Morten Olaussen

Autorisasjon (1994)

Grålum Legesenter Telefonnummer69 97 15 3069 97 15 ...
Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg
Morten Olaussen er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Morten Olaussen

Ekstremt useriøs lege

Med mindre du ikke er syk eller ikke bryr deg om deg selv ikke gå til dette legekontoret, de er spydige på telefonen da jeg sa jeg var syk og ikke kunne komme på skolen. og hun var generelt en dårlig på kundeservice. anbefaler ikke å være kunde her skal bytte så fort jeg kan og det bør dere også.

Trygg.

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Tar seg tid og følger opp det jeg tar opp med han. Sender videre om nødvendig. Får raskt time. Kan anbefales.

Flink og sympatisk

Er pasient hos hans kollega som har ferie. Derfor kom jeg til han i dag og det var absolutt en behagelig opplevelse.
Kunnskapsrik og positiv.
Han ivaretok meg på alle måter.

Tar pasienter lite seriøst

Virker som denne legen har gitt opp min mor . Jeg er hennes nærmeste pårørende . Ho er dement men han utreder henne ikke . Ho har hatt denne legen i mange år . Han har gitt henne opp virker det som ho lever på overtid også . Med hjerte problemer Virker som han ikke bryr seg om hennes helse . Jeg er veldig bekymret . Jeg har snakket med han på telefon men han ringer ikke tilbake . Når jeg har flere bekymringer angående henne .

Dyktig og solid lege

Flink til å høre dine meninger. Samarbeidsvillig og tilgjengelig. Tar deg seriøst og klarer å se at foreldre ofte kjenner barnet sitt best av alle.