Einar Wettre Unsvåg

Autorisasjon (1991)

Einar Wettre Unsvåg er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Einar Wettre Unsvåg

God til å prate

Er på jakt etter ny lege. For som sagt han er veldig god til å prate og fult ikke så god til å lytte. Føler meg ikke ivaretatt og ei heller at jeg blir tatt på alvor.

Sender deg raskt videre til spesialist

Har hatt flere forskjellige lidelser som det er greit nå få vurdert av spesialist. Har lett fått gehør for å bli sendt videre til spesialist, og er godt fornøyd med han som fast/allmennlege. Vært hos han siden 2002, og har ingen negative anmerkninger selv med flere veldig forskjellige diagnoser.

Veldig dårlig lege!!!!

Jeg skriver dette her for min mor.

Han er den verste fastlege jeg har sett, han er ikke hyggelig og heller ikke flink til å lytte på pasient.

Min mor har problemer med angst osv, hun ble veldig lei seg hver gang hun er hos han. Han snakker veldig dårlig til henne og liker å minne henne på hver gang hun har time hos han at hun snakket VELDIG dårlig norsk.

Hva slags fatslege er dette her?

Anbefales IKKE denne fastlegen...

Verdens beste lege

Anbefaler dr Unsvåg på det varmeste. Han er nøye og ordentlig, tar seg god tid med deg som pasient. Følger deg godt opp.
Måtte dessverre bytte fastlege pga flytting og lang reisevei.

Nesten ubrukelig!

Har vært pasient hos han endel år nå, og noe bra har han vel gjort.
Men, han er altfor glad i sin egen stemme isteden for å faktisk lytte.
Så skal man ha han som lege, bør man kjappe seg...så du faktisk rekker å si det du kom for.
Han er flink med standardprøver, men ukomplette undersøkelser så sammenhengen blir uteblivende ,gjentar seg nesten hver gang.
Å snakke han imot må man derimot være litt varsom med, for han håndterer dette på en dårlig måte dessverre.
Måtte finne veien til Volvat medisinske senter, for å få en lege som satt ting i sammenheng, og ikke tok kun 1 ting av gangen.
Noen ganger har ikke pasienten tid til denne fastlegen.