Morten Olaussen

Grålum legesenter

Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg
Morten Olaussen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Morten Olaussen

Meget bra som fast lege.

Meget bra fast lege som har tid og er forståelses full.

Mennsklig lege

Super lege, som alltid hører på deg. Tar seg god tid, man føler seg hørt og sett. Har brukt denne legen i 15 år og har bare gode ord om han.

Flott lege, kanskje litt stressa innimello, da sikkert av rbeidsmengden.

Rask, effektiv, og korrekt, i det store og hele god lege å ha særlig i min stilling hvor jeg har en kronisk lidele med mange følgetilstander . Er meget behjelpelig når søknader o.l skal skrives og sendes og prøver tas. Har et av byens beste forværelse med flotte medarbeidere der og.

Dyktig og engasjert

Uten tvil den mest profesjonelle, dyktige og menneskelige lege man kan ha. Har hatt Olaussen som familielege i mange år. Tillitsvekkende og engasjert i tillegg til stor faglig kunnskap, uten tvil alle egenskaper som kjennetegner en dyktig fagperson, hvor man kan være trygg på at man får riktig behandling. Lett å kommunisere med, lyttende. Dyktige legesekretærer, høy grad av service, presis til timeavtaler. Hva mer kan man forlange?

Helt OK lege

Vi har brukt Olaussen som familielege i flere år. Erfaringen er jevnt over god. Vi har ingenting å utsette hverken på kunnskapsnivået eller engasjementet.