Per Martin Sommernes

Møllebyen legesenter Mann, 42 år

Autorisert2005
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 26 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss
Per Martin Sommernes er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Superfornøyd!!

Jeg er super fornøyd med dr.sommernes! Han er alltid hyggelig og forståelsesfull og ikke minst seriøs uansett hva det kommer til!

Meget arrogant!!!

Følte jeg snakket til en vegg. Var ikke interessert i å lytte. Satte sin egen kunnskap høyere enn spesialistene. Lite tolerant overfor "difuse" diagnoser.

En super lege

Tar seg tid til å lytte, henviser videre når det trengs. Takket være Sommernes er jeg nå i gang med vaksinering mot allergi, og er korrekt medisinert for astma. Sitter aldri og venter lenge på venteværelset, noe jeg har opplevd hos andre.

Beste legen

Kunne ikke fått bedre fastlege! Og et pluss her er også at, når han selv er borte så er det mulighet for å få hjelp fra de andre. Så neste etter han er den kjempe snille kona hans, som jeg syns er så behagelig å prate med! Hun lytter og setter seg i din situasjon. Fantastiske mennesker !!

Den beste legen jeg har hatt

Veldig imøtekommende og hyggelig type. Tar seg alltid god tid og svarer på alle spørsmål jeg måtte ha. Snakker også om andre ting som bidrar til å at jeg har et godt og mer personlig til min lege. Kommer aldri til å bytte lege