Grålum legesenter

Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg

Siste vurderinger av Grålum legesenter

Flink og imøtekommende

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Har hatt Olaussen som fastlege i 13 år. Alltid vært fornøyd. Han lytter og tar seg tid. Tar alltid en fysisk sjekk som jeg har inntrykk av at mange andre leger vegrer seg for. Har alltid fått nødvendige henvisninger, og eventuelt resepter. Liker at han er streng med å ikke skrive ut unødvendig medisin. Jeg har stor tillit til ham og vil fortsette som pasient så lenge han er tilgjengelig. Jeg er klar over at det er lang ventetid, men dette er sannsynligvis også grunnet at han alltid har full pasientliste, er dyktig, og bruker den tiden han trenger med hver pasient.

Ikke ivaretatt

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Hanne er flink med småbarn, til tross for dette byttet jeg lege for både meg og min datter. Følte meg aldri ivaretatt, når prøver ikke viste noe galt følte jeg at hun ikke trudde på meg. Kronisk sykdom oppdaget umiddelbart etter fastlegebytte..

Veldig bra lege

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

Kjempe fornøyd med Hanne Cecilie. Hører alltid etter og gjør det hun kan for å hjelpe meg. Sender meg vidre når det trengs.

Lite imøtekommende

Lege: Morten Olaussen Skrevet

Bruker lang tid på å ta deg serriøst. Må mase om henvisning over flere timer før det blir gjort.

Prøver å unngå å gi resept og sende henvisninger så godt det lar seg gjøre. Lang ventetid. Idag var det 20 dagers ventetid på enkelttime.

Etter å ha mast over noen år så har jeg fått både diagnose og operasjoner, men jeg føler ikke det skal være nødvendig med ekstra stress fra at legen ikke skal ta deg serriøst.

Tok 2 år ekstra på å få en diagnose pga at jeg ikke ble tatt så serriøst som jeg kunne ha blitt første gang jeg kom med problemstilling.

Jeg bytter lege idag.

vanskelig å forholde seg til.

Lege: Hanne Cecilie Østom Skrevet

det er vanskelig å få hjelp, og hun er mer interessert i å sende deg videre enn å gi råd. å snakke med henne om det psykiske har vært veldig utfordrende når svaret alltid er at ting er i perioder og ikke "på ordentlig". har nå endelig fått byttet lege.