Stein Jarle Pedersen

Autorisasjon (2003)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Stein Jarle Pedersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

Bruker alltid tid, og lytter

Jeg har dessverre ikke hatt han som fastlege, men han har vært vikar ved flere anledninger. Alltid har han brukt god tid, og lyttet på hva som er plagene. I tillegg er han flink med små barn, som jo krever litt ekstra. Han var også veldig grundig da vi hadde han som lege på legevakten. Jeg ønske rå bytte til han så snart han har ledig plasser.

En leder som ikke kan lede.

jeg hadde Stein Jarle som lege et par år. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte av denne legen. Han måtte nesten fortelles hva han skulle gjøre og ga aldri råd som ville beskytte mot fremtidige problemer.
Endte med at jeg byttet fastlege.

En helt grei lege!!

Fornøyd med legen, Brukt han de siste årene.. Lytter, og vi snakker i klartekst sammen, på "vanlig norsk". Han virker også ha godt samarbeid med andre leger/instanser. Høflig, og ganske dyktig -både for psykiske og fysiske lidelser. Kan ta tid å få time, men er det "akutt nok" går det raskere. Behagelig vesen, blid og hyggelig. Vil ikke bytte lege! Kontordamene er også stort sett hyggelige, imøtekommende og høflige! Hege og Anita liker jeg godt :)

Tragisk dårlig

Etter å ha hatt han som fastlege i over to år, har jeg nå tilslutt tatt motet til meg og byttet lege. Jeg ble ikke tatt på alvor hos han, og opplevde tidvis at han nærmest satt og lo av meg når jeg fortalte om plagene mine. Brukte veldig kort tid på meg når jeg var inne hos han og fikk i det hele tatt svært lite, om i det hele tatt noe, hjelp hos han. Nå er jeg glad for at jeg har fått en lege som forstår meg, og som gidder å bruke litt mer enn maks. 3 minutter på en legekonsultasjon.

En fantastisk lege!!!

Selv om vi ikke alltid er enige, er jeg så veldig godt fornøyd med legen. Snakker tydelig og forståelig, lytter. Et rolig og behagelig vesen, trygghet.
Litt vanskelig å få tak i til tider, men kan ikke klandres.
Topp karakter!!