Per Kristian Skulberg

Autorisasjon (1979)

Per Kristian Skulberg er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Per Kristian Skulberg

Ikke vennlig

Ikke vennlig lege. Virket sint , hørte ikke på hva jeg sa om min helse. Og da jeg trosset han så truet han m å melde meg til fylkeslegen, så jeg turte ikke annet enn å gjøre det han sa. Selv om dette ikke var bra for meg.
Byttet så fort som mulig.
Har nå fått en super lege som hører på meg og hjelper meg på en flott måte

Dyktig lege.

Min fastlege gjennom mange år. Lytter, tar meg på alvor, sender meg videre til spesialister når han selv er usikker.
Kjempefornøyd, håper han jobber så lenge han kan.

Flink lege!

Har hatt Skulberg som lege så lenge jeg kan huske, har sjelden vært der for annet enn forkjølelse (og når jeg sleit mye med kvalme, svimmelhet og oppkast). Han er veldig effektiv og bruker kanskje ikke så mye mere tid enn akkurat det som behøves, hvilket passer meg ypperlig! Han forklarer godt om tingenes tilstand, hva som må/bør gjøres for å oppnå forbedring, samt skriver ut medisiner og evt. sender videre til spesialister. Veldig flink lege, har alltid vært fornøyd!

Har hatt dr skulberg de siste, 16 år

Kjempe lege tar seg tid til og lytte, bryr seg veldig ærlig kaller en spade for en spade, stoler fullt og fast på han, veldig seriøs, så kommer til og fortsette å ha han som fastlege, veldig fornøyd.

Veldig dårlig lege

Jeg har hatt Per Kristian i mange år. Har ikke vært noe avhengi av han før de 2 siste årene. Har gått igjennom operasjon og har fått en diagnose på en sykdom jeg har, som er veldig vanskelig for meg som 24 åring. Siste tlf samtalene jeg har hatt har han vært frekk, han til og med presenterte å si at jeg brukte opp hans tlf tid. Og han har fått meg til å gråte på tlf. Han har ikke respekt eller forståelse. Jeg har byttet og håper det går fort.