Per Kristian Skulberg

Tlf: 69 81 96 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Kristian Skulberg er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Per Kristian Skulberg

Ikke vennlig

Ikke vennlig lege. Virket sint , hørte ikke på hva jeg sa om min helse. Og da jeg trosset han så truet han m å melde meg til fylkeslegen, så jeg turte ikke annet enn å gjøre det han sa. Selv om dette ikke var bra for meg.
Byttet så fort som mulig.
Har nå fått en super lege som hører på meg og hjelper meg på en flott måte

Dyktig lege.

Min fastlege gjennom mange år. Lytter, tar meg på alvor, sender meg videre til spesialister når han selv er usikker.
Kjempefornøyd, håper han jobber så lenge han kan.

Flink lege!

Har hatt Skulberg som lege så lenge jeg kan huske, har sjelden vært der for annet enn forkjølelse (og når jeg sleit mye med kvalme, svimmelhet og oppkast). Han er veldig effektiv og bruker kanskje ikke så mye mere tid enn akkurat det som behøves, hvilket passer meg ypperlig! Han forklarer godt om tingenes tilstand, hva som må/bør gjøres for å oppnå forbedring, samt skriver ut medisiner og evt. sender videre til spesialister. Veldig flink lege, har alltid vært fornøyd!

Har hatt dr skulberg de siste, 16 år

Kjempe lege tar seg tid til og lytte, bryr seg veldig ærlig kaller en spade for en spade, stoler fullt og fast på han, veldig seriøs, så kommer til og fortsette å ha han som fastlege, veldig fornøyd.

Veldig dårlig lege

Jeg har hatt Per Kristian i mange år. Har ikke vært noe avhengi av han før de 2 siste årene. Har gått igjennom operasjon og har fått en diagnose på en sykdom jeg har, som er veldig vanskelig for meg som 24 åring. Siste tlf samtalene jeg har hatt har han vært frekk, han til og med presenterte å si at jeg brukte opp hans tlf tid. Og han har fått meg til å gråte på tlf. Han har ikke respekt eller forståelse. Jeg har byttet og håper det går fort.

Vil ikke høre på pasienten

Jeg benyttet Skulberg i mange år, og mitt inntrykk er at han var lite opptatt av hva jeg som pasient hadde å bidra med. Ofte hørte jeg "Det er jeg som er lege", - og dette gjorde samtalene problematiske på legekontoret. I dag går jeg hos en annen lege, og der blir jeg tatt på alvor.

En fantastisk lege!!!

Faglig svært dyktig lege som oser av empati. Tar seg god tid til å lytte, og kunne like gjerne fungert som psykolog. Har telefontid hver dag hvor man kan ringe og faktisk prate med legen. Jeg føler meg alltid litt bedre etter å ha vært hos ham, uansett hva diagnosen skulle være. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!! Dr. Skulberg er en kjærnekar som det ikke er mange igjen av!!!

Faglig dyktig og ansvarsbevisst lege

Dette er en veldig dyktig lege. Føler han tar alt du sier på alvor. Han gir deg den tiden du trenger. Han følger deg alltid opp.
Han henviser deg videre og purrer hvis det tar for lang tid.
Dessverre har han mye å gjøre og kan være litt ventetid/forsinkelser. (Noe som tyder på at han bruker god tid på pasientene)

Jeg har hatt denne legen siden jeg ble født og kan anbefale han på det sterkeste.

Dyktig lege

Har alltid tatt seg god tid til meg og jeg blir seriøst fulgt opp og henvist videre til problemet er funnet og løst. Sitter gjerne og venter litt på timen når jeg får den hjelpen jeg trenger!

Flink men stresset

Flink til å få hjulpet deg med standard diagnoser. Får deg raskt og effektivt opp å gå.
Virker litt for stresset ved konsultasjon (noe han trolig med rette er også), men det bidrar til at man ikke får samtalet tilstrekkelig.
Selv opplever jeg å gå ut av kontoret med unevnte plager.

Dårlig lege!

Mer opptatt av å spare på utgiftene enn å faktisk hjelpe. Tar seg altfor liten tid til pasienten. Alltid stressa, føler at jeg kanskje er i "veien" for han når jeg først er det. Han har aldri øyekontakt, føler at jeg snakker med veggen.

God, men tar seg veldig lite tid til sine pasienter

Det føles noen ganger som om Dr. har lyst å kaste deg ut av kontoret, fordi han har fryktelig dårlig tid. Det fører til at jeg og mange andre har opplevd å ikke få stilt spm ang våre plager, og blir ofte henvist til å bestille nye timer, vis vi ønsker å fremlegge en annen plage(og det har skjedd alle gangene jeg har vært der, ETTER 10 min) fordi han er så opptatt og køen er lang. Jeg vet ikke med andre folk, men jeg som drar veldig sjeldent til legen, ringer og bestiller timer bare når det er kritisk. Ved spørsmåler rundt mindre sykdommer eller plager, sparer jeg de til jeg faktisk endag skal til legen, og da blir jeg skikkelig skuffet fordi jeg ikke får bruke tiden min (som er rundt 15min)til å stille andre spm som ikke omhandler det jeg egentlig er der for(ja, jeg har faktisk prøvd å fremlegge flere plager når jeg ringer og bestiller timer, men de regisiterer bare "hoved" plagen).

Effektiv

Meget god sett i forhold til arbeidspresset han har. Gir ikke opp vanskelige diagnoser.