Mahmood Reza Reki

Tønne Huitfeldsplass 2 1767 Halden
Mahmood Reza Reki er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mahmood Reza Reki

En veldig flink lege

Reki er en utrolig sympatisk og lydhør lege som tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens situasjon. Da jeg først ble pasient hos han tok han en skikkelig sjekk og masse prøver, så han skulle vite hvordan allmenntilstanden min var.
Eneste ulempen er lange køer og mye ventetid på legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en person som bestandig har tid. Lytter og forklarer.

En av de beste legene jeg har hatt.

Desidert en lege som virkelig anstrenger seg for å sette seg inn i pasientens situasjon, og en ev de få legene som ikke "bare" teller kroner og minutter. Jeg har alltid før hatt norske leger (jeg er pensjonist nå) og har vært pasient i helsevesenet i minst 40 år, så som pasient har jeg dessverre litt erfaring å bygge på når det gjelder vurderinger av forholdet lege/pasient. Jeg var i tvil da jeg flyttet til Halden og det kun var lege med utenlandsk navn/opprinnelse som var aktuell. Jøss.. hadde jeg virkelig slike fordommer i meg ? Der ble jeg overrasket over meg selv, men legen ble valgt og allerede ved den første konsultasjonen ble jeg overrasket over den tiden som ble brukt - ikke minst for å forstå og sette seg inn i min situasjon. Jeg er overrasket over noen av de negative kommentarene på siden her, som jeg overhodet ikke forstår. Bare opptatt av penger ? Jeg har f.eks ikke opplevd at han har tatt betalt (som andre gjør) for å skrive en henvisning. Skjelle ut pasienter og ansatte ?? Jeg er avhengig av hyppige konsultasjoner og har aldri opplevd eller hørt noe slikt. Kommunikasjonsproblemer ? Ja, til dels. Det tok 2-3 konsultasjoner før jeg forsto hva han egentlig mente bestandig, men det var da like mye min egen skyld som ikke lyttet godt nok og ikke stilte oppfølgingsspørsmål. Han snakker jo og skriver norsk som en nordmann. Jeg opplever ham som dypt seriøst og engasjert og utviser en tydelig empati. Men det er selvsagt lov å ha andre oppfatninger. For min del har jeg iallefall aldri hatt en bedre fastlege. At det er ventetid på venterommet skyldes jo kort og godt at han bruker (mer) tid på pasientene sine enn mange andre gjør. Jeg har ingen problemer med å anbefale Reki til andre.

Skrekk-lege

Ble ikke fulgt opp seriøst og det har fått meget uheldige konsekvenser etter meget treg saksgang med manglende interesse. En lege bør alltid ta pasienten på alvor. Pasienters måte å si fra om sykdom og smerte varierierer fra person til person. Her bør denne fastlegen skjerpe seg
flere hakk eller finne en annen jobb.
Det kom uttalelser fra denne fastlegen som svært usakelig.

dårlig lege

Han er lite forståelsesfull. Virker som om han bare er opptatt av penger og vil bli kvitt deg fortest mulig.. i tillegg til store språkproblemer tar han sjeldent problemer pasienten kommer med på alvor, og jeg blir nødt til å gjenta meg selv hele tiden for å få han til å forstå noe som helst. Tar seg ikke tid til å lytte.

En lege som bryr seg

Dette er en utrolig dyktig og profesjonell lege som tar seg god tid til pasientene. Han gir seg ikke før problemet er løst, og er flink til å stille de riktige spørsmålene. Jeg har aldri vært mer fornøyd med legen min. Dr. Reki holder et faglig høyt nivå og har gode kommunikative ferdigheter. Anbefales!

Verste legen jeg har hatt

Store språkproblemer og ofte misforståelser. Skjeller ut både pasienter og ansatte ofte. Tar ikke problemer pasienten kommer med på alvor. Blåser det meste bort med at det skyldes stress. Vanskelig å få henvisninger videre. Tar seg ikke tid til å lytte. Det kan virke som om de ansatte er redd for han.

Veldig fornøyd med legen min.

Hyggelig, nøye og flink til å følge opp. Tar seg tid til å lytte.

Utrolig sympatisk og flink lege!

Har hatt Reki som lege i et par år nå, og er storfornøyd. Han er veldig flink til å ta problemer på alvor og tar heller en prøve for mye enn for lite. Han er flink til å lytte og i det store og hele en super lege.

Effektiv lege

Han er rask og flink til å komme til kjernen i problemer man har.
Har han ikke selv kompetansen vet han hvor den finnes.

Utrolig dyktig lege.

Veldig flink , tar tid til å virkelig høre hva jeg har å si. Har mye kunnskap og har empati ovenfor meg.

Seriøs Lege som tar deg alvorlig.

Jeg byttet til Reki da jeg så hvor bra han behandlet min gamle mor på 85 år.
Han virker interessert i pasientene sine, og tar dem alvorlig om de er unge eller gamle.

Behagelig,forståelsesfull

Jeg er godt fornøyd,Min lege er forståelsesfull.Er det noe spesielt får jeg komme til samme dag,