Stian Arnesen

Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Stian Arnesen

En sjelden god lege!

Er utrolig fornøyd med legen, på alle måter. Veldig god kunnskap, empati, og interessen er virkelig unik. Man blir virkelig tatt på alvor, uten å måtte føle seg som en byrde. Han tar alltid riktige avgjørelser, selv når de er vanskelige. Definitivt en av de beste legene!

Anbefales

Jeg har vært gjennom 2 graviditeter hvorav en med alvorlig svangerskapsforgiftning og gang nr for å forebygge ny. Har vært hos han mange ganger, både i forbindelse med svangerskap og av andre ting. Jeg stoler 100% på hans avgjørelser og han tar meg alvorlig på alle måter. Sykemeldinger sitter ikke løst som hos mange andre så man føler man får hjelp til selve problemet. Ikke lang ventetid på time, eller på venterommet. Har flyttet men kjører mer en gjerne 30 min ekstra for å komme til han! Kommer aldri til å bytte lege. Flytter han kontor til Alta- ja da flyr jeg heller dit....

Mangler forståelse

Han virker i utgangspunktet hyggelig, men han mangler evne til å sette seg inn i hvordan andre har det. Det er vanskelig å ha tillit til han siden han glemmer hva vi har snakket om, og skifter mening fra time til time.
Han virker humørsyk og lar det gå utover pasienten.

Stian er en superbra fastlege for meg

Jeg har gått til Stian i 6 år og jeg er veldig fornøyd med han.
Han er rolig og kompetent. Ærlig og så og si aldri forsinket.
Han er fastlege for hele familien og en stor trygghet for oss.

Tiden strekker nok ikke til!

Stian Arnesen, er en hyggelig mann som i bunn og grunn helt garantert ønsker alle sine pasienter det bra. Men, han mangler dessverre empati, forståelse og ikke minst TID til sine pasienter, har ikke oppfatning om at han egentlig er så bevist på dette selv. Skal du ha en time hos Stian må du helst ringe en uke før du blir syk. Ringer du når du er syk, rekker du å bli frisk før han har tid til deg. Han er alltid forsinket, å man kan nesten merke at han tripper i gulvet så fort du har kommet inn, å vil bli fort ferdig så han kan se deg gå igjen.. jeg kan anbefale Stian til de som trenger en lege for resepter eller henvisninger, mer enn det har han ikke tid til. Så hvis du er på utkikk etter en lege som har tid til deg som menneske og ikke bare fysiske plager. Så vil jeg virkelig ikke anbefale Stian! Dessverre..

Fornøyd!

Stian er rolig og behagelig å snakke med. Han er flink til å lytte og man føler at man blir tatt godt vare på. Anbefales!

Ryddig og ordentlig

Byttet til Stian mens han ennå hadde plass på listen sin.
Benytter ham til min årlige kontroll og oppfølging.
Han har tid, påpeker livsstilsutfordringer og jobber med å følge meg opp på tiltak jeg burde gjøre.

Leverer absolutt på alt man kan kreve av en lege, og både arealer og legen selv gir et solid inntrykk.

Misfornøyd!

Stian er sikkert en dyktig lege, men han bruker altfor mye tid på å fortelle deg hvordan DU skal føle deg og er ikke så interessert i å høre på hvordan du faktisk egentlig har det.
Er heller ikke så interessert i å se hva slags jobbsituasjon man har...ikke alle jobber på et kontor og kan sovne ved en kontorstol.
Han er sikkert dyktig for mange men jeg anbefaler ikke denne legen!

