Bengt Urban Lennart Ström

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Bengt Urban Lennart Ström er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Anbefales!

Dette er en fastlege jeg absolutt vil anbefale! Han lytter til deg, er så utrolig hyggelig og snill. Han gjør sitt ytterste for å hjelpe. Gir god beskrivelse av alt man lurer på. Bruker tid på pasienten. En meget forståelsesfull og imøtekommende lege!

Verdens beste lege!!☺

Verdens beste lege, rett og slett!☺ Har ikke noe negativt å si om han. Kjempe behagelig vesen. Hyggelig, humoristisk, tar seg god tid til pasientene sine, empatisk, omsorgsfull og fagmessig så er han utrolig flink og dyktig. Han tegner og forklarer gjerne på en gul lapp, sånn at du som pasient skal sitte igjen med en god forståelse om saken. Vi som har Bengt som lege, er syykt heldige for han er bare best! Personalet på vincent er en hyggelig og blid gjeng☺
Anbefales på det sterkeste! 😊

Anbefaler. Fantastisk lege.

En veldig flink lege, har mye empati og mye forståelse for sine pasienter. Veldig klok lege med mye kunnskap.

Verdens beste lege

Maken til hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull person skal man lete lenge etter, har rett og slett sørget for at jeg har fått ett bedre liv!!!!!

Byens beste lege! kunnskaper og formidlingsevne

Telefontiden på senteret tar mye tid..men slik er det når senteret har større kapasitet enn bemanning.
En sekretær ekstra ønsker vi oss😊