Mahmood Reza Reki

Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden
Mahmood Reza Reki er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mahmood Reza Reki

Skrekk-lege

Ble ikke fulgt opp seriøst og det har fått meget uheldige konsekvenser etter meget treg saksgang med manglende interesse. En lege bør alltid ta pasienten på alvor. Pasienters måte å si fra om sykdom og smerte varierierer fra person til person. Her bør denne fastlegen skjerpe seg
flere hakk eller finne en annen jobb.
Det kom uttalelser fra denne fastlegen som svært usakelig.

dårlig lege

Han er lite forståelsesfull. Virker som om han bare er opptatt av penger og vil bli kvitt deg fortest mulig.. i tillegg til store språkproblemer tar han sjeldent problemer pasienten kommer med på alvor, og jeg blir nødt til å gjenta meg selv hele tiden for å få han til å forstå noe som helst. Tar seg ikke tid til å lytte.

En lege som bryr seg

Dette er en utrolig dyktig og profesjonell lege som tar seg god tid til pasientene. Han gir seg ikke før problemet er løst, og er flink til å stille de riktige spørsmålene. Jeg har aldri vært mer fornøyd med legen min. Dr. Reki holder et faglig høyt nivå og har gode kommunikative ferdigheter. Anbefales!

Verste legen jeg har hatt

Store språkproblemer og ofte misforståelser. Skjeller ut både pasienter og ansatte ofte. Tar ikke problemer pasienten kommer med på alvor. Blåser det meste bort med at det skyldes stress. Vanskelig å få henvisninger videre. Tar seg ikke tid til å lytte. Det kan virke som om de ansatte er redd for han.

Veldig fornøyd med legen min.

Hyggelig, nøye og flink til å følge opp. Tar seg tid til å lytte.