Hans Andre Skaatan

Sentrum Legesenter Moss

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legesenter Moss
Dronningens gate 17 1530 Moss
Tlf: 69 10 99 99 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Andre Skaatan er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Andre Skaatan

Flott lege

En blir tatt godt vare på av denne legen. Den beste fastlege jeg har hatt. Han tar meg opå alvor og jeg får mange gode råd fra han. Han forslår endringer for meg.

Veldig dyktig lege

Jeg blir mer og mer fornøyd med for hver gang jeg er hos han.
Han tar meg på alvor og sier til meg det han mener om saken. Har han bestemt seg for noe, jobber han for å få det til selv om det kan ta litt tid for å få overtalt meg.
Han vil det beste for meg og undersøker meg grundig hvis det er behov for.
Og henviser raskt videre dersom jeg har behov for det.

Krenkende, ufin og dårlig med mennesker

Jeg har hatt flere dårlige opplevelser med denne legen hvor jeg virkelig har følt meg krenket og fullstendig overkjørt. Jeg opplever legen som veldig humørsyk og har ikke fått den behandlig jeg behøver. Jeg har også opplevd å møte til avtalt time hvorpå han nektet å utføre undersøkelsen jeg hadde bestilt. Det er mulig han er ok å bruke til influensa og småkutt, men dette er en lege jeg fraråder alle jeg kjenner å bruke. Damene i skranken er derimot veldig hyggelige, men det hjelper jo lite.

Veldig dyktig!

Kort ventetid, kommer alltid inn på dagen. Merker lite til forsinkelser, men han tar seg like godt tid til 'alt man har å si'. Sender videre til spesialist ved behov. Lett å kommunisere med. Ellers god service i skranka og effektiv behandling der.

ikke fornøyd

Hører ikke på hva du sier, tar og forlenger/konkluderer sykemelding uten undersøkelse om du har vært hos noen vikarer, følte/oppfattet han som klåfingret. Og veldig påstålig om du har kommet for sent til timen, selvom det er du som har ventet på han i 45minutter...

Kjempe flott lege :)

Jeg opplever at han til tider er litt forsinka men det er nok sikkert fordi han har så mange pasienter. Jeg har bare godt og si om han i forhold til det som gjelder meg og mitt, og jeg har fått den hjelpen jeg trenger fra han og jeg har blitt både sett og hørt..

En hyggelig og flink lege.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen. Har hatt Skaatan som fastlege i flere år,og jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, og han gjør virkelig en god jobb. Han er også veldig flink til å følge opp meg som pasient. Han er alltid blid og hyggelig.

En faglig dyktig lege.

Jeg og flere familiemedlemmer har hatt Skaatan som fastlege i flere år og er alle godt fornøyd. Jeg opplever ham som faglig sterk og grundig. Han henviser raskt videre når det er nødvendig.
Han er kanskje ikke så sterk på "small talk" og kan virke litt sjenert.
Selv har jeg blitt godt ivaretatt som pasient hos Skaatan.

Uinteressert lege

Han er nok faglig flink, men hjelper lite når han ikke har evnen, eller interessen til å lytte eller forstå pasienten. Han ser på pasienten som ett produkt på ett rullebånd.

Veldig flink lege!

Jeg har hatt han som fastlege siden 1 april, og jeg er veldig fornøyd. Han har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han. Og han henviser raskt videre.
Får ganske fort time når jeg bestiller over nettet og har behov for det.
Har en veldig fin hjemmeside på legekontoret han jobber.

Fantastisk flink, seriøs og veldig hyggelig!

Jeg har hatt Hans Skaatan som fastlege i flere år nå og jeg er meget fornøyd! Først og fremst er Hans en veldig hyggelig og vennlig mann, og det er tydelig at han kan det han driver med! Han fremstår som veldig kunnskapsrik, og jeg føler meg trygg på jeg får en profesjonell vurdering hver legetime. Det er viktigt med følelsen av å bli tatt seriøst, og her skårer han veldig høyt! Når jeg kommer til legetime, får jeg en en lege som hører på hva jeg har og si, og følger opp grundig med vurderinger, tester, undersøkelse etc (dersom nødvendig). Jeg får en profesjonell legetime, selv om spørsmålene kanskje er dumme fra min side og blir ikke avfeid med en kjapp resept på et eller annet!

Faglig dyktig lege, vil virkelig hjelpe meg

Hatt han som fastlege i 2 år nå. Virker svært stødig i det han holder på med. Får inntrykk av at han er en svært samvittighetsfull lege som vil det beste og følger meg opp skikkelig. Litt lang venting, men så tar han seg også god tid når jeg trenger det. Anbefales!

Treigt og for opptatt

Jeg synes ikke han ser pasientene sine.
Han er altfor travel og har mye å gjøre til at han ser pasientene i øynene.
Noe som gjør at man ikke blir trygg og føler seg godt nok fulgt opp.
Han er en veldig hyggelig mann, og virker som om han kan endel om Revmatisme som spesielt han er opptatt av.

Ikke fornøyd!

Han er alltid forsinket. Jeg har aldri kommet inn til tiden. Det nærmeste jeg har vært planlagt tid er 30 min forsinket. Det er dårlig!

I seg selv en helt ok lege,som sikkert holder for de som ikke er hos legen så ofte. Men for de som trenger regelmessig sjekk pga dårlig helse/alvorlige sykdommer bør velge en annen lege. Han er altfor sløv med å følge opp.

Meget dyktig og interessert lege.

Har hatt han i 5 år, ingenting å utsette på noe. Faglig oppdatert og løsningsorientert.
Benytter nettbaserte løsninger for timebestilling og info, samt automatisk betalingautomat=Sparer mye tid. Legen ønsker ikke at de ansatte skal bruke mye tid på telefon, derfor litt lang ventetid for å komme igjennom noen ganger. Får alltid time på dagen om man ringer/sjekker nettet tidlig om morgenen. Anbefales.