Stein Jarle Pedersen

Autorisasjon (2003)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Stein Jarle Pedersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

God lege

Han vet hva han holder på med, og tar seg god tid til å snakke med meg, blid og hyggelig, lett å snakke med. har fått mye god hjelp av denne legen.

Misfornøyd

Fikk en vemmelig opplevelse av å gå til denne legen. Fikk følelsen av at han lever helt i sin egen verden og har svært lite bakkekontakt. Vanskelig å kommunisere med og gir svært vage beskjeder. Tror ikke han vet helt hva han holder på med selv.

Elendig behandling

Jeg ble behandlet på en elendig måte av denne legen. Fikk inntrykk at han var mer interessert i at jeg skulle komme tilbake slik at han kunne tjene penger på meg, enn det han var i å få meg frisk. Jeg fikk absolutt ingen hjelp hos Stein jarle pedersen.

Dårligste legen

Dette er den dårligste legen jeg noensinne har gått til. Roter og surrer mye og bruker veldig mye legeformuleringer som folk som ikke er leger ikke kan forstå. Er svært lite løsningsorientert. Mer opptatt av å snakke om alle mulige andre sykdommer enn å fortelle meg hva jeg skulle gjøre for å bli kvitt den sykdommen jeg hadde. Tror faktisk at alle andre leger jeg har vært hos har gjort en bedre jobb enn denne.

Alltid tid!

Må man vente litt på timen så vet man at det er noe som har vært viktig. Han har alltid tid til å høre hva som plager og er det akutt får du hjelp på minuttet. Beste legen vi har vær tilknyttet :)