Grålum legesenter

Telefonnummer69 97 15 3069 97 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg

Siste vurderinger av Grålum legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Bruker lang tid på å ta deg serriøst. Må mase om henvisning over flere timer før det blir gjort.

Prøver å unngå å gi resept og sende henvisninger så godt det lar seg gjøre. Lang ventetid. Idag var det 20 dagers ventetid på enkelttime.

Etter å ha mast over noen år så har jeg fått både diagnose og operasjoner, men jeg føler ikke det skal være nødvendig med ekstra stress fra at legen ikke skal ta deg serriøst.

Tok 2 år ekstra på å få en diagnose pga at jeg ikke ble tatt så serriøst som jeg kunne ha blitt første gang jeg kom med problemstilling.

Jeg bytter lege idag.

vanskelig å forholde seg til.

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

det er vanskelig å få hjelp, og hun er mer interessert i å sende deg videre enn å gi råd. å snakke med henne om det psykiske har vært veldig utfordrende når svaret alltid er at ting er i perioder og ikke "på ordentlig". har nå endelig fått byttet lege.

Kjempebra lege

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Jeg vil anbefale henne fordi hun har alltid hjulpet meg når jeg har trengt det. Hun er flink til å lytte og henviser meg videre når det trengs. Hun er hyggelig.

Grundig og flink.

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Veldig fornøyd! Hun har alltid tatt meg på alvor, tar prøver, henviser vidre . Flink med barn. Setter seg inn i problemene og prøver å finne løsninger.

Dårlig lege

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Burde ikke praktisere som allmennlege, bryr seg ikke om å lytte til pasienten, virker uinteressert i å hjelpe, sitter bare å ser inn i dataen eller ned i papirer, ikke et smil å få. Hun er absolutt ikke å anbefale.