Variabel

Arnesen er en lege en føler seg trygg hos. Han henviser videre til spesialist hvis han føler det er behov for det, og det gjør han ofte. Han gjør derimot sjelden egen undersøkelse og er litt vel "rask" av seg. Har en kronisk lidelse i skjelettet, og han har ennå etter 3 år ikke selv sett på det, men alltid henvist videre når plagene har vært på det værste. Det kan være positivt, men hvis han hadde undersøkt selv hadde nok mye ventetid /med mye smerter) på å komme inn til spesialist vært unngått, da det ofte dreier seg om akutte situasjoner som enkelt kan behandles også av fastlegen. Ellers kunne han vært mer interessert i å finne løsninger enn kun å skrive ut smertestillende, alt som er funnet ut av relevante behandlinger i mitt tilfelle har jeg selv måtte lest og lett meg fram til før jeg har lagt det fram til han. Ellers er Plexusklinikken god på service, det tar aldri lang tid å få svar på telefonen, og de har en utmerket SMS tjeneste der en kan bestille og avbestille timer og resepter. En får også time ganske kjapt.

Flott og sympatisk fyr!

Den eneste legen jeg har hatt som faktisk kan fremprodusere et genuint smil! Han fremstår som grundig, seriøs, sympatisk og tålmodig. Er det noe som haster så har han alltid tid på et vis. Skulle dog ønske at han hadde litt mer kompetanse på slankeoperasjoner, men nå er vi på flisespikkernivå.

Fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Ville ikke byttet om jeg så fikk betalt for det!

Lyttende og våken

Arnesen er en lyttende og våken lege som er interresert i sine pasienter. Han ønsker å følge deg opp rutinemessig slik at alvorlige arvelige sykdommer kan oppdages tidlig. En moderne lege som ikke bare har blikket mot pcn, men mest mot deg. Åpen og lyttende.

å bytte ut Stian? aldri!

Kom til Stian da han ikke hadde særlig mange pasienter der han akkurat hadde begynt der. Slik ble vi godt kjent og siden jeg er en pasient med en vanskelig kronisk ledd syndrom som har gjort meg i stor grad invalid hjelper han å finne spesialister som kan gi meg et bedre liv. Timen igår var virkelig en time du ikke får mange steder. Han brukte nærmere 45 minutter og pratet med meg og mannen min om å finne løsninger og ikke bare uføretrygdet som mange leger har sagt sa langt. En flott lege med penn og papir en smil på fjeset og ærlig.

Meget godt fornøyd

Han fremstår som en meget kompetent lege, men er heller ikke redd for å sende videre eller si fra hvis han er usikker.

Jeg har også et veldig godt inntrykk av legekontoret generelt, og ble godt tatt vare på av en kollega da Stian hadde ferie.

Det er trygt å ha Stian som fastlege

Jeg har hatt Stian som fastlege et par år nå. Han er imøtekommende og blid, og jeg føler at han har tid til å ta seg av meg. Han er god til å lytte, og sender meg raskt videre når dette er nødvendig. Jeg har stor trygghet ved å vite at jeg blir godt tatt vare på, når jeg skulle trenge det. Stor ros og takk til Stian. Jeg kunne ikke være mer fornøyd.

Veldig flink

Kort ventetid på time og på venteværelse. Aldri opplevd at han har vært forsinket.
Imøtekommende og tar deg på alvor. Grundig på å undersøke og spørre om historikk.
Noterer det du sier på papir uten å ta vekk fokus fra deg.

Bruker ikke pcen mens du er der så lenge han ikke må sjekke historikk eller skrive ut noe.

God lege

Jeg har vært hos Arnesen i drøyt et år, og har der to ganger.
- Kort ventetid på time
- kort ventetid på kontoret
- legen opptrer hyggelig og profesjonelt, og jeg følte ikke at han "snakket til PC'n", som enkelte kan gjøre.
- ble sendt videre til spesialist uten noe problemer (at ventetiden der var 6 måneder er ikke hans feil :) )

Virket som en flink lege

Har bare vert hos han en gang med en skade, da min lege var på ferie.

Fikk et godt inntrykk av Stian
Fikk time samme dag.
Kort ventetid på venteværelset.
Lyttet og "så" meg.
Forsiktig og grundig i undersøkelsen.
Smilende og imøtekommende.
Brukte liten tid på pc.
Sendte meg videre til undersøkelse med en gang, da han var usikker på alvorlighetsgraden av skaden.