Farhan Rafique

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad
Farhan Rafique er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Farhan Rafique

Trygg og kunskapsrik

Da er S.E. Misvær sluttet som min fastlege etter veldig mange år, gruet jeg meg veldig for den nye legen som skulle overta etter han. Jeg har blitt langt mer fornøyd en hva jeg hadde forventet. Det at han er såpass mye yngre, har ikke hatt noe å si. Kontoret i sin helhet, er fortsatt det trygge gode k8ntoret jeg har gått til i alle år... til tross for ny lege og nye lokaler ☺

Saklig, trygg og flink

Alltid blid og forekommende, flink til å videresende til spesialist om han er i tvil eller ser behov for ytterligere undersøkelse.

Trygg og faglig dyktig

Alltid hjelpsom, og setter av god tid til pasienten. Det er godt å ha en slik fastlege.
Kontoransatt og lege samarbeidet veldig bra, det merker pasienten.

Anbefales på det sterkeste

Etter en uheldig opplevelse med min forrige fastlege, byttet jeg til Dr. Farhan Rafique. Han tok tak i problemene mine med det samme, henviste meg til riktig spesialist, og har fulgt meg opp hver gang jeg har hatt behov for det. Han er hyggelig, men samtidig effektiv, og undersøker deg skikkelig.

Kjempe hyggelig

Hele familien min har Farhan som lege og ingen ting å kalge på hos han. Han er kjempe flink!

Eneste er i resepsjonen, på telefonen kommer man alltid på svareren (og beskjedene tatt opp på svareren er utydelige da personen nøler mye under opptaket) og du må ta deg god tid da du skal ringe inn for det tar lang tid før de faktisk svarer. Det er også rundt to uker vente tid. Blodprøver er det Bente som tar og hun pleier alltid å bomme på åren(e) mine, dette har jeg aldri opplevd noe annet sted.

Vil absolutt anbefale Farhan, men husk at du må ha bestille i god tid, og legge av litt tid til å ringe å bestille time.