Mahmood Reza Reki

Autorisasjon (2001)

Sydsiden Legesenter Telefonnummer69 21 14 5069 21 14 ...
Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden
Mahmood Reza Reki er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mahmood Reza Reki

Surrete, upresis og treg

Han roter bort dokumenter. Bruker enormt lang tid på å sende hendvisning/søknad til spesialist. Når det først blir sendt, er med så dårlig forståelse av situasjonen og elendig formidlingsevne at søknaden blir avvist. I tillegg ble det ikke sendt noe før vi hadde purret på han 5 ganger.

(Søknaden ble heldigvis godkjent etter at vi skrev den seøv og leverte den til han)

Dårlig lege

Hyggelig lege, men han er veldig håpløs og bruker ekstremt lang tid på å få ting gjort. Har man som pasient behov for at han skal skrive ut papirer eller sende papirer videre, må man se på at han gjør det, ellers blir det ikke gjort før man kommer til ny time for det. Sekretærene er behjelpelige, men det hjelper lite når han ikke reagerer. Vanskelig å få time, men sånn at det jo hos alle leger i dette landet.

helt grei

Overstrresset men hyggelig lege , men han brurde ta seg mer tid til å lytte til pasienten sitt eget behov .
kontor søstrer der funker ikke i det heletatt, da de bruker 2 virkedager før de gir beskjed vidre til fastlegen, enkelte tar seg også frihet med å være lege i stedet for en kontor søster , å nekter sende respet til apotek, selv om fastlegen har sagt at de må gjøre det .

En veldig flink lege

Reki er en utrolig sympatisk og lydhør lege som tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens situasjon. Da jeg først ble pasient hos han tok han en skikkelig sjekk og masse prøver, så han skulle vite hvordan allmenntilstanden min var.
Eneste ulempen er lange køer og mye ventetid på legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en person som bestandig har tid. Lytter og forklarer.