Rikard Markus Rupar

Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Rikard Markus Rupar er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Rikard Markus Rupar

Fantastisk lege!

Hele familien min og jeg har hatt Rupar som fastlege i mange år. Han er den beste legen vi kan tenke oss. Rupar er alltid vennlig og imøtekommende og oppriktig interessert i å bistå. Det er lett å føle seg trygg med han, han har en unik ro over seg som gjør at det er godt å være pasient hos han. Rupar er en eksepsjonell god lytter til lege å være, viser empati og tar pasientene sine svært på alvor. Han er i tillegg effektiv og løsningsorientert.
Rupar er en beundringsverdig og fantastisk dyktig lege, han har hjulpet oss utallige ganger, får verken rost han eller takket han nok.

Tilgjengelig

Er meget godt fornøyd med oppfølgingen av hele familien. Inntrykket jeg har er at han er meget dyktig som fastlege

Ville ikke gjordt det om jeg var deg

Jeg har desverre aldri fått ordentlig oppfølging av denne legen og han har ikke satt seg inn i mine problemer.

Han bryr seg mere om penger en og faktisk hjelpe! Her er det en konsultasjon pr time og du trenger ikke prøve og spørre om ekstra hjelp! i 3 år har jeg hatt vondt i armen min! Byttet til han med håp om hjelp, men det var umulig!

Veldig fornøyd

Her er vi fler i familien som bruker Rikard, vi er alle veldig fornøyd! Tar seg god tid, lytter og er spesielt flink og hensynsfull ift barna! Sekretærene er supre, alltid blide, hyggelige og gjør alt for å hjelpe:)

Forferdelig

Han har lite tid, hører ikke på unge mennesker som kommer inn og han har en arrogant fremtoning. Tar seg ikke tid til å høre på ting du sliter med eller ting som har skjedd før.
Men han hjelper til en svært liten grad.
I tillegg så tar det lang tid før man får svar på telefonen når man ringer for å få en time, typ 8-10 min, samnt når man ringer kl 09.00, da det åpner for telefonbestillinger.