Reidar Sannes

Idrettsveien 10 1580 Rygge
Tlf: 69 26 44 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Reidar Sannes er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Reidar Sannes

en nøktern og presis lege

Han er min fastlege gjennom svært mange år. Han er en nøye, nøktern og presis lege som ikke lar seg diktere av surmulende pasienter. Han tar pasientene på største alvor! Jeg kan trygt anbefale ham.

Tilstedeværelse og omsorg

Jeg har vært hos Sannes 3 ganger og min opplevelse er å bli tatt på alvor. Møtt på mine behov. Tatt på alvor. Jeg kommer tilbake med stor tro på at jeg vil få god oppfølging

Ikke enig!!

Reidar Sannes har alltid vært forstålesefull! Sist jeg var hos han, tok han meg, som vanlig på alvor! Han snakket ikke med PC sin men til meg. Fikk svar på prøver/ røntgen et pa timer etter besøk på moss sykehus. Vi kan jo ikke alle være fornøyet, men jeg er!!!

Tror ikke på meg.

Tror denne legen er topp for fysiske skader, type beinbrudd, åpne sår og lignende.
Da jeg ikke har åpne sår må jeg finne meg ny fastlege.

Den dårligste legen jeg har hat

Han sitter bare å skriver tar seg ikke tid til pasienten. Lytter ikke på hva du har å si. Orker ikke å undersøke deg.

Anbefales IKKE

Opplever dr. sannes som lite interessert i pasientens behov.
Lytte er heller ikke han sterkeste egenskap, da han somregel sitter å trykker på pcn, og nikker med hode mens du prøver å fortelle. Opplever han heller ikke som oppfølgende, da jeg flere ganger har tatt forskjellige prøver som han skulle gi tilbakemld på uten resultat. Heldigvis fått byttet fastlege nå.