Per Martin Sommernes

Sjømannslege

Per Martin Sommernes er en av 50 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Per Martin som fastlege i halvannet år nå. Jeg har gjennomgått mye sykdom, å Per Martin har alltid svart på sms og telefon om det er noe akutt. Mine tre barn har også PM( Per Martin) som lege, å han lytter godt til oss foreldre når vi er bekymret for noe. Tar tak i ting med en gang! Har aldri hatt en lege som hjelper meg og mine så utrolig godt som PM gjør! Anbefales virkelig på det sterkeste!

Meget dyktig lege

Ord blir fattige når jeg skal beskrive oppfølgingen jeg har fått av Dr Sommernes og Elguren. Meget dyktig legen med solid kompetanse.

Dyktig og trygg

Jeg har hatt Per Martin som fastlege i 8 år. For 5 år siden ble jeg skadet og trengte mye oppfølging fra blant annet fastlegen. Han følger alltid opp og er alltid imøtekommende. God humor og glimt i øyet. Takknemlig for at jeg trolig har byens beste fastlege.

Flott lege

Han er legen til meg, mannen min og våre 2 barn. En mer sympatisk lege skal du lete lenge etter. Hører alltid etter, et oppriktig interessert i helsen din. Er kjempe flink med ungene. Har god humor og godt humør. Er veldig takknemlig for at han er legen vår.

Behagelig

Han er flink og bryr seg virkelig om hvordan jeg har det,veldig flink til og finne løsninger på mine problemer.