Farhan Rafique

Nygaardsgata 29 1606 Fredrikstad
Farhan Rafique er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Farhan Rafique

Trygg og faglig dyktig

Alltid hjelpsom, og setter av god tid til pasienten. Det er godt å ha en slik fastlege.
Kontoransatt og lege samarbeidet veldig bra, det merker pasienten.

Anbefales på det sterkeste

Etter en uheldig opplevelse med min forrige fastlege, byttet jeg til Dr. Farhan Rafique. Han tok tak i problemene mine med det samme, henviste meg til riktig spesialist, og har fulgt meg opp hver gang jeg har hatt behov for det. Han er hyggelig, men samtidig effektiv, og undersøker deg skikkelig.

Kjempe hyggelig

Hele familien min har Farhan som lege og ingen ting å kalge på hos han. Han er kjempe flink!

Eneste er i resepsjonen, på telefonen kommer man alltid på svareren (og beskjedene tatt opp på svareren er utydelige da personen nøler mye under opptaket) og du må ta deg god tid da du skal ringe inn for det tar lang tid før de faktisk svarer. Det er også rundt to uker vente tid. Blodprøver er det Bente som tar og hun pleier alltid å bomme på åren(e) mine, dette har jeg aldri opplevd noe annet sted.

Vil absolutt anbefale Farhan, men husk at du må ha bestille i god tid, og legge av litt tid til å ringe å bestille time.

Ikke helt imponert

Får alltid time et par uker for sent, du får ikke svar på prøver med mindre du ber om det selv og telefonen er det bare svarer på. Eneste positive er at han ikke skriver ut medisiner i hytt og pine, ellers er det ikke stort. Passer ikke for kronisk syke

Fredrikstads beste lege

En lege som tar deg på alvor,er hyggelig og høflig. Ble kjempefornøyd da han tok over etter Misvær. Han har også den beste Bente til å hjelpe seg.