Bengt Urban Lennart Ström

Vincent Medisinske Senter

1995

0 av 2000

Vincent Medisinske Senter Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Bengt Urban Lennart Ström er en av 71 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Alltid hyggelig å møte Bengt

Bengt er dyktig, lydhør, rask og effektiv
Får alltid følelsen av å bli godt ivaretatt.
E--tjenestene funker godt, får alltid kjapp tilbakemelding
Fornyelse av ressepter funker godt opodatering ligger på plass dagen etter.

Fantastisk Lege

Veldig hyggelig lege. Ekstremt profesjonell. Han har over 2000 klienter og det virker som han håndterer det ganske bra.

Fantastisk

Bengt har vært min lege i mange år, og han er helt fantastisk. Han har alltid tid til å lytte til meg som pasient. Han er alltid i godt humør, og han får det til å virke som om at han tar imot meg med glede. Det er ikke noe som kan bli bedre ved ham som lege.

Han er såpass positiv og blid at resepsjonen kan virke litt kort og ikke like hyggelig (men det skal jammen meg godt gjøres).

Imøtekommende og trygg lege😊

Vi bor ca 1 time unna Fredrikstad, men her kommer vi aldri til å bytte lege. Vi består av 2 barn under 18, en voksen sønn, min mann og meg. Ett stikkord: bli sett og verdsatt, hvor ofte opplever man det?

Har hatt Bengt i over 16 år, han har fulgt meg gjennom 2 graviditeter, henvist meg videre for å finne ut hva som var gæli- holdt åpent etter «stengetid» fordi vi var på vei..

Da man sitter og venter på venteværelse, bruker han fornavnet da han vinker deg inn😊

Han er så rolig og behagelig å snakke med, det gir en trygghet.

Jeg er overbevist om at han så absolutt gjør sitt aller beste, og det beste vil alltid være godt nok😊

Ute i resepsjon er døm stort sett alltid koselige, og de fleste som jobber der- har vært der i mange år.. noen siden Vincent åpna- det bygger jo på ett utrolig bra samarbeid og god trivsel på en arbeidsplass.

Jaa, selvfølgelig har det vært ganger man kan føle at «dama» på tlf er litt krass.. men så lenge det ikke er standar, så må vi akseptere litt.. det perfekte finnes ikke🤭

Har sikkert glømt å nevne en del om hvorfor du bør velge dr.Strøm.. men uansett- på det varmeste vil jeg anbefale han🤩

Ikke lengre tid til sine pasienter ..

Var veldig fornøyd før men nå bytter jeg lege pga lang ventetid på time, konsultasjonene er preget av stress, jeg føler jeg ikke lengre blir tatt på alvor....Må mase om henvisning videre til spesialist ....Glemmer å sende prøvesvar..Virker som om han for mye å gjøre, for mange pasienter , han er « ikke helt tilstede «....Lytter ikke til meg som pasient...
Kontordamene virker slitne og enkelte er lite imøtekommende...
Ikke lengre mulig å bestille time på tlf..Må bestilles elektronisk....Trenger man hastetime så må man ringe kl 0830 samme dag og da er det helt umulig å komme gjennom om man er tilbake i kø....