Stian Arnesen

Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Stian Arnesen

Anbefales

Jeg har vært gjennom 2 graviditeter hvorav en med alvorlig svangerskapsforgiftning og gang nr for å forebygge ny. Har vært hos han mange ganger, både i forbindelse med svangerskap og av andre ting. Jeg stoler 100% på hans avgjørelser og han tar meg alvorlig på alle måter. Sykemeldinger sitter ikke løst som hos mange andre så man føler man får hjelp til selve problemet. Ikke lang ventetid på time, eller på venterommet. Har flyttet men kjører mer en gjerne 30 min ekstra for å komme til han! Kommer aldri til å bytte lege. Flytter han kontor til Alta- ja da flyr jeg heller dit....

Mangler forståelse

Han virker i utgangspunktet hyggelig, men han mangler evne til å sette seg inn i hvordan andre har det. Det er vanskelig å ha tillit til han siden han glemmer hva vi har snakket om, og skifter mening fra time til time.
Han virker humørsyk og lar det gå utover pasienten.

Stian er en superbra fastlege for meg

Jeg har gått til Stian i 6 år og jeg er veldig fornøyd med han.
Han er rolig og kompetent. Ærlig og så og si aldri forsinket.
Han er fastlege for hele familien og en stor trygghet for oss.

Tiden strekker nok ikke til!

Stian Arnesen, er en hyggelig mann som i bunn og grunn helt garantert ønsker alle sine pasienter det bra. Men, han mangler dessverre empati, forståelse og ikke minst TID til sine pasienter, har ikke oppfatning om at han egentlig er så bevist på dette selv. Skal du ha en time hos Stian må du helst ringe en uke før du blir syk. Ringer du når du er syk, rekker du å bli frisk før han har tid til deg. Han er alltid forsinket, å man kan nesten merke at han tripper i gulvet så fort du har kommet inn, å vil bli fort ferdig så han kan se deg gå igjen.. jeg kan anbefale Stian til de som trenger en lege for resepter eller henvisninger, mer enn det har han ikke tid til. Så hvis du er på utkikk etter en lege som har tid til deg som menneske og ikke bare fysiske plager. Så vil jeg virkelig ikke anbefale Stian! Dessverre..

Fornøyd!

Stian er rolig og behagelig å snakke med. Han er flink til å lytte og man føler at man blir tatt godt vare på. Anbefales!