Per Martin Sommernes

Møllebyen legesenter

2005

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Møllebyen legesenter Telefonnummer69 20 99 8069 20 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gudes gate 1 1530 Moss
Per Martin Sommernes er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Blid, kunnskapsrik og har alltid god tid

I tillegg til ovennevnte, så får jeg alltid time raskt - selv når det ikke er akutt behov. God dialog med legen, opplever genuin interesse og ivaretakelse av meg som pasient. Rolig, trygg og tydelig. Er fastlege for min familie, og vi er alle veldig fornøyde!

Har ikke forstått legens rolle

Denne legen gir deg avskjed på grått papir dersom han opplever at kommunikasjonen med deg er dårlig, selv om du legger frem din sak på en rolig og høflig måte.

Han opplever kommunikasjonen med deg som dårlig dersom du ikke gir ham de opplysninger om dine helt private anliggender han ber om, som er helt irrelevante for saken og som han ikke har noen som helst rett til å vite.

For ham er det kommunikasjon og bølgelengde som gjelder. Ikke din helse.

Seriøs og vennlig.

Etter noen besøk ( jeg er skeptisk og kresen) så tror jeg virkelig på dette forholdet. Han er lydhør, ler ikke av mine bekymringer, men plasserer disse på et nivå som jeg synes høres rimelig ut. Vi kan bruke 2 minutter på privatsamtale om politikk, f.eks. Men jeg liker best å bruke tiden hans/min profesjonelt.

Lite barnevennlig

Barnet mitt følte at hun ble kjeftet på, og at han var veldig streng. Så hun ble veldig redd. Ingen god opplevelse for ett barn. Han var veldig utålmodig, og veldig dårlig til å forklare.

Ikke interessert i pasienten

Selvopptatt og arrogant! Ikke interessert i å høre på hva du sier. Har aldri hatt en lege som har fått meg til å føle meg så liten, på slutten gruet jeg meg til å gå til legen. Glad jeg byttet til en lege som viser meg respekt og lytter til meg.