Sydsiden Legesenter

Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden

Siste vurderinger av Sydsiden Legesenter

Lege med smil om munnrn

Lege: Stine Fjerdumsmoen Skrevet

Rolig, imøtekommende og kunnskapsrik.100% tilstede,og oppriktig interessert i pasientene!Føler meg trygg og ivaretatt.

helt grei

Lege: Mahmood Reza Reki Skrevet

Overstrresset men hyggelig lege , men han brurde ta seg mer tid til å lytte til pasienten sitt eget behov .
kontor søstrer der funker ikke i det heletatt, da de bruker 2 virkedager før de gir beskjed vidre til fastlegen, enkelte tar seg også frihet med å være lege i stedet for en kontor søster , å nekter sende respet til apotek, selv om fastlegen har sagt at de må gjøre det .

Väldigt bra och lyssnar på dig.

Lege: Stine Fjerdumsmoen Skrevet

Tycker läkaren är trevlig, förstående och lyssnar på dig.
Förklarar om man inte förstår och man känner att hon vill det bästa för dig. Fast kontoret kan till tider kännas ha fullt upp med alla patienter , så är läkaren lugn o stressar inte med att bli klar.
Väldigt nöjd med läkaren.

Beste legen

Lege: Ingrid Hedemann Hiorth Skrevet

Har aldri hatt noen bedre lege. 100% fornøyd. Ingenting å klage på. Eneste minuset har ikke noe med legen å gjøre. Lite parkeringsplass

Kjempe fornøyd :D

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Lenge har jeg gått fra lege til lege etter en flink og engasjert og ikke minst tillitsfull lege, etter jeg mistet første legen jeg hadde grunnet sykdom, var det ikke lett å finne en lege som var like flink som han. De legene jeg har vært hos har blandt annet ikke vist interesse, siste legen jeg hadde før Larseng gadd ikke en gang undersøke skaden i anklen jeg fikk etter jeg ramlet. Da jeg bytta til Larseng undersøkte han anklen med en gang og hjelp meg som en ordentlig lege skal gjøre. Hyggelig og snill og lett å snakke med og ikke minst lytter!:)