Sydsiden Legesenter

Tønne Huitfeldts Plass 2 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sydsiden Legesenter

Elendig kommunikasjon og motarbeidende

Lege: Amir Naderkhani Skrevet

Denne legen bryr seg ikke om pasienter i hele tatt. Undersøkelser går for fort, så problemer blir ikke oppdaget. Svarer ikke på Nav sine henvendelser ang aap etc.
Her er det mest mulig penger i kassa som gjelder. Har man to ting å ta opp, må man bestille 2 timer og ta en ting på hver time.

Tidvis god, men relativt arrogant

Lege: Oskar Andreas Mathisen Skrevet

Hadde han i omlag 1,5 år, og hadde noen besøk hvor jeg følte meg hørt og forstått, men så er det de andre gangene hvor jeg måtte krangle en del med han, og det er uheldig hvis man ikke har god mental helse.

Hvis blodprøver over vitaminer, mineraler og stoffskifte set bra ut, men helsen er elendig, så er det ingen hjelp å få her. Blitt fliret av og fått beskjed om at "det er ingenting i veien med deg" flere ganger. Har siden blitt vesentlig friskere med hjelp av endring av diett, noe som han ikke hadde noe tro på.

Hatt verre leger, men har hatt vesentlig bedre og.

Ryddig, tillit, nøye!

Lege: Amir Naderkhani Skrevet

Her opplever du å bli tatt på alvor. Han er grundig, god i møte med både barn og voksne. Anbefales på det varmeste!

Anbefales

Lege: Oskar Andreas Mathisen Skrevet

Oskar er en god og dyktig lege. Tar seg tid, spør og lytter. Sitter ikke og bare ser i PC'en, men ser deg. Man merker at han vil deg vel. Henviser videre når det trengs. Jeg har hatt flere fastleger, og jeg vil si han er den beste jeg har hatt. Helsesekretærene er også hyggelige. Kan ta litt lang tid å komme gjennom på tlf, men det går også å bestille time på nett. Får time når det trengs. Alt i alt veldig fornøyd med både fastlege og legekontor.

Surrete

Lege: Mahmood Reza Reki Skrevet

En surrete lege som virker faglig svak og som ikke er flink å følge opp pasientene sine, Jeg trengte et skjema som jeg etterlyste tre ganger uten at det skjedde noe. Da dro jeg ned til ham og nærmest satt på ham til jeg fikk skjemaet ferdig utfylt.
Forøvrig første gang i mitt liv at jeg har skiftet fastlege!