Stian Arnesen

Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 61 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Stian Arnesen

veldig kunnskapsrik og dyktig

han er behagelig og svært innkluderende,meget fornøyd med konsultasjoner tar seg god tid.
jeg mener han er det man forventer og ønsker av fastlegen.holder seg til fakta,rolif og behagelig å forholde seg til.stoler 100 prosent på han som lege.

Som fastlege

Har lite empati, virker ikke helt oppdatert. Dårlig oppfølging. Er kanskje bedre når det gjelder skader?
Lite ventetid.

En sjelden god lege!

Anbefaler denne legen på det sterkeste! Han har vært families fastlege i 7 år, og vi kunne ikke vært mer heldig med lege! Arnesen er svært kompetent, imøtekommende og dyktig! Samtidig er han en av de få leger som virkelig genuint bryr seg! Han tar jobben sin på alvor, kommer med gode råd og ulike forslag. Plexusklinikken har fine lokaler, samt blide og hyggelige sykepleiere. Selv har jeg vært hyppig hos legen på grunn av post traumatisk stress lidelse. Han har alltid satt av god tid, samarbeidet med andre instanser, og tatt gode, riktige avgjørelser når det har vært krevende og vanskelig. Han er så og si aldri forsinket, og det er lett å få time. Han henviser videre når det er nødvendig, og setter opp oppfølgingstimer på eget initiativ. Er man så heldig å komme på listen til denne fastlegen trenger man aldri å bytte lege igjen!

Anbefales

Jeg har vært gjennom 2 graviditeter hvorav en med alvorlig svangerskapsforgiftning og gang nr for å forebygge ny. Har vært hos han mange ganger, både i forbindelse med svangerskap og av andre ting. Jeg stoler 100% på hans avgjørelser og han tar meg alvorlig på alle måter. Sykemeldinger sitter ikke løst som hos mange andre så man føler man får hjelp til selve problemet. Ikke lang ventetid på time, eller på venterommet. Har flyttet men kjører mer en gjerne 30 min ekstra for å komme til han! Kommer aldri til å bytte lege. Flytter han kontor til Alta- ja da flyr jeg heller dit....

Mangler forståelse

Han virker i utgangspunktet hyggelig, men han mangler evne til å sette seg inn i hvordan andre har det. Det er vanskelig å ha tillit til han siden han glemmer hva vi har snakket om, og skifter mening fra time til time.
Han virker humørsyk og lar det gå utover pasienten.