Sophia Pippa Stranger

Autorisasjon (1996)

Sophia Pippa Stranger er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Sophia Pippa Stranger

Fantastisk

Dette er en lege som ønsker pasienten sitt beste. Kunnskapsrik, faglig dyktig, interessert i å finne den beste løsningen for deg,tar faglige vurderinger i samråd med spesialister dersom det er flere utredninger som er nødvendig. Lytter og er høyst tilstedeværende under legetimen. Hun tar seg alltid tid, selv om jeg vet at hun har det travelt.
Følger opp og går grundig til verks. Med en sykdom som ikke har "faste rammer" for behandling har hun gjort alt hun kan for å hjelpe meg.
Rett og slett en fantastisk lege og dame. Anbefales!
Både legen og sekretæren er hyggelige og flinke.

Ikke til å stole på

Denne legen er nesten ikke tilgengelig.
Hun har generelt veldig lite kunnskap. Når hun lover noe, kan man være sikkert på at hun skal ikke gjør noe.

Styr unna

Leser ikke innsendt journaler, virker uinteressert og har svært dårlig tid. Er du kronisk syk, styr unna!

Veldig dyktig og hyggelig

Barna mine og jeg har vært pasient hos dr Stranger i syv år. Har bare godt å si om henne, både faglig (hun er kunnskapsrik) og i forhold til service. Kjempekoselig er hun også.

Uinteressert

Jeg har ikke lenger tillitt til denne legen av flere grunner.
Når man ikke får oppfølging som er påkrevd og legen sier at det ikke er tid til å lese pasientjournaler og resepter ikke blir behandlet pga fravær eller henvisning videre ikke blir sendt - da fører dette til stress og unødvendig engstelse når man er syk og utmatta fra før.