Per Martin Sommernes

Gudes gate 1 1530 Moss
Per Martin Sommernes er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Ikke interessert i pasienten

Selvopptatt og arrogant! Ikke interessert i å høre på hva du sier. Har aldri hatt en lege som har fått meg til å føle meg så liten, på slutten gruet jeg meg til å gå til legen. Glad jeg byttet til en lege som viser meg respekt og lytter til meg.

Superfornøyd!!

Jeg er super fornøyd med dr.sommernes! Han er alltid hyggelig og forståelsesfull og ikke minst seriøs uansett hva det kommer til!

Meget arrogant!!!

Følte jeg snakket til en vegg. Var ikke interessert i å lytte. Satte sin egen kunnskap høyere enn spesialistene. Lite tolerant overfor "difuse" diagnoser.

En super lege

Tar seg tid til å lytte, henviser videre når det trengs. Takket være Sommernes er jeg nå i gang med vaksinering mot allergi, og er korrekt medisinert for astma. Sitter aldri og venter lenge på venteværelset, noe jeg har opplevd hos andre.

Beste legen

Kunne ikke fått bedre fastlege! Og et pluss her er også at, når han selv er borte så er det mulighet for å få hjelp fra de andre. Så neste etter han er den kjempe snille kona hans, som jeg syns er så behagelig å prate med! Hun lytter og setter seg i din situasjon. Fantastiske mennesker !!