Carene Loss Rian

Autorisasjon (2001)

Carene Loss Rian er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Carene Loss Rian

Ikke fornøyd med denne legen

Har hatt denne legen i mange år nå ogføler at jeg ikke blir tatt seriøst i det hele tatt. Har problemer med å få henvisning til spesialist og når først jeg har fått det og vært der så betviler hun hva spesialiste sa og mener at hun vet bedre. Vært 3 tilfeller nå hvor hun mener at det ikke er noe galt men alle 3 gangene har det blitt påvist det jeg selv har trodd det har vært.

Storfornøyd

Jeg har hatt mange leger i løpet av livet, men ingen som Carene. Hun er alltid blid og imøtekommende, tar seg tid, lytter og oppleves både dyktig, profesjonell og empatisk. Vil ikke bytte henne ut for alt i verden!

Byens beste fstlege

Fantastisk fastlege med stor evne til empati og medfølelse. Hun bryr seg genuint om sine pasienter. Ville aldri byttet henne ut med en annen lege.

Beste lege jeg har hatt

tar seg alltid god tid om det er nødvendig, tar deg på alvor, finner løsninger, som ikke alltid går på bare å gi deg tabletter eller sykemelding. finner årsaken til sykdom/problem

Ville aldri byttet henne ut

Carene er en veldig dyktig lege - kommer alltid med en god løsning og nyttig råd! Hun lytter og forstår, og viser en genuin interesse i pasientene sine. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med min fastlege og anbefaler henne på det sterkeste!! :)