i tillegg et godt humør og humoristisk, avslappet tone som smitter. Anbefales.

Er fornøyd

Det er en lege som ikke er redd for å sende deg vidre til spesialister når han ser at dette ikke er hans område.