Ella Kristina Bibby Detlie

Autorisasjon (2006)

Ella Kristina Bibby Detlie er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ella Kristina Bibby Detlie

Fantastisk menneske og lege!

Du lytter og er veldig tilstede! En fantastisk lege som evner å få pasienten til å slappe av. Du bruker humor og ler mye, allikevel sitter man igjen med følelsen av å bli tatt på alvor! Jeg er så glad for å ha deg som min fastege. Håper du aldri blir utbrent, så...pass på deg selv!!!

Veldig bra lege

Jeg har kun vært to ganger hos Dr. Detlie, begge gangene i sammenheng med at fastlegen min, Dr. Martinsen har hatt ferie.

Selv om begge legene er fremragende, og Martinsen er den beste fastlegen jeg har hatt til dags dato, ville jeg foretrukket Dr. Detlie om hun hadde ledige plasser. Både på grunn av hennes varme og lyttende holdning jeg opplevde som veldig tillitsskapende, og hennes faglige ekspertise. Begge gangene jeg har vært hos henne har vært akutte og blitt håndtert eksepsjonelt bra.

Kjempefornøyd!

Jeg er veldig fornøyd med Kristina. Hun tar seg tid, lytter, ser på meg når vi snakker, er vennlig og kunnskapsrik. Jeg har tillit til hennes vurderinger. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Anbefaler henne på det varmeste.

Veldig fornøyd

Jeg har kun gått til henne to ganger. Hun er hyggelig, imøtekommende og lytter, og kom med gode råd. Selvfølgelig ble jeg henvist til spesialist den ene gangen, da det var det naturlige å gjøre. Jeg kjenner meg ikke igjen i den forrige kommentaren, og skulle gjerne byttet fastlege om hun hadde noen plasser.

Hyggelig, men litt lite kunnskapsrik?

Veldig søt og hyggelig - men kanskje mer som venninne enn som lege. Er ikke redd for å si fra om hun ikke har et medisinsk svar på stående fot. (det er jo MYE bedre enn å late som man vet noe man ikke er sikker på!) Dessverre er det litt for ofte hun ikke vet. Delvis henviser hun (for?) raskt videre, og delvis sier hun "Det vet jeg ikke", og lar det fare.
Forenkler byråkratisering, med pasient og med sykehuset: ringer, legger til post-its, eller annen enkel og direkte kommunikasjon i stedet for bare formell post og skjemaer.