Bengt Urban Lennart Ström

Tlf: 69 95 55 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bengt Urban Lennart Ström er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Holder aldri tiden.

Hyggelige folk, men har for mye å gjøre, får aldri time til tiden som er avtalt.
Skal bytte lege og til annet lege kontor.
Lege har flest pasienter i byen men ikke tid nok til hver pasient.

Anbefales!

Dette er en fastlege jeg absolutt vil anbefale! Han lytter til deg, er så utrolig hyggelig og snill. Han gjør sitt ytterste for å hjelpe. Gir god beskrivelse av alt man lurer på. Bruker tid på pasienten. En meget forståelsesfull og imøtekommende lege!

Verdens beste lege!!

Verdens beste lege, rett og slett! Har ikke noe negativt å si om han. Kjempe behagelig vesen. Hyggelig, humoristisk, tar seg god tid til pasientene sine, empatisk, omsorgsfull og fagmessig så er han utrolig flink og dyktig. Han tegner og forklarer gjerne på en gul lapp, sånn at du som pasient skal sitte igjen med en god forståelse om saken. Vi som har Bengt som lege, er syykt heldige for han er bare best! Personalet på vincent er en hyggelig og blid gjeng
Anbefales på det sterkeste!

Anbefaler. Fantastisk lege.

En veldig flink lege, har mye empati og mye forståelse for sine pasienter. Veldig klok lege med mye kunnskap.

Verdens beste lege

Maken til hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull person skal man lete lenge etter, har rett og slett sørget for at jeg har fått ett bedre liv!!!!!

Byens beste lege! kunnskaper og formidlingsevne

Telefontiden på senteret tar mye tid..men slik er det når senteret har større kapasitet enn bemanning.
En sekretær ekstra ønsker vi oss😊

Veldig bra, ikke noe å klage over

Har benyttet bengt som fastlege i mange år.
Ingen ting å klage over.
Selv om venterommet er fult, føler jeg at legen alltid har tid til en god konsultasjon

Jeg fikk Strøm som vikar for min lege. Beste legen jeg har vært hos! Tar seg godt tid, medmenneskelig og gir en trygghet hele veien.

Han skal bli min nye lege!:)

Veldig glad jeg valgte ham!

En så imøtekommende, hjelpsom, effektiv, empatisk og kunnskapsrik lege skal man lete lenge etter!
Jeg har flyttet en del og vet hvor vanskelig det kan være å finne en god lege.
Dette sier jeg med erfaring både fra offentlig og privat helsevesen.
Jeg valgte Bengt som lege på grunnlag av veldig god omtale her på legelister.no, noe han Virkelig fortjener!

Veldig fornøyd!

Dr Bengt urban Strøm

Dr Bengt strøm er verdens snilleste og beste legen jeg har vært borti. Har hatt han i flere år, og kan snakke med han om alt.

Beste legen

Strøm er en fantastisk god lege! Har ingenting negativt å si om han. Han tar alt på alvor, er hyggelig og imøtekommende, samt tar seg god tid. Beste legen jeg har hatt! Er student og bor i en annen by, men velger fortsatt å beholde Strøm!

Beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet litt rundt og hatt en del forskjellige fastleger. Bengt er uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Har opplevd veldig lang forsinkelse, men når du kommer inn til Bengt, får du den tiden du trenger før du går igjen. Hvis alternativet er en punktlig lege med dårlig tid, faller valget uten tvil fremdeles på Bengt.

Flott fyr!

Bengt Strøm har et meget behagelig vesen, og han tar seg god tid under konsultasjonen.

Faglig dyktig, alltid imøtekommende, blid og humoristisk. Utviser stor refleksjonsevne og forståelse.

Kjempebra lege

Bengt Støm er flink og effektiv. Hans hyggelige og forståelsesfulle måte gjør at jeg føler meg ivaretatt, og han stresser ikke selv om man vet at han har det travelt. Innimellom er det forsinkelser og lang ventetid, men dette kommer også av at han tar seg ekstra tid dersom noen trenger det. Jeg har rett og slett vært MYE mer fornøyd i alle årene jeg og familien har brukt Bengt Strøm og Vincent enn det jeg var med vår forrige fastlege. Noen ganger er det litt vanskelig å komme gjennom på telefon.

Herligste legen

Har hatt han som lege i mange år. Vi som har han som fastlege er veldig heldige. Jeg sier som det er sagt tidligere her at han er god på å forklare, og har en fin og lun humor. Du får ikke en følelse av å være pasient i hans selskap. Det er mer at han er en samarbeidspartner. En som er like interessert i løsning som deg selv. Det eneste negative er at han burde vært klonet, slik at flere kunne oppleve en lege som han. Det fortjener alle. Han er en god menneskekjenner . Han er ydmyk, men profesjonell. Han er morsom og ledig. Uhøytidelig. Han har en hel masse erfaring og tyngde i det han gjør og er. Klart jeg også har opplevd en og annen gang der det har vært knapt med tid. Det er de gangene det har kommet flere akutte henvendelser enn vanlig. Så det skulle bare mangle. Så mye den mannen gir av seg selv til så mange pasienter. Det er helt utrolig at han klarer det. Det er bare å bøye seg i støvet. Ulempen er at det kan vær umulig å få snakke med han i telefontiden, selv om du har ventet fra og med åpning av telefontid til tiden er avsluttet uten at du har fått snakke med han. Da er det bare å ringe opp igjen og si dette til sekretær som igjen gir beskjed til han om å ringe deg opp. Når dette er eneste ulempen der, så skal vi ikke klage. Hadde vært moro om han hadde et eget senter med andre leger og sekretærer i samme ånd, så kunne flere pasienter opplevd god behandling. Gjerne med andre behandlere som massør, psykolog, kiropraktor osv. også . Helhetlig og godt helsesenter under samme tak. Det hadde vært en drøm. Jeg håper de legene som går i turnus hos han fanger opp hvordan en god lege skal opptre og ta det med seg videre. All honnør til denne mannen :-)

Den beste!!!

Alltid blid, tar seg god tid til deg og forståelsefull! Lett å prate med, tar deg på alvor, profesjonell, med masse erfaring, forklarer godt og den beste når du virkelig trenger det. Har hatt Bengt som lege siden Dr Willes Legesenter's tid, og med tiden har jeg vært så heldig å få med flere familiemedlemmer og venner på hans pasientliste, og vi er alle kjempefornøyde og vi føler oss trygge! Takk for at du er den du er:-) :-)

Den beste legen i fredrikskstad

En fantastisk lege .. Otroligt flink o profesjonell

En hyggelig, dyktig og empatisk lege

Jeg har hatt denne legen i mange år (før oppstart av Vincent legesenter) og alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han har mange pasienter og til tider preges venting på legekontoret av dette. Men han selv takler dette greit og man får følelsen at man ikke bare er en i rekken. Synes også han setter grenser greit, stiller også litt krav til deg som pasient. Bra!

Beste legen i Fredrikstad

Det finnes ikke mer super lege enn Bengt. Det er ikke noe problem å få time. Han har bestandig tid til å lytte til deg. Han henviser helst, dette fordi han mener at du som pasient vil få bedre behandling hos en som har spesialisert seg enn med han som er allmennlege. Han er bestandig i godt humør.

Veldig fornøyd

Både mine to barn og jeg har Bengt som fastlege. Ved vanlig timebestilling kan det selvsagt skje at det er noen dager til en ledig time. Spesielt fornøyd er vi dog med at han alltid tar seg tid på kort varsel når det gjelder barna, og at det er mulig å komme samme dag ved behov.Han viser tillit til mitt syn på situasjonen, og drøfter gjerne. Bengt har mange pasienter, og noen ganger kan det bli litt venting. Allikevel opplever jeg ikke at han stresser under samtale eller undersøkelse.