Hanne Cecilie Østom

Tlf: 69 97 15 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanne Cecilie Østom er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Østom

Kjempebra lege

Jeg vil anbefale henne fordi hun har alltid hjulpet meg når jeg har trengt det. Hun er flink til å lytte og henviser meg videre når det trengs. Hun er hyggelig.

Grundig og flink.

Veldig fornøyd! Hun har alltid tatt meg på alvor, tar prøver, henviser vidre . Flink med barn. Setter seg inn i problemene og prøver å finne løsninger.

Dårlig lege

Burde ikke praktisere som allmennlege, bryr seg ikke om å lytte til pasienten, virker uinteressert i å hjelpe, sitter bare å ser inn i dataen eller ned i papirer, ikke et smil å få. Hun er absolutt ikke å anbefale.

Ikke bra lege.

Hun tror ikke på det jeg sier. Hun hører ikke så nøye på hva jeg sier. Og hun liker ikke at jeg går til kiropraktor. Og hun ville ikke sykemelde meg selv om jeg hadde prolaps.

Lite samarbeidsvillig

Veldig firkantet lege som hele tiden skal følge regler. Veldig lite smidig, og kunne vært litt mer på tilbud siden for å hjelpe pasienten. Sikkert grei lege å ha dersom det ikke feiler deg noe.

Grundig og hjelpsom

Veldig dyktig lege, vet hun ikke svaret prøver hun å finne det så godt det lar seg gjøre. Videresender til spesialist der det er nødvendig og tar de prøver som skal taes.
Hun er oppmerksom og viser klar interesse i pasienten sin. Kjempefornøyd!

Tilgjengelig og lyttende.

Godt fornøyd med Østom. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Om hun ikke har de nødvendige kunnskaper for å forstå hele bildet, er jeg trygg på at hun leser seg opp og ikke gir seg før hun har funnet ut av problemet.

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med Hanne.
Har flere ganger etter å ha vært hos henne, der hun har bladd i boken sin om hva som kan være galt, måtte gå til enten volvat eller en privatlege der jeg har fått hjelp med en gang.
Litt dumt at det skal variere fra passient til passient, hun burde oppført seg likt mot alle sammen!

Veldig fornøyd

Jeg reiser i en halv time for å gå til Hanne, for jeg vil ikke bytte fastlege etter flytting. Jeg syns Hanne er flink til å lytte og finne løsninger på evt problemer!!!