Hanne Cecilie Østom

Grålum legesenter

1995

Grålum legesenter Telefonnummer69 97 15 3069 97 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg
Hanne Cecilie Østom er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Østom

Veldig bra lege

Kjempe fornøyd med Hanne Cecilie. Hører alltid etter og gjør det hun kan for å hjelpe meg. Sender meg vidre når det trengs.

vanskelig å forholde seg til.

det er vanskelig å få hjelp, og hun er mer interessert i å sende deg videre enn å gi råd. å snakke med henne om det psykiske har vært veldig utfordrende når svaret alltid er at ting er i perioder og ikke "på ordentlig". har nå endelig fått byttet lege.

Kjempebra lege

Jeg vil anbefale henne fordi hun har alltid hjulpet meg når jeg har trengt det. Hun er flink til å lytte og henviser meg videre når det trengs. Hun er hyggelig.

Grundig og flink.

Veldig fornøyd! Hun har alltid tatt meg på alvor, tar prøver, henviser vidre . Flink med barn. Setter seg inn i problemene og prøver å finne løsninger.

Dårlig lege

Burde ikke praktisere som allmennlege, bryr seg ikke om å lytte til pasienten, virker uinteressert i å hjelpe, sitter bare å ser inn i dataen eller ned i papirer, ikke et smil å få. Hun er absolutt ikke å anbefale.