Per Martin Sommernes

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 33 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Lite imøtekommende

Følte meg ikke tatt på alvor. Når jeg kom med problemet mitt , ble det ikke gjort noen form for undersøkelse.
Fikk også en SMS i etterkant hvor han kritiserte meg som pasient, i forhold til annen type behandling som jeg hadde søkt

Empatisk, tydelig og tålmodig

Per Martin er for meg en trygghets havn når jeg får for mye fokus på vanskelige sykdoms tanker ... Vi har alle ansvar for eget liv og helse , megen skal bare bistå deg på veien. Per Martin har alltid vært der for meg når jeg har trengt det . Jeg er veldig godt fornøyd med min fastlege som jevnlig tar de kontroller som trengs. Takk til en super lege som følger opp når jeg trenger det👍👍

Fantastisk lege.

Kom til Per Martin i dag og for en fantastisk lege. Har vært langt nede og han var utrolig flink til å lytte og hjelpe meg med mine problemer. Gikk ut av kontoret hans og følte meg mye bedre. Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Meget bra fastlege

Legen holder oversikt over min Diabetes 2 på en helt fantastisk måte. Alltid vennlig og blid. Jeg ser at noen ikke føler seg bra hos denne legen, jeg føler at de skriver om en helt annen person eller har hatt en veldig dårlig dag selv. Det burde ikke gå ut over en meget bra og hyggelig lege?

Blid, kunnskapsrik og har alltid god tid

I tillegg til ovennevnte, så får jeg alltid time raskt - selv når det ikke er akutt behov. God dialog med legen, opplever genuin interesse og ivaretakelse av meg som pasient. Rolig, trygg og tydelig. Er fastlege for min familie, og vi er alle veldig fornøyde!