Ella Kristina Bibby Detlie

Holmenkollv. 78B 0784 Oslo
Ella Kristina Bibby Detlie er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ella Kristina Bibby Detlie

Kjempefornøyd!

Jeg er veldig fornøyd med Kristina. Hun tar seg tid, lytter, ser på meg når vi snakker, er vennlig og kunnskapsrik. Jeg har tillit til hennes vurderinger. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Anbefaler henne på det varmeste.

Veldig fornøyd

Jeg har kun gått til henne to ganger. Hun er hyggelig, imøtekommende og lytter, og kom med gode råd. Selvfølgelig ble jeg henvist til spesialist den ene gangen, da det var det naturlige å gjøre. Jeg kjenner meg ikke igjen i den forrige kommentaren, og skulle gjerne byttet fastlege om hun hadde noen plasser.

Hyggelig, men litt lite kunnskapsrik?

Veldig søt og hyggelig - men kanskje mer som venninne enn som lege. Er ikke redd for å si fra om hun ikke har et medisinsk svar på stående fot. (det er jo MYE bedre enn å late som man vet noe man ikke er sikker på!) Dessverre er det litt for ofte hun ikke vet. Delvis henviser hun (for?) raskt videre, og delvis sier hun "Det vet jeg ikke", og lar det fare.
Forenkler byråkratisering, med pasient og med sykehuset: ringer, legger til post-its, eller annen enkel og direkte kommunikasjon i stedet for bare formell post og skjemaer.