Hans Andre Skaatan

Sentrum Legesenter Moss Mann, 37 år

Autorisert2006
Ledige plasser 1 av 1110
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum Legesenter Moss

Dronningens gate 17 1530 Moss
Hans Andre Skaatan er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Andre Skaatan

Flott lege

En blir tatt godt vare på av denne legen. Den beste fastlege jeg har hatt. Han tar meg opå alvor og jeg får mange gode råd fra han. Han forslår endringer for meg.

Veldig dyktig lege

Jeg blir mer og mer fornøyd med for hver gang jeg er hos han.
Han tar meg på alvor og sier til meg det han mener om saken. Har han bestemt seg for noe, jobber han for å få det til selv om det kan ta litt tid for å få overtalt meg.
Han vil det beste for meg og undersøker meg grundig hvis det er behov for.
Og henviser raskt videre dersom jeg har behov for det.

Krenkende, ufin og dårlig med mennesker

Jeg har hatt flere dårlige opplevelser med denne legen hvor jeg virkelig har følt meg krenket og fullstendig overkjørt. Jeg opplever legen som veldig humørsyk og har ikke fått den behandlig jeg behøver. Jeg har også opplevd å møte til avtalt time hvorpå han nektet å utføre undersøkelsen jeg hadde bestilt. Det er mulig han er ok å bruke til influensa og småkutt, men dette er en lege jeg fraråder alle jeg kjenner å bruke. Damene i skranken er derimot veldig hyggelige, men det hjelper jo lite.

Veldig dyktig!

Kort ventetid, kommer alltid inn på dagen. Merker lite til forsinkelser, men han tar seg like godt tid til 'alt man har å si'. Sender videre til spesialist ved behov. Lett å kommunisere med. Ellers god service i skranka og effektiv behandling der.

ikke fornøyd

Hører ikke på hva du sier, tar og forlenger/konkluderer sykemelding uten undersøkelse om du har vært hos noen vikarer, følte/oppfattet han som klåfingret. Og veldig påstålig om du har kommet for sent til timen, selvom det er du som har ventet på han i 45minutter...