Sarah Helen Wheeler Seidelin

Ditt Legesenter AS

1990

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sarah Helen Wheeler Seidelin er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Sarah Helen Wheeler Seidelin

dårlig legekontor

har problemer med binyrene og mye smerter i kroppen og fikk beskjed om at de ikke var plass til meg på noen haste time de neste dagene.

her får man ikke oppfølging.

Forferdelig opplevelse

En lege som absolutt ikke tar deg på alvor. Står å kjefter på deg foran andre og kommer med skjellsord. Anbefales virkelig ikke!

Denne legen anbefales ikke

Dårlig lege, har ikke medfølelse for pasient. Man finner ikke ut noe om helseproblemer\sykdommer av å måle BT og vekt. Ingen blodprøve eller andre prøver.

1. Ta ting alvorlig
2. Lytt til pasienten
3. Ikke tenk for mye på penger\ny time

Denne legen leker med vår helse, penger og ny time er viktig for henne! Anbefales ikke.

Forferdelig opplevelse.

Som tittelen sier, den dårligste opplevelsen jeg har hatt med fastlege noensinne.

For det første, hun har ikke medfølelse for pasient, hun virker kald, har en uhyggelig fremtoning, hører ikke på hva jeg sier, tror ikke på mine beskrivelser på symptomer. Jeg må nesten trygle for å få helsesjekk eller blodprøve, isteden får jeg ofte beskjed om at jeg ser frisk ut.

For det andre, hun uttrykker sin dårlig meningen mot min utenlandske bakgrunn under konsultasjonen, som gjør meg svært ubehagelig og nedtrykt.

For det siste, økonomi. Penger er svært viktig for henne, hun benytter enhver mulighet til å belaste egenandel, deler opp undersøkelser og konsultasjoner. F.eks hun tar alltid blodprøver ved en ny time slik at du betaler egenandel for flere timer. Men når du trenger noe fra hennes side, så er det nei! Vanskelig å få henvisninger, helsesjekk, blodprøver osv, og hun sier at hun kan ikke kaste bort samfunnsressurser.

konkluderende vil jeg si at jeg vil absolutt ikke anbefale den legen.

Mitt råd til legen: vær litt mer menneskelig, hører bedre på hva pasienten sier, ta pasient på alvor, har litt mer empati for pasient som en lege burde gjøre. Heller hjelpe til pasienten enn å begynne kritisere pasientens sin beskrivelsen av symptomer.

Kjempeflott lege med

masse erfaring. Hun lytter og spør. Stiller krav og bryr seg med og om.
Har hun intet svar eller nok kunnskap henviser hun deg videre.
Har også erfart at hun har "lest seg opp" til neste time.
Anbefales på det varmeste, men du må ville noe selv.