Bengt Urban Lennart Ström

Vincent Medisinske Senter

1995

0 av 2000

Vincent Medisinske Senter Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Bengt Urban Lennart Ström er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Fantastisk menneske og lege !

En lege med kunnskap,klokskap,erfaring fra livet i sin helhet og med omsorg for det enkelte individ !Det er som å komme "hjem" !

den beste fastlegen

Dyktig og profesjonell fastlege. Dr Strøm hører og ser alle sine pasienter. Jeg har aldri hørt noe negativt om Dr.Strøm. Han er der for alle sine pasienter.

Ikke nok tid

Har hatt Bengt som fastlege i månge år, veldig trivelig og herlig mann som er lett å prate med. Desverre har det med tiden blitt vanskelig og få time innen en akseptabel tid. Jeg føler også at legebesøkene er blitt preget av stress, noe som gir en følelse av å være i veien. Tålmodighet tok slutt sist jeg skulle bestilte time og fikk beskjed av en småsur dame på andre enden om at jeg ikke fikk time før om 1 mnd og 2uker, men at jeg heller fikk prøve å ringe hver morgen for å se om noen hadde avbestilt. Jeg velger derfor nå å bytte lege.

Bengt Strøm

Alltid over to uker ventetid på time. Når jeg er der blir det korte konsultasjoner. Han har for mange pasienter og ikke nok tid. Jeg skal bytte lege.

Hyggelig lege

Bengt er en hyggelig lege, som alltid tar deg imot med et smil. Men jeg trur han har for mye å gjøre, er utrolig vanskelig å få time, og når du først får time, har han ikke tid til deg. Jeg trur han er en veldig flink lege, om han får mindre pasienter å ta seg av, så det ikke hans feil, han burde hatt mindre pasienter, så han kan bruke mer tid på hver enkel pasient.