Rikard Markus Rupar

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ekholt legekontor Telefonnummer69 23 62 3069 23 62 ...
Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Rikard Markus Rupar er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Rikard Markus Rupar

Best legen i viken

Richard vil alltid mitt beste, han er nesten som en kompis. Det er utrolig godt å ha en lege som du kan stole på og som faktisk aldri stresser med meg værtfall. Utrolig fornøyd

Omtenksom og flink

Hos Rikard føler man seg sett. Han hører på pasienten og er meget dyktig. Han er i tillegg til fastlege også dykkerlege og har tidligere jobbet på sykehus.

Tar deg alvorlig og er kunnskapsrik

Rupar er tilgjengelig, tar alle bekymringer alvorlig og er opptatt av å se sammenhenger og finne ut av ting. Han er nøye med å ikke sykmelde mer enn nødvendig og ikke bruke antibiotik mer enn nødvendig, noe som er bra!

Vegrer seg for ansvar

Har ikke tid eller interesse til å lytte. Overlater til pasienten å lete opp spesialister og sende henvisninger om han kan. Henvisninger er oftest ufullstendige og kommer i retur. Har flere ganger kommet med lapp fra apoteket med veiledning på hvordan resepten skal skrives før jeg får utlevert medisinene.
Krever at instanser tar kontakt istedenfor å følge opp pasientens behov innenfor det offentlige hjelpeapparatet.
Kontorpersonell er superhyggelige og flinke med mitt engstelige barn. Eneste grunnen til at vi har blitt værende så lenge som vi har.

Flink

Lytter. Omsorg uten å grave for mye. Henviser enkelt videre ved behov. Lett tilgjengelig, enkelt å få time når man trenger. Punktlig, men føler seg allikevel aldri utkastet som pasient.