Petter Samuelsen

Autorisasjon (2010)

Petter Samuelsen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Petter Samuelsen

han er verdens beste lege rett og slett (o; er veldig veldig fornøyd

han er verdens beste lege rett og slett ! ,han er alltid der for pasienten,jeg er veldig fornøyd (O;

beste legen jeg har hatt

Samuelsen er den beste legen jeg har hatt, har hatt 2 tidligere leger, som overhode ikke har hjulpet meg, eller tatt meg på alvor, men når jeg kom til samuelsen, tok han seg for det 1. tid til å lytte, å høre på meg, å sende meg videre til behandlig me en gang! og sms tjenesten er super, og ikke lang vente tid for å få time, eller å komme inn til legen. Samuelsen er en veldig dyktig lege og god person som vil virkelig hjelpe andre.

Fantastisk lege som tar tak i ting

Virker oppriktig interessert i å behandle årsak, ikke bare symptomene. Lytter godt og har et positivt syn på pasienten.

Lege Petter Samuelsen, en lege jeg håper å ha lenge :)

Fikk Dr. Samuelsen fordi min lege gikk av pensjon. Har alltid vært litt skeptisk med nye leger (har et par dårlige erfaringer), men jeg fikk meg en særdeles koselig overraskelse!
Dr. Samuelsen er den beste legen jeg noen gang har hatt og jeg håper jeg kan være der i mange år fremover.
Han tar seg god tid til å lytte, er blid som en sol hver gang, behandler både personen og pasienten, er veldig grundig og opptatt av å finne årsaken til problemet.
Vet om flere som også har han som fastlege og vi er glimrende fornøyd :)
Er også meget fornøyd med ventetid på tlf, timebestilling i forhold til problem og sms ordningen fungerer perfekt.

Fantastisk lege og medmenneske!

Samuelsen er den beste legen jeg har hatt. Han er empatisk og gjør alt han kan for å hjelpe pasientene sine. Jeg har overhodet ingenting negativt å si om ham. Han har vært en enorm støtte for meg i den perioden jeg har hatt ham. Og sms-tjenesten fungerer utmerket!