Hanne Cecilie Østom

Grålum Legesenter

Autorisasjon (1995)

Grålum Legesenter Telefonnummer69 97 15 3069 97 15 ...
Kurlandveien 2 1727 Sarpsborg
Hanne Cecilie Østom er en av 52 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Østom

Gitt meg opp som pasient tar meg ikke seriøst

Hatt denne legen over to år nå føler jeg ho ikke tar meg seriøst lenger . Mener jeg ikke er syk nok enda det er jeg. Med 3 diagnoser osv . Jeg var fornøyd men syns ikke folk burde bli pasient hos henne lenger . Ho tar ting for lett . Blir bare med praten ikke mere . Ufør mente ho ikke var vits i å søke . Ho lytter men har sine egne meninger betyr lite hva du ønsker el vil .

Forståelsesfull og hyggelig

Alle tiders lege! Hun er alltid opptatt av hvordan det går, selv når jeg bare skal fornye resepter. Lytter og er lett og prate med.

Fantastisk lege . Anbefales

Har fått Østom som lege . Ho er bare helt fantastisk . Så rolig å koselig . Tar deg seriøst . Nøler ikke med å henvise . Ho lytter . Bare etter første gang ble jeg så rolig å trygg . Vil absolutt anbefales .

Veldig bra lege

Kjempe fornøyd med Hanne Cecilie. Hører alltid etter og gjør det hun kan for å hjelpe meg. Sender meg vidre når det trengs.

vanskelig å forholde seg til.

det er vanskelig å få hjelp, og hun er mer interessert i å sende deg videre enn å gi råd. å snakke med henne om det psykiske har vært veldig utfordrende når svaret alltid er at ting er i perioder og ikke "på ordentlig". har nå endelig fått byttet lege.