Mahmood Reza Reki

Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden
Mahmood Reza Reki er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mahmood Reza Reki

Lite effektiv

Det er vanskelig å bestille time da man vanligvis venter i minst 20 minutter i tlf. I tillegg er det minimum 45 minutter å vente på legekontoret når du først har fått time. Når du endelig kommer inn til legen stirrer han stort sett ned i pc skjermen.

Komfort

Jeg følte meg ikke komfortabel. Jeg følte at jeg ble snakket til som et barn, men ansett som voksen. Da jeg snakket om problemene mine ble jeg møtt med kommentarer om utseende mitt. Jeg fikk ikke velge om foresatte skulle være tilstede under timen eller ikke.

Surrete, upresis og treg

Han roter bort dokumenter. Bruker enormt lang tid på å sende hendvisning/søknad til spesialist. Når det først blir sendt, er med så dårlig forståelse av situasjonen og elendig formidlingsevne at søknaden blir avvist. I tillegg ble det ikke sendt noe før vi hadde purret på han 5 ganger.

(Søknaden ble heldigvis godkjent etter at vi skrev den seøv og leverte den til han)

Dårlig lege

Hyggelig lege, men han er veldig håpløs og bruker ekstremt lang tid på å få ting gjort. Har man som pasient behov for at han skal skrive ut papirer eller sende papirer videre, må man se på at han gjør det, ellers blir det ikke gjort før man kommer til ny time for det. Sekretærene er behjelpelige, men det hjelper lite når han ikke reagerer. Vanskelig å få time, men sånn at det jo hos alle leger i dette landet.

helt grei

Overstrresset men hyggelig lege , men han brurde ta seg mer tid til å lytte til pasienten sitt eget behov .
kontor søstrer der funker ikke i det heletatt, da de bruker 2 virkedager før de gir beskjed vidre til fastlegen, enkelte tar seg også frihet med å være lege i stedet for en kontor søster , å nekter sende respet til apotek, selv om fastlegen har sagt at de må gjøre det .