Rikard Markus Rupar

Tlf: 69 23 62 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rikard Markus Rupar er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Rikard Markus Rupar

Rask og dyktig

Flink med barn og voksen, kort ventetid, og alltid ledig om man trenger noe på dagen. Han henviser videre om han er i tvil. Føler meg ivaretatt.
Kan bli litt surr med resepter, men vet ikke hva det kommer av.
Kontorpersonell og de som tar prøver/setter sprøyter er også veldig imøtekomne.

Fantastisk lege!

Hele familien min og jeg har hatt Rupar som fastlege i mange år. Han er den beste legen vi kan tenke oss. Rupar er alltid vennlig og imøtekommende og oppriktig interessert i å bistå. Det er lett å føle seg trygg med han, han har en unik ro over seg som gjør at det er godt å være pasient hos han. Rupar er en eksepsjonell god lytter til lege å være, viser empati og tar pasientene sine svært på alvor. Han er i tillegg effektiv og løsningsorientert.
Rupar er en beundringsverdig og fantastisk dyktig lege, han har hjulpet oss utallige ganger, får verken rost han eller takket han nok.

Tilgjengelig

Er meget godt fornøyd med oppfølgingen av hele familien. Inntrykket jeg har er at han er meget dyktig som fastlege

Ville ikke gjordt det om jeg var deg

Jeg har desverre aldri fått ordentlig oppfølging av denne legen og han har ikke satt seg inn i mine problemer.

Han bryr seg mere om penger en og faktisk hjelpe! Her er det en konsultasjon pr time og du trenger ikke prøve og spørre om ekstra hjelp! i 3 år har jeg hatt vondt i armen min! Byttet til han med håp om hjelp, men det var umulig!

Veldig fornøyd

Her er vi fler i familien som bruker Rikard, vi er alle veldig fornøyd! Tar seg god tid, lytter og er spesielt flink og hensynsfull ift barna! Sekretærene er supre, alltid blide, hyggelige og gjør alt for å hjelpe:)

Forferdelig

Han har lite tid, hører ikke på unge mennesker som kommer inn og han har en arrogant fremtoning. Tar seg ikke tid til å høre på ting du sliter med eller ting som har skjedd før.
Men han hjelper til en svært liten grad.
I tillegg så tar det lang tid før man får svar på telefonen når man ringer for å få en time, typ 8-10 min, samnt når man ringer kl 09.00, da det åpner for telefonbestillinger.

Beste legen jeg har hatt

Tar tak i tingene du sliter med, henviser videre.

Han er hyggelig og imøtekommende, tar deg virkelig på alvor når du kommer.

Pålitelig faglig dyktig ydmyk

Hyggelig. Empatisk. Engasjert. Faglig dyktig.
Kort ventetid. Mulig man kunne hatt lengre tid inne hos legen. Han er flink å følge opp avtaler. Gir tilbakemeldinger.

Både-og-lege

Grei hvis det er noe fysisk han kan "ta der og da". Men dritdårlige og ufullstendige henvisninger, og ofte negativ til å skrive dem.

Stresset,har lite tid til pasienten ofte.

Grei lege,hvis du feiler noe fysisk,men ikke noe god på å kommunisere og hjelpe når det gjelder psykiske problemer.
Har for lite tid til å følge opp pasientene.
Ikke mer enn man har kommet inn,så er det ut igjen..
Ringer man om resepter, tar det ofte 3-5 dager før man får de.
Skjer en del glipp,men sekretærene står på , og alltid blide og hyggelige.

Veldigt flink

Utroligt hyggelig og flink lege!
Tar seg altid tid til meg og bryr seg.

Og sen er alle på Ekholt Legekontor altid hyggelige å smilende.

Meget fornøyd med både lege og kontorpersonal.

Rikard Rupar har vært min og mine 2 døtre fastlege i mange år. Han tar seg god tid, å følger alltid opp eventuelle problem. Har faktisk ingen negative opplevelser i det hele tatt. Blir også alltid tatt svært godt imot av kontorpersonellet både på telefon og ved oppmøte.

Ung, jordnær og dyktig

Meget fornøyd med Rupar. Han virker genuint interessert i pasientene sine, selv når ting går fort i svingene.

Rygge legekontor har noen utfordringer mtp. tilgjengelighet på telefon, til gjengjeld er det skjelden noe problem å få en time samme dag hvis man ringer på morgenen.

tja

har fått beskjed av lungespesialist om oppfølgende undersøkelse hvert 2 år, men sliter med å få rekvisisjon av lege til denne oppfølgingen

Travel lege

2 minutter fra man kommer inn til man står i døra igjen!

Meget godt

Meget fornøyd, kort ventetid på time, flink, hyggelig