Per Kristian Skulberg

Autorisasjon (1979)

Per Kristian Skulberg er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Per Kristian Skulberg

Vil ikke høre på pasienten

Jeg benyttet Skulberg i mange år, og mitt inntrykk er at han var lite opptatt av hva jeg som pasient hadde å bidra med. Ofte hørte jeg "Det er jeg som er lege", - og dette gjorde samtalene problematiske på legekontoret. I dag går jeg hos en annen lege, og der blir jeg tatt på alvor.

En fantastisk lege!!!

Faglig svært dyktig lege som oser av empati. Tar seg god tid til å lytte, og kunne like gjerne fungert som psykolog. Har telefontid hver dag hvor man kan ringe og faktisk prate med legen. Jeg føler meg alltid litt bedre etter å ha vært hos ham, uansett hva diagnosen skulle være. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!! Dr. Skulberg er en kjærnekar som det ikke er mange igjen av!!!

Faglig dyktig og ansvarsbevisst lege

Dette er en veldig dyktig lege. Føler han tar alt du sier på alvor. Han gir deg den tiden du trenger. Han følger deg alltid opp.
Han henviser deg videre og purrer hvis det tar for lang tid.
Dessverre har han mye å gjøre og kan være litt ventetid/forsinkelser. (Noe som tyder på at han bruker god tid på pasientene)

Jeg har hatt denne legen siden jeg ble født og kan anbefale han på det sterkeste.

Dyktig lege

Har alltid tatt seg god tid til meg og jeg blir seriøst fulgt opp og henvist videre til problemet er funnet og løst. Sitter gjerne og venter litt på timen når jeg får den hjelpen jeg trenger!

Flink men stresset

Flink til å få hjulpet deg med standard diagnoser. Får deg raskt og effektivt opp å gå.
Virker litt for stresset ved konsultasjon (noe han trolig med rette er også), men det bidrar til at man ikke får samtalet tilstrekkelig.
Selv opplever jeg å gå ut av kontoret med unevnte plager.