Sydsiden Legesenter

Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sydsiden Legesenter

Ryddig, tillit, nøye!

Lege: Amir Naderkhani Skrevet

Her opplever du å bli tatt på alvor. Han er grundig, god i møte med både barn og voksne. Anbefales på det varmeste!

Anbefales

Lege: Oskar Andreas Mathisen Skrevet

Oskar er en god og dyktig lege. Tar seg tid, spør og lytter. Sitter ikke og bare ser i PC'en, men ser deg. Man merker at han vil deg vel. Henviser videre når det trengs. Jeg har hatt flere fastleger, og jeg vil si han er den beste jeg har hatt. Helsesekretærene er også hyggelige. Kan ta litt lang tid å komme gjennom på tlf, men det går også å bestille time på nett. Får time når det trengs. Alt i alt veldig fornøyd med både fastlege og legekontor.

Surrete

Lege: Mahmood Reza Reki Skrevet

En surrete lege som virker faglig svak og som ikke er flink å følge opp pasientene sine, Jeg trengte et skjema som jeg etterlyste tre ganger uten at det skjedde noe. Da dro jeg ned til ham og nærmest satt på ham til jeg fikk skjemaet ferdig utfylt.
Forøvrig første gang i mitt liv at jeg har skiftet fastlege!

Svært dyktig

Lege: Amir Naderkhani Skrevet

Svært dyktig og dedikert fastlege. Anbefales! Meget allsidig i sitt virke og har evnen til å sette seg inn i det totale sykdomsbilde.

Effektiv og god lege

Lege: Mahmood Reza Reki Skrevet

Rask effektuering av prøver og henvisninger, tydelige tilbakemeldinger og analytisk tilnærming av pasientens situasjon