Thorbjørn Sandem

Torget legesenter

Torget 12 1830 Askim
Thorbjørn Sandem er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Thorbjørn Sandem

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor av Sandem!
Har til og med plass til litt humor når det er passende :)
Han har tilpasset riktig medisiner på en fin måte, henviser og ringer det han må for at jeg som pasient skal ha det bra!
Men så kom tiden for etterutdanning og vikar....Huff....
Fikk gudskjelov vikar for vikaren før Thorbjørn er tilbake igjen.
Flott at han etterutdanner seg da det gagner oss som pasienter!
Men jammen savner jeg legen min, Thorbjørn Sandem!

Intelligent og flink lege

Gleder meg til at dr. Sandem kommer tilbake. Han er en utrolig dyktig lege. Føler meg ivaretatt og han forklarer meg alt på en lettfattelig måte, en god egenskap.

Manglende fremdrift

Meget lang ventetid på henvisninger.
Lite tillit til pasient som ønsker prøve på alternative behandlingalternativer når generelle tiltak ikke fungerer.
Man kan ikke avfeie 100 årig vitenskap bare for at det ikke står i læreboken.

Meget god lege, synd med vikaren

Har alltid hatt et godt forhold til Dr. Sandem, han er både engasjert og seriøs i sitt ønske om å hjelpe deg. Føler meg alltid veldig godt ivaretatt, en lege som setter pasienten i fokus. Dessverre benytter han seg av en vikar som er helt i andre enden av skalaen, når han da er borte over lengre tid så har jeg da blitt tvunget til å bytte fastlege. Meget synd.

Sender deg til vikar istedenfor å behandle pasienten selv

Vår familie har hatt Dr. Thorbjørn Sandem som fastlege i ett år nå. Vi har kun sett ham én gang og det var når vi registrerte oss. Han er sikkert en flink lege, men du får aldri truffet ham ettersom du alltid vil bli sendt til hans trofaste vikar Dr. Marjan Fatehnia. Vi ble meget overrasket engang da deres sekretær fortalte oss at han ikke var tilstede og at vi måtte vente på gangen til Fatehnia ropte oss opp, da han plutselig dukket opp i døren og tok andre pasienter inn rett foran nesen på oss. Det er opp til deg om du ønsker å ta sjansen på om du kommer i gruppen av pasienter han ønsker å behandle eller om du hver gang blir sendt til hans vikar som er på praksisplass. Dette selvom du utrykkelig ber om et møte med ham.