Rikard Markus Rupar

Tlf: 69 23 62 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rikard Markus Rupar er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Rikard Markus Rupar

Meget dyktig og hyggelig

Jeg har hatt Rupar som fastlege siden han tok over etter Schulstad. Rupar er en dyktig , empatisk og hyggelig lege. Jeg har bare positive erfaringer med han.

Rask og dyktig

Flink med barn og voksen, kort ventetid, og alltid ledig om man trenger noe på dagen. Han henviser videre om han er i tvil. Føler meg ivaretatt.
Kan bli litt surr med resepter, men vet ikke hva det kommer av.
Kontorpersonell og de som tar prøver/setter sprøyter er også veldig imøtekomne.

Fantastisk lege!

Hele familien min og jeg har hatt Rupar som fastlege i mange år. Han er den beste legen vi kan tenke oss. Rupar er alltid vennlig og imøtekommende og oppriktig interessert i å bistå. Det er lett å føle seg trygg med han, han har en unik ro over seg som gjør at det er godt å være pasient hos han. Rupar er en eksepsjonell god lytter til lege å være, viser empati og tar pasientene sine svært på alvor. Han er i tillegg effektiv og løsningsorientert.
Rupar er en beundringsverdig og fantastisk dyktig lege, han har hjulpet oss utallige ganger, får verken rost han eller takket han nok.

Tilgjengelig

Er meget godt fornøyd med oppfølgingen av hele familien. Inntrykket jeg har er at han er meget dyktig som fastlege

Ville ikke gjordt det om jeg var deg

Jeg har desverre aldri fått ordentlig oppfølging av denne legen og han har ikke satt seg inn i mine problemer.

Han bryr seg mere om penger en og faktisk hjelpe! Her er det en konsultasjon pr time og du trenger ikke prøve og spørre om ekstra hjelp! i 3 år har jeg hatt vondt i armen min! Byttet til han med håp om hjelp, men det var umulig!