Ella Kristina Bibby Detlie

Autorisasjon (2006)

Ella Kristina Bibby Detlie er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ella Kristina Bibby Detlie

Fantastisk lege

Morsom, empatisk, effektiv og presis. Anbefales til både voksne og barn. Kan være noe lang ventetid.

Føler meg alltid godt ivaretatt❤️

Min fastlege kjenner meg, lytter, gir profesjonelle råd og oppfølging av meget høy faglig kvalitet! Følger alltid opp meg og mine barn.

tilstedeværende, dyktig og lyttende

Jeg er pasient hos lege Kristina B.Detlie. Kragskogen legesenter i sin helhet er et godt legesenter som alltid yter beste service. Begge leger, også vikarlege er svært dyktige, vennlige og følger deg opp i stort og smått. Liten ventetid og dyktig helsepersonell.
Vennlig hilsen pasient

Tilstedeværende og blid

Har hatt Kristina som fastlege i ca 3 år. Hun er alltid smilende og hyggelig i møte, hun lytter og tar seg tid. Kristina er profesjonell og henviser deg raskt videre etter egne vurderinger. Jeg anbefaler virkelig Kristina som fastlege. Du føler deg sett og hørt og behandlet på en respektfull og hyggelig måte. Hadde det ikke vært for at jeg har flyttet fra Oslo, ville jeg ikke byttet fastlege. Kristina er helt super!

Varm og humoristisk, får deg til å føle deg trygg og betydningsfull

Først og fremst er dette en fastlege som er svært sosialt oppegående.
Det er befriende å oppleve leger som ser deg i øynene og viser en genuin interesse og omsorg for sine pasienter. Man får en god følelse av å bli tatt på alvor, uansett om plagene man kommer med kan fremstå som mindre alvorlige.
Anbefaler gjerne denne legen til egen familie og egne venner, svært positiv opplevelse.

Mht tilgjengelighet, som jeg velger å definere som tilgjengelighet via telefon, kan dessverre ikke Kragskogen legesenter få mer enn enn en 3/5. Det er tilsynelatende alltid telefonkø eller lunsj. Kunne vært en idé med handsfreeset kanskje?

Ellers er alle på kontoret dyktige og hyggelige. Meget fornøyd totalt sett.