Farhan Rafique

Nygaardsgata 29 1606 Fredrikstad
Farhan Rafique er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Farhan Rafique

Trygg og faglig dyktig

Alltid hjelpsom, og setter av god tid til pasienten. Det er godt å ha en slik fastlege.
Kontoransatt og lege samarbeidet veldig bra, det merker pasienten.

Anbefales på det sterkeste

Etter en uheldig opplevelse med min forrige fastlege, byttet jeg til Dr. Farhan Rafique. Han tok tak i problemene mine med det samme, henviste meg til riktig spesialist, og har fulgt meg opp hver gang jeg har hatt behov for det. Han er hyggelig, men samtidig effektiv, og undersøker deg skikkelig.

Kjempe hyggelig

Hele familien min har Farhan som lege og ingen ting å kalge på hos han. Han er kjempe flink!

Eneste er i resepsjonen, på telefonen kommer man alltid på svareren (og beskjedene tatt opp på svareren er utydelige da personen nøler mye under opptaket) og du må ta deg god tid da du skal ringe inn for det tar lang tid før de faktisk svarer. Det er også rundt to uker vente tid. Blodprøver er det Bente som tar og hun pleier alltid å bomme på åren(e) mine, dette har jeg aldri opplevd noe annet sted.

Vil absolutt anbefale Farhan, men husk at du må ha bestille i god tid, og legge av litt tid til å ringe å bestille time.

Ikke helt imponert

Får alltid time et par uker for sent, du får ikke svar på prøver med mindre du ber om det selv og telefonen er det bare svarer på. Eneste positive er at han ikke skriver ut medisiner i hytt og pine, ellers er det ikke stort. Passer ikke for kronisk syke

Fredrikstads beste lege

En lege som tar deg på alvor,er hyggelig og høflig. Ble kjempefornøyd da han tok over etter Misvær. Han har også den beste Bente til å hjelpe seg.

Flink lege

Fantastisk og omtenksom lege. Han skjuler ikke problemer ved å skrive ut piller, Han vil finne årsaken til at du er der! Han har mye kunnskap om veldig mye.

Hyggelig lege

Tar i mot deg på en fin måte. Kan prate litt om løst og fast før undersøkelse.
Er ganske nøye ved undersøkelse.

Veldig flink og kunnskapsrik, kjapp til å behandle.

Han tar deg på alvor, og stapper ikke bare på deg piller slik mange andre leger gjør, han genuint tar tak i problemet fort for å løse det og få det ut av verden for deg. Han er hyggelig og husker deg gang fra gang. Bente som jobber i resepsjonen er igjen i fra Misværs dager der, og er utrolig flink og hyggelig hun også.

Hyggelig

En grei lege.
Er ikke flinke nok til å svare på smser.Ikke alle som liker å ringe.
Må mase endel.Dette blir man urolig av, som kronisk syk.
Ikke så veldig tilgjengelig.Føler jeg ikke blir tatt på alvor.

En meget god lege.

Dr. Rafique er en lege som jeg føler tar meg på alvor. Han er positiv og har mye kunnskap. Bente, som jobber på kontoret, er også helt fantastisk! Jeg er kjempefornøyd!

Lyttende, rolig, og viser genuin inteeresse i meg som pasient!

Utrolig hva han husker fra gang til gang og virkelig bryr seg om meg som pasient. Viser at han er engasjert i meg og hvordan det går. Hans høflighet og respekten han viser er en sjelden opplevelse blant leger spesielt og folk generelt.

Fantastisk lege!

Fantastisk og omtenksom lege. Han skjuler ikke problemer ved å skrive ut piller, Han vil finne årsaken til at du er der! Han har mye kunnskap om veldig mye!

En lege med mye empati og sympati.

En av de beste legene i Norge!

Den beste legen eg har hatt

Var tidlegare fastlegen min i Leikanger i Sogn, og er sårt sakna. Den klårt dyktigaste, venlegaste og mest lyttande doktaren eg har hatt. Eg var mykje sjuk hausten 2007 og våren 2008, og var ofte innom der i periodar. Han møtte meg alltid med eit smil, og hjelpte så godt han kunne. Mitt inntrykk er at han alltid gjorde dei rette vurderingane.

Dr. Farhan Rafique er ein ein heilt eineståande lege!

Tilstedeværende lege

Tilstedeværende og dykitg lege. Kjapp med behandling og resultater.

veldig behagelig lege.

meget mild og lyttende lege.

God til å lytte, og følger opp veldig bra. Gir beskjed raskt om noen prøver har avvik, enten pr telefon eller brev.

Dyktig lege.

En person som lytter til dine problemer, og finner løsninger til det beste for pasienten.

En forståelsesfull og faglig dyktig lege!

Tok over praksisen til Svein Misvær, og jeg er meget fornøyd med han. Misvær var unik, og denne unge mannen er minst like flink.