Rikard Markus Rupar

Ekholt legekontor .

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ekholt legekontor . Telefonnummer69 23 62 3069 23 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Rikard Markus Rupar er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Rikard Markus Rupar

Vegrer seg for ansvar

Har ikke tid eller interesse til å lytte. Overlater til pasienten å lete opp spesialister og sende henvisninger om han kan. Henvisninger er oftest ufullstendige og kommer i retur. Har flere ganger kommet med lapp fra apoteket med veiledning på hvordan resepten skal skrives før jeg får utlevert medisinene.
Krever at instanser tar kontakt istedenfor å følge opp pasientens behov innenfor det offentlige hjelpeapparatet.
Kontorpersonell er superhyggelige og flinke med mitt engstelige barn. Eneste grunnen til at vi har blitt værende så lenge som vi har.

Flink

Lytter. Omsorg uten å grave for mye. Henviser enkelt videre ved behov. Lett tilgjengelig, enkelt å få time når man trenger. Punktlig, men føler seg allikevel aldri utkastet som pasient.

Overarbeidet og uten tid

Venter minimum 45 min før hver avtale. Gjennomsnittlig tid for konsultasjon er 4 min. Inn og ut. Lite interessert og tar privat samtale på tlf under konsultasjon. Kommer for sent til første avtale om morgenen, så tidlig time er ikke å anbefale. Ser ut til at pasienter med lang fartstid har fortrinnsrett. Hyggelig mot barn, men rask konsultasjon. Virker litt likegyldig.

Meget dyktig og hyggelig

Jeg har hatt Rupar som fastlege siden han tok over etter Schulstad. Rupar er en dyktig , empatisk og hyggelig lege. Jeg har bare positive erfaringer med han.

Rask og dyktig

Flink med barn og voksen, kort ventetid, og alltid ledig om man trenger noe på dagen. Han henviser videre om han er i tvil. Føler meg ivaretatt.
Kan bli litt surr med resepter, men vet ikke hva det kommer av.
Kontorpersonell og de som tar prøver/setter sprøyter er også veldig imøtekomne